Welke Orals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ijzer View Post
    Wat ben je aggressief Snuff Hij zegt toch dat het niet zijn woorden zijn?

True de TS is wat....eeehm tegenstrijdig in zijn houding mbt dit topic

Het gaat erom dat TS hardhorend is en niet wil luisteren.
    Hij blijft maar hameren op dat op en afbouwen en dat hij zijn info van een pro heeft die naar TS zijn mening weet waar hij het over heeft.

Nou, dat weet hij klaarblijkelijk niet.
    En als TS niet wil luisteren naar advies van personen hier die een bepaalde graad van know how bezitten, laat hem dan naar zijn pro stappen, want daar luistert hij wel naar.

Comment

Profs gebruiken toch geen a.s? Tenminste dat zei Jay Cutler in een interview, creatine met een goed voedingsschema is genoeg voor een paar titels op de mr. Olymia
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik snap de ts ook niet. Je vraagt om advies, maar weigert vervolgens de adviezen aan te nemen. Staat vrij, maar vraag het dan niet, of voer een discussie, voer aan waarom de manier van die prof beter kan zijn, en wij dat moeten weerleggen. Dan wordt het nog zinnig. Maar wennende organen...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Hij blijft maar hameren op dat op en afbouwen en dat hij zijn info van een pro heeft die naar TS zijn mening weet waar hij het over heeft.

En als TS niet wil luisteren naar advies van personen hier die een bepaalde graad van know how bezitten, laat hem dan naar zijn pro stappen, want daar luistert hij wel naar.
          heb je een punt. Ik ben ws gewoon veel te soft. Ben ff weg om een boom te knuffelen. Tot zo

Comment

Originally posted by ijzer View Post
            heb je een punt. Ik ben ws gewoon veel te soft. Ben ff weg om een boom te knuffelen. Tot zo
            Is je vriendin nogal gezet dan?

Comment

What the hell doe je dan in vredesnaam hier man?
              Ga hem dan om advies vragen.
              Nogmaals, ik wilde alleen serieus advies, het van anderen horen i.p.v. een persoon maar kennelijk is dat hier te veel gevraagd.
              Geen wonder dat ze je van DDB hebben afgegooid, tjonge jonge wat een waardeloos commentaar.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Hij was bekend in het stenen tijdperk. Kan beter ook nog mijn vreet vangen in de bos met een speer.
                Misschien wel, maar wat vroeger was wil niet altijd zeggen dat het slechter is dan tegenwoordig.

Comment

Welke graad van know how heb je dan? heb je atleten begeleidt, heb je zelf aan de Holland meegedaan of gebruik je alleen maar de copy paste functie?

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                    Nogmaals, ik wilde alleen serieus advies, het van anderen horen i.p.v. een persoon maar kennelijk is dat hier te veel gevraagd.
                    Geen wonder dat ze je van DDB hebben afgegooid, tjonge jonge wat een waardeloos commentaar.
                    Hehehe, wie zegt dat ik van DBB af ben kerel?

Geloof dat jijzelf niet zo serieus bent en ook nog eens stronteigenwijs.

Daarom zeg ik, ga naar die pro voor advies want je neemt toch niets van ons aan.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ik snap de ts ook niet. Je vraagt om advies, maar weigert vervolgens de adviezen aan te nemen. Staat vrij, maar vraag het dan niet, of voer een discussie, voer aan waarom de manier van die prof beter kan zijn, en wij dat moeten weerleggen. Dan wordt het nog zinnig. Maar wennende organen...
                      Doe ik toch ook, ik probeer hier alleen maar te schrijven wat die Ex pro-bb tegen me heeft gezegd maar kennelijk wordt je hier niet seriues genomen als je "afwijkende" berichten schrijft.
                      Jammer, ik had hier toch meer diepgang verwacht.

Comment

Hehehe, wie zegt dat ik van DBB af ben kerel?

Geloof dat jijzelf niet zo serieus bent en ook nog eens stronteigenwijs.

Daarom zeg ik, ga naar die pro voor advies want je neemt toch niets van ons aan.
                        Nogmaals, ik vermeld alleen wat tegen me gezegd is, ik betwist jullie mening helemaal niet , ik wilde alleen maar het andere standpunt inbrengen maar kennelijk is dat hier teveel gevraagd.

Heb je weer een of ander kloontje op DDB dan

Comment

Lees anders gerust over mijn posts heen waarin ik je nog wel probeer te helpen mbt hoe de vraagstelling wel dat de discussie nog ergens heen gaat ipv zoals nu dat het neejij-needanjij wordt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Lees anders gerust over mijn posts heen waarin ik je nog wel probeer te helpen mbt hoe de vraagstelling wel dat de discussie nog ergens heen gaat ipv zoals nu dat het neejij-needanjij wordt.
                            Precies, en onderwerpen erbij halen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.

Comment

Precies, en onderwerpen erbij halen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.
                              En mensen direct afkraken die misschien een andere mening horen van anderen.

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                                En mensen direct afkraken die misschien een andere mening horen van anderen.
                                Goed kijken gozer.
                                Ik geef volop raad in het begin.
                                Dus niet aankomen met leugentjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X