Potje pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Potje pissen

Hoi luitjes,

Ben ik vandaag lekker aan het trainen, komt de eigenaar van de sportschool naar me toe met een formulier.
    Of ik dat even wilde lezen en ondertekenen.
    Gaat dus over het verbod op stimulerende middelen, je moet tekenen dat je het niet gebruikt en ze kunnen je dan ten alle tijden oproepen om in een potje te komen pissen.
    Onder begeleiding van een onafhankelijke arts. Bij positief bevonden, wat er bij mij dus wel inzit    zijn de kosten voor mij en volgt levenslange schorsing.
    Andere sportschool zoeken, zou je dan zeggen, maar ik heb het er ontzettend naar me zin.
    Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of zo'n test te omzeilen is?
    Ik denk dan bijvoorbeeld aan andermans urine meenemen in een buisje. Ik weet niet of die arts er bovenop staat als je staat te pissen....

Vast bedankt voor tips, ik ga er nog even over nadenken of ik het formulier uberhaupt wel onderteken.

Greetz Marc-o  
    Alles komt goed!!

ik ben lid van ybf en wij worden opgeroepen en moeten binnen 2 dagen test afleggen. Vervolgens is het plassen en of bloedtest meen ik

Comment

ik dacht dat anabolicreview.com heel artikel had over het omzeilen van zo test.

Maar ik zit op school dus kan die site niet op! Moet je ff kijken dus

Comment

slaat toch nergens op man je moet toch zelf weten wat je doet met je lichaam

ik zou niet ondertekenen

ze kunnen je toch niet verplichten om een test af te nemen alleen als je met wedstrijden mee gaat doen misschien.
        Who's the Chef

Comment

kan in de regels van de school staan. als ze deze regel in de huisregels opnemen en jij niet ondertekend kan de houder van de school ten alle tijde je lidmaatschap opzeggen.

weinig keuze lijkt mij.
          verder ben je niet verplicht er aan mee te doen. dus als je zon test onder je neus krijg weiger je en ga je een andere sportschool zoeken.

tip kriebel gewoon wat onder dat papier maar niet je handtekening.
          gewoon iets doms.
          daarmee omzeil jij je verplichting en kun je beroepen op ik weet hier niets van en dat is mijn handtekening niet.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 27 2004,14:22)]tip kriebel gewoon wat onder dat papier maar niet je handtekening.
            gewoon iets doms.
            daarmee omzeil jij je verplichting en kun je beroepen op ik weet hier niets van en dat is mijn handtekening niet.

goeie tip idd real

i know noting im from barcelona

Who's the Chef

Comment

Is dat hier in Nederland? wat een achterlijke je moet toch zeker zelf weten wat je doet met je lichaam en wie zijn hun om daar wat van te zeggen.... volgens mij mag je dit gewoon weigeren en kunnen ze er niks aan doen dan....
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Shit,........

Hier heb ik dus nog nooit van gehoord!

Een tip heb ik helaas niet voor je, maar neem in ieder geval geen deca. Deca blijft namelijk wel heel lang traceerbaar !

In ieder geval suc6!

grtz 100%
                Alias Homer Simpson ...

Comment

Wat een bullshit zeg.....Zoals real zij valse handtekening eronder en je bent uit de shit.

Greetzz

Comment

Whahahaha zoals ik al eerder zij de commerciele uitgestreken koppen zijn zich op onze sport gaan storten en bannen de grondleggers nu uit
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De oplossing heb ik hier voor je, of het prettig is...

Vind het belachelijk dat ze er überhaupt op controleren op een normale sportschool. Laten ze mensen lekker op hun gedrag beoordelen, zolang dat normaal is niet zeiken.

Zou als je al verplicht bent te tekenen er "voor gelezen" bijzetten. Je tekent dan alleen voor het feit dat je het gelezen hebt namelijk.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo doen ze het bij het wielrennen ook
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

is dit geen schending van de privacy, zolang jij geen wedstrijden doet hoef jij geen test af te leggen, kijk even het reglement van de sportschool na die dat je tekende als je lid werdt staat hier niets in vermeld dan moet je geen test afleggen

Dit zijn wel verregaande acties moet ik zeggen en is pure schending van de privacy

Grtz
                          stil growing

Comment

Misschien dom vraagie maar staat er ook in die brief welke middelen ze bedoelen....

Ik vind het maar een vaag verhaal.

Als ik jou was zou ik andere sportschool zoeken en een zwikkie van je maten meenemen. Dan piept die vent wel anders. In elke grote sportschool zijn er toch wel een aantal mensen bezig met middelen...

succes in ieder geval grtz T
                            185 cm
                            100 kilo +/-
                            17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                            Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

toch een andere sportschool kiezen..
                              Ik kan de instelling van de sportsschool houder ook wel begrijpen, sommige willen er gewoon niks van weten..
                              Bij de sportschool houder gaat het toch om zeveel mogelijk klanten te krijgen..
                              En als er een groep opgepomte gasten rond lopen staat dat tegenover de klanten afschrikwekkend zeker als ze zich ook nog arrogant gedragen..
                              Hij wil duidelijk geen hardcore school worden en denkt het zo tegen te gaan..
                              Dara heeft hij wel het recht op..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X