Op-Afbouwen van AAS?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op-Afbouwen van AAS?!

Beste BB,

Graag jullie mening over het volgende:

Na heel wat gelezen (en gehoord te hebben) op internet over doseringen enz, blijkt dat er in deze moderne tijd de doses AAS helemaal niet worden opgebouwd/afgebouwd, althans wat men schrijft op internet.
    Is het niet verstandiger (lees: gezonder) om dit juist wel te doen?

Mijn trainer, een oud prof bodybuilder adviseert om dit juist wel te doen, om de risico's op bijwerkingen te verlagen en ook om de organen te laten wennen aan AAS.

Ik weet dat de vaste begeleider van Roelly Winklaar (Sybill) wel eens geadviseerd heeft om bijvoorbeeld bij dianabol juist de dosering heel strikt te doen afbouwen om het tegengaan van de klap en schommelingen te verminderen.

Waarom is de tendens op internet om dit juist dan niet te doen?

Bedankt voor de reacties

Mvg

Je moet niet alles geloven wat gezegd wordt. Verder kan afbouwen met orals wellicht nog wel, hoewel ik denk dat het verschil in herstel te minimaal is om de moeite te doen. Met injects wordt de bloedwaarde vanzelf afgebouwd, zie niet in waarom je dat nog eens onnodig lang zou rekken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Riuari View Post
      Beste BB,

Graag jullie mening over het volgende:

Na heel wat gelezen (en gehoord te hebben) op internet over doseringen enz, blijkt dat er in deze moderne tijd de doses AAS helemaal niet worden opgebouwd/afgebouwd, althans wat men schrijft op internet.
      Is het niet verstandiger (lees: gezonder) om dit juist wel te doen?

Mijn trainer, een oud prof bodybuilder adviseert om dit juist wel te doen, om de risico's op bijwerkingen te verlagen en ook om de organen te laten wennen aan AAS.

Ik weet dat de vaste begeleider van Roelly Winklaar (Sybill) wel eens geadviseerd heeft om bijvoorbeeld bij dianabol juist de dosering heel strikt te doen afbouwen om het tegengaan van de klap en schommelingen te verminderen.

Waarom is de tendens op internet om dit juist dan niet te doen?

Bedankt voor de reacties

Mvg
      Wellicht dat de trainster van Winklaar met bbers werkt die net iets meer tegelijk en in hogere doseringen gebruiken, wat het verhaal anders maakt dan een licht oral kuurtje wat jij wil gebruiken.
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Je moet niet alles geloven wat gezegd wordt. Verder kan afbouwen met orals wellicht nog wel, hoewel ik denk dat het verschil in herstel te minimaal is om de moeite te doen. Met injects wordt de bloedwaarde vanzelf afgebouwd, zie niet in waarom je dat nog eens onnodig lang zou rekken.
        Maar met een beetje gezond verstand kun je toch concluderen dat het op/afbouwen van orals gezonder is? je lichaam krijgt geen onmiddelijke klap te verwerken dan wanneer je gelijk met de maximum dosering begint?

Comment

Maar met een beetje gezond verstand kun je toch concluderen dat het op/afbouwen van orals gezonder is? je lichaam krijgt geen onmiddelijke klap te verwerken dan wanneer je gelijk met de maximum dosering begint?
          hier ben ik het mee eens

Comment

Ik krijg het gevoel dat je vooral bevestiging zoekt en niet geheel open staat voor een afwijkende mening, maar dat kan ik begrijpen. Zorgt de op+afbouw fase dat je langer kuurt? Dan is het de vraag of het beter is. Zo niet, dan is het de vraag of je optimale hoeveelheden krijgt. Wellicht een idee om het eens zelf te proberen. Je lever zal niet direct uit elkaar knallen
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Ik krijg het gevoel dat je vooral bevestiging zoekt en niet geheel open staat voor een afwijkende mening, maar dat kan ik begrijpen. Zorgt de op+afbouw fase dat je langer kuurt? Dan is het de vraag of het beter is. Zo niet, dan is het de vraag of je optimale hoeveelheden krijgt. Wellicht een idee om het eens zelf te proberen. Je lever zal niet direct uit elkaar knallen
              Tja misschien ben ik wel een schijtert maar ben bang voor kaalheid en kanker

Comment

Waarom open je dan dit topic

Comment

Er bestaat geen onmiddelijke klap.
                  Alles wat je inneemt word geleidelijk opgenomen.
                  Vooral met de hoeveelheden waar amateurtjes mee werken.

Comment

Originally posted by amazing View Post
                    hier ben ik het mee eens
                    Fijn voor je, maar waarom? Wat voor klap krijgt je lichaam en waarom is dit slecht? Welk voordeel heb je bij het laten wennen? Wat is uberhaupt het effect van "wennen"? Welke reacties gaan er na wennen wel of niet plaatsvinden?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Fijn voor je, maar waarom? Wat voor klap krijgt je lichaam en waarom is dit slecht? Welk voordeel heb je bij het laten wennen? Wat is uberhaupt het effect van "wennen"? Welke reacties gaan er na wennen wel of niet plaatsvinden?
                      Zeer goede vragen!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Zeer goede vragen!
                        Inderdaad, die knul post voorlopig niet meer.

Comment

Laten we meteen het wiel maar opnieuw uitvinden.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X