Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 28 2004,16:43)]Zijn er zeker wel en alleen testen geeft 100% garantie.
Greets...
Ik heb al reeds een paar keer gelezen dat jij je producten soms laat testen maar waar of hoe doe jij dat dan?
Want ik zie me nog niet het plaatselijk ziekenhuislabo binnen gaan om men AS-tjes te laten testen hehe..
Mss domme vraag maar ja.
Grtz.
**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS !!! </u>**
Ik hou het een beetje vaag maar in de plaats waar ik vroeger woonde ken ik een dame die een broer heeft die bij een pharmaseutisch bedrijf werkt. Hij test op werkzame stoffen en of de spullen steriel zijn.
Omdat het "stiekem" gebeurt krijg ik geen test-rapporten maar die heb ik ook niet nodig.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment