Karakter veranderingen door AAS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Karakter veranderingen door AAS

Heren,

Een vroegere vriend van mij, blijkt nu zijn vrouw te mishandelen en voor het geringste ruzie zoekt met iedereen terwijl hij niet ON is.
    Hij heeft al heel wat kuren achter de rug gehad met als top 1500 mg Test E en 800 mg Deca en 400 Trenbolone per week voor een maandje of 3.

Kan het gebeuren dat iemand;s zijn karakter structureel verandert door het langdurig gebruik van hoge doses anabolen?

Kun je er aan ander mens door worden?

Originally posted by Riuari View Post
    Heren,

Een vroegere vriend van mij, blijkt nu zijn vrouw te mishandelen en voor het geringste ruzie zoekt met iedereen terwijl hij niet ON is.
    Hij heeft al heel wat kuren achter de rug gehad met als top 1500 mg Test E en 800 mg Deca en 400 Trenbolone per week voor een maandje of 3.

Kan het gebeuren dat iemand;s zijn karakter structureel verandert door het langdurig gebruik van hoge doses anabolen?

Kun je er aan ander mens door worden?
    Ja...
    Laissez Faire

Comment

Wat is dit nou allemaal, een vroegere vriend van mij? Als je serieus bezig zou zijn geweest met eigen kuur plannen, zou het je geen fuck uitmaken wat die vriend doet met zijn vrouw.

Je bent dus gewoon benieuwd, wat die kuur die op de planning staat met jouw kakarter zal doen?

Comment

Had ook kunnen gebeuren zonder AAS.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik denk wel dat het risico verhoogd wordt maar dat het ook te maken heeft met je eigen genen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

AAS versterkt je gevoelens.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Wat is dit nou allemaal, een vroegere vriend van mij? Als je serieus bezig zou zijn geweest met eigen kuur plannen, zou het je geen fuck uitmaken wat die vriend doet met zijn vrouw.

Je bent dus gewoon benieuwd, wat die kuur die op de planning staat met jouw kakarter zal doen?
              Helemaal niet, ik vroeg het me alleen maar af. Zal van een enkel kuurtje toch niet gaan gebeuren neem ik aan?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                AAS versterkt je gevoelens.
                Ik wel eens gelezen dat anabolen je hersen structuur kunnen veranderen

Comment

Zeker wel.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Zeker wel.

Dus....als je zelf heel kalm en rustig van aard bent, kun je toch veranderen in een soort "dolle stier"?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Was sarcasme. Acht de kans niet groot dat je, wanneer je rustig van aard bent, je opeens doorslaat. Wel zal het ook afhangen van de middelen en doses.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Was sarcasme. Acht de kans niet groot dat je, wanneer je rustig van aard bent, je opeens doorslaat. Wel zal het ook afhangen van de middelen en doses.

Ah juist.
                        Jammer Gen, het leek me al zo super spannend!

Comment

Tis gewoon zo, ben je droef wordt je droever, ben je goedgemutst wordt dat alleen maar beter, ben je aggressief wordt dat enkel maar heviger, ben je geil wil je enkel nog maar neu....ik bedoel de liefde bedrijven.

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                            Helemaal niet, ik vroeg het me alleen maar af. Zal van een enkel kuurtje toch niet gaan gebeuren neem ik aan?
                            Je praat zelf over een kuurtje, maar wat er aan spul wordt gebruikt is heftig spul. Dat zeker zijn sides zal hebben, een daarvan kan zijn dat je gevoeliger wordt.

Comment

Als je stopt met kuren vallen deze mentale veranderingen weer terug in de status hoe je zelf was voordat je begon met kuren of is dit irreversibel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X