Algemene vraag over injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hehehe, misschien vind ze dat wel heel erg lekker.

Het gaat mij erom dat mevrouw hier een beetje lollig loopt te doen maar we zitten hier in een sectie waarvan ik zeg dat het er serieus aan toe gegaan dient te worden.
    Kijk, wil je lopen trollen en dollen doe je dat natuurlijk niet in de AAS sectie.
    Juist ja!

Comment

Hij kan in principe alles op het net vinden wat hij wil weten.
      Tis een enorme twijfelaar.
      Je doet het wel of niet, maak een keus maar ga er niet voortdurend omheen lopen.
      Schiet niet op.
      Is het internet wel altijd betrouwbaar?

Klopt als een bus, ik twijfel heel erg. wat is het beste om te doen

Comment

Originally posted by Riuari View Post
        Is het internet wel altijd betrouwbaar?

Klopt als een bus, ik twijfel heel erg. wat is het beste om te doen
        Je dient er gewoon veel over te lezen en dan ben je in staat om een basis-kennis te creeren.

Comment

Originally posted by Riuari View Post
          Hoezo?
          omdat je er zoveel vragen over hebt,en je vrijwel alles kan vinden,weet wel dat zn beetje alles tegenstijdig klinkt

en ik weet ook niet hoelang je al bezig bent of wat je statts zijn,maar ik zou eerst kijken hoever je op eigen kracht kan komen

lees zelf ook heel veel hierover(meer omdat ik alles wil weten en niet omdat ik het van plan ben) maar ben van mening dat t makkelijker is om te vinden hoe je er aan komt,dan het gebruik ervan
          Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by alco View Post

maar ben van mening dat t makkelijker is om te vinden hoe je er aan komt,dan het gebruik ervan
            Denk eerder het omgedraaide.

Comment

Originally posted by alco View Post
              omdat je er zoveel vragen over hebt,en je vrijwel alles kan vinden,weet wel dat zn beetje alles tegenstijdig klinkt

en ik weet ook niet hoelang je al bezig bent of wat je statts zijn,maar ik zou eerst kijken hoever je op eigen kracht kan komen

lees zelf ook heel veel hierover(meer omdat ik alles wil weten en niet omdat ik het van plan ben) maar ben van mening dat t makkelijker is om te vinden hoe je er aan komt,dan het gebruik ervan
              Ik ben 39 jaar en train al zo'n 20-25 jaar naturel.
              Statts: 96-98 KG
              1.83M
              16% vet
              Arm omvang 46-47 cm

Laatste jaren veel last van blessures die chronische zijn geworden dus erg zwaar trainen zit er al lang niet meer in.

Top:

Bench press 150 KG
              Incline press 120 KG
              Squat 180 KG
              Schoulder barbell press 90 KG

Altijd naturel getrained

Comment

okey! hahaha,ik was al bang dat je een ventje van een jaar of 16 was en 50 kilo!
                Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Wat is voor jou de reden om op late leeftijd nog te gaan kuren?

Comment

Groei natuurlijk
                    Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Heb eerst wat zitten oefenen met vitamine b 12 injecties.

Comment

Aangezien riuri niet naar * 3
                        Níet toegestaan is het vragen naar of noemen van suppliers én prijzen van verboden middelen
                        Vraagt
                        en zijn vraag specifiek over het injecteren gaat staat zijn topic geheel terecht in de sectie anabolen
                        * 2
                        Het is in de sectie 'Doping' niet toegestaan algemene vragen te stellen.
                        In het onderdeel 'Anabolen' is het toegestaan advies te vragen over een kuur, mits je zélf met een voorstel komt. Ook is het toegestaan gerichte vragen te stellen over anabolen.
                        In het onderdeel 'Kuren & Resultaten' horen alleen volledig uitgewerkte kuren met eventueel de behaalde resultaten. Veel topics hier zijn dan ook kuurlogs, waarin een member vertelt over zijn ervaringen met een bepaalde kuur.
                        Ieder topic in deze sectie dat níet aan de bovenstaande voorwaarden voldoet zal worden gesloten met eventueel een verwijzing naar dit topic. Bij herhaaldelijk wangedrag in deze sectie volgt onherroepelijk een ban.

Aangezien dit een gerichtje vraag mbt tot anabolen is.

Om nu antwoord op je vraag te geven,

De meeste mensen halen hun info van internet af en injecteren zelf, zover ik gehoord heb en gelezen heb is de bil toch de favoriete plek ivm de weinige aanwezigheid van aders, tevens word de quadricep vaak gebruikt.
                        Info over hoe je moet injecteren kan je vinden op spotinjections.com, tevens kan je injectie materiaal vinden op daxtrio.nl voor al het andere kunnen wij je niet helpen

Succes met je eventuele kuur. vragen over injecties of over de samenstelling van je kuur mag je altijd stellen.

gegroet

Voor de ontwetende: spammen doe je maar in de offtopic sectie
                        Last edited by Beachboy; 24-02-2012, 10:57.

Comment

Sorry. Wilt u ook zo vriendelijk zijn alle posts gericht aan mij te verwijderen?
                          Want nu lijkt het net of ik de enige was.
                          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                            Sorry. Wilt u ook zo vriendelijk zijn alle posts gericht aan mij te verwijderen?
                            Want nu lijkt het net of ik de enige was.
                            Was je ook dame, en je borduurde er op door.

Comment

Goeie opmerking van je. Ik loop al jaren met de wens om toch nog wat vooruitgang en wat spiermassa bij te gainen maar alles wat ik doe en eet, het helpt me niet. Het enige wat ik ga merken als ik een beetje de druk ga opvoeren is het ontstaan van blessures. Ik heb het altijd naturel voorgehouden en principeel ben ik tegen AAS, behalve dan als je al jaren hard heb getraind en goed op je eten heb gelet dan ben ik een lichte voorstander van AAS mits op een gezonde manier.

Ook denk ik heel vaak aan AAS en ik ben gewoon erg nieuwsgierig. ervaren BB zeiden me altijd, dat wanneer ik zou gaan gebruiken ik een monster zou kunnen worden door mijn goede basis.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of 39 jaar te oud is om te beginnen met kuren en of de kans op bijwerkingen groter is dan op jongere leeftijd. Ik wil mijn gezondheid (en geluk met mijn vrouw) voorop stellen maar 2 kleine kuurtjes verstandig gebruiken moeten mij helpen om 6 kg netto te gainen.

1- kuur Anavar
                              2- kuur Test E

Daarna houdt het voor mij op.

Probleem is dat mijn vrouw erg hiierop tegen is en ik weet niet goed hoe ik dit het beste kan aanpakken...liegen wil ik ook niet tegen haar...en ik snap haar bezorgdheid ook wel voor mijn gezondheid maar alleen maar 2 kuurtjes....

Comment

Was je ook dame, en je borduurde er op door.
                                Ach ja..das niet waar. Maar blijkbaar heb je alleen oog voor mij
                                Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X