Algemene vraag over injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kabaffel View Post
    Ja, gebruik maken van minoxidil, finasteride of dutasteride, zodat je haaruitval stabiliseert. In sommige gevallen treed er ook hergroei op bij gebruik van finasteride of dutasteride, hoewel dat dus niet altijd het geval is. Daarom is het verstandig om er een groeibevorderaar bij te gebruiken zoals minoxidil.
    (begin een paar maanden van te voren en een paar maanden na het gebruik van roids)

het is overigens genetisch bepaald of je haar uitvalt door roids
    Ik gebruik al 4 maanden lang finasteride...
    Ze zeggen dat anavar het meest veilige is voor je haargrens, samen met Deca.
    Daartegenover is dianabol en winstrol linker.

Heb ik gelijk Generallix en Snuff?

Comment

Zal Anavar i.c.m. finasteride helpen om haaruitval tegen te gaan?
      De meningen zijn verdeeld maar wie kan mij hier het juiste antwoord op geven?

Generallix, Snuff aub?

Comment

Naar mijn mening is het persoonsgebonden.
        Is het een genetisch gegeven dat je gevoelig bent om kaal te worden zal dit enkel maar versterkt worden door roid gebruik.
        Er is echter maar 1 manier om erachter te komen wat het persoonlijk met je doet, en dat is om het uit te proberen.
        Blijven speculeren of gissen schiet niet op.
        Ook denk ik dat met finasteride gebruik de kans op haarverlies flink wordt onderdrukt, maar goed, ik ben niet zo thuis als het op haaruitval aankomt, ben zelf namelijk niet kalend.
        Misschien dat mijn BN soulmate Gen jou wat meer informatie daarover kan verstrekken.

Comment

Mensen die sterke aanleg voor kaalheid hebben merken dit toch vaak wel voor hun 39e?
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Mensen die sterke aanleg voor kaalheid hebben merken dit toch vaak wel voor hun 39e?
            Daar ga ik wel van uit jah.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Daar ga ik wel van uit jah.
              Heb het al 20 jaar lang en ik heb 10 jaar geleden al een haartransplantatie gehad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X