he ben ik weer sorry hoor maar ik wil gewoon weer ff wat weten. zoals jullie al weten ga ik binnenkort beginnen met keuren en had altijd een dbol only keur in me hoofd aangezien veel mensen me erop wijzen dat je veel gaat verliezen na de keur begin ik over me keuze te twijfelen.. ik ben namelijk zo van als het er zit moet het grotendeels ook wel blijven en heb niet zo zin om veel te verliezen en dan gelijk weer door te gaan naar andere keur om te zorgen dat ik "mooi" blijf. ik wil me lichaam na 1e keur mininaal jaar rust geven met door weer zonder as te trainen daarna kijken we verder wat er dan word genomen : . aangezien het me 1e keur is wil ik nog neit beginnen aan injectie wil oral nemen.
maar begin aan dbol only te twijfelen ik wil namelijk wel grotendeels van me "gewonnen" spiermassa behouden..
wat raden jullie me aan als 1e keur gewoon dbol te nemen of wat anders wil egt niet veel verliezen...
alvast bedankt
maar begin aan dbol only te twijfelen ik wil namelijk wel grotendeels van me "gewonnen" spiermassa behouden..
wat raden jullie me aan als 1e keur gewoon dbol te nemen of wat anders wil egt niet veel verliezen...
alvast bedankt
Comment