Wanneer voel je test prop?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet alleen geweest maar nu nog steeds.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Als je 2 jaar lang na de training de Mac Drive pakte, was je groter geweest.

Wat eet je op een trainingsdag?
      Make it count!
      Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
        Als je 2 jaar lang na de training de Mac Drive pakte, was je groter geweest.

Wat eet je op een trainingsdag?
        ja echt he haha,, ik durft te wedden dat je niet hard genoeg traint of je trainingsschema niet in orde is

Comment

Jongens, jongens toch wat een negativiteit, kuren doet iemand wanneer men er klaar voor is. Zo 1 foto plaatsen is beetje stoer doenerij

OT----Succ6 met je kuur
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
            ja echt he haha,, ik durft te wedden dat je niet hard genoeg traint of je trainingsschema niet in orde is
            hee cihad cihad, ga even keban snijden met je dikke tepels voor me oke?

Comment

Jonge.. Wat is jou probleem?

Wordt het te heet onder je voeten? We zeggen de waarheid en die is soms wat hard, tis aan jou wat je ermee doet...kontriddertje..

Je doet het hoogstwaarschijnlijk alleen voor de zomer... Ik durf ook te wedden dat je niet lang actief lid zal zijn en dat je na 1-2 maanden al afhaakt hier op dit forum... Het is aan jou om het tegendeel te bewijzen en ook de gains te bewijzen...

Ohja... En wat ben ik? Een lelijk dik varkentje nu? Omdat ik je niet vertelde wat je wilde horen?

Comment

haha , het wordt me zeker niet te heet. Ik moet gewoon heel erg lachen met jullie dwaze opmerkingen. verder ga ik er niet op in heeft toch geen zin.

In 6 weken zullen we eens zien wie hier potentie heeft en wie niet.

Comment

HAhahaha weet nu niet of ik ga huilen of lachen :P
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by kontridder View Post
                    haha , het wordt me zeker niet te heet. Ik moet gewoon heel erg lachen met jullie dwaze opmerkingen. verder ga ik er niet op in heeft toch geen zin.

En dat gebeurt in 6 weken.... Kid, you have much to learn!

Iig niet jij sorry wie de bal kaatst kan um terug verwachten...
                    En zeker niet als je nu al 2 jaar traint.. Dan gaan die 6 weken ook geen ruk uitmaken, train jij uberhoupt

Ik hou van fitten....... jij begon he voordat je straks in de slachtoffer rol kruipt

Comment

Ps: wat is er mis met een winny only?

Deze 'beachboy' is anders wel mooi groter als jij........

Lol ik heb nu al de pik op je

Comment

Over 6 weken net zo groot als Arnold!
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                          Over 6 weken net zo groot als Arnold!
                          Gaat best lukken hoor beetje spuiten hier beetje spuiten daar Makkie an
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

i lolled

doe geen moeite hoor dat zien we nu al
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Dat is inderdaad een mysterie, maar ik kan je wel al vertellen wie het achter 8 weken níet meer heeft.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                                Dat is inderdaad een mysterie, maar ik kan je wel al vertellen wie het achter 8 weken níet meer heeft.
                                baby baby baby ooooh .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X