Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
X-Tripiot is er net mee klaar en Joeyp is er nog mee aan het kuren. Is beslist geen kinderachtig spul! Vroeger was het zo: als je nergens van groeide, ging je aan de oxy. Tegenwoordig zijn er (helaas) beginners die het slikken, omdat ze niet wilen spuiten... De bijwerkingen zijn serieus en de massa is zeer moeilijk vast te houden. Je blaast op als een ballon, maar dat is voornamelijk vocht en bloedmassa. Mijn tip: niet aan beginnen!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 06 2004,14:10)]X-Tripiot is er net mee klaar en Joeyp is er nog mee aan het kuren. Is beslist geen kinderachtig spul! Vroeger was het zo: als je nergens van groeide, ging je aan de oxy. Tegenwoordig zijn er (helaas) beginners die het slikken, omdat ze niet wilen spuiten... De bijwerkingen zijn serieus en de massa is zeer moeilijk vast te houden. Je blaast op als een ballon, maar dat is voornamelijk vocht en bloedmassa. Mijn tip: niet aan beginnen!
Heb idd begrepen dat de gains nog "vluchtiger" zouden zijn dan die van D-bol.
ik heb t de eerste 4 weken gedaan, eerste 2 weken 50mg per dag, de laatste 2 weken 100mg per dag, en de enigste minder leuke dingen eraan was toch wel vaak wakker worden 'snachts, en dat je vaak geen geduld hebt ( beetje gestresst) maarjah dat vind ik nog niet zo erg, en omdat het erg androgeen is en ik vroeger best wel last had van puistjes dacht ik dat ik er miss wel last van zou hebben, maar had hier totaal geen last van, maar dat verschilt per persoon natuurlijk, de een reageert er anders op dan de ander
dat zou je denken ja maar het werkt dan precies contra....
ipv van te vrolijk word ik 8x zo chagerijnig en geloof me....als ik chagerijnig ben dan ben ik het goed en ben dan een hele vervelende vent
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment