Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je gebruikt een beetje absurde topictitels...
Verder is het me een raadsel waar je het over hebt, wat mij betreft kan Arie gewoon gelijk hebben met z'n conclusie.
Dat jullie dat niet snappen... ik gebruik het als kickstarter aan het eind van m'n voorkuur en dan neem ik er gerust 75. Als m'n nakuur dan inmiddels heeft plaatsgemaakt voor een dubbele frontload als afsluiting, neem ik er ook wel eens 125!
Ligt er gewoon aan...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 09 2004,09:52)]Dat jullie dat niet snappen... ik gebruik het als kickstarter aan het eind van m'n voorkuur en dan neem ik er gerust 75. Als m'n nakuur dan inmiddels heeft plaatsgemaakt voor een dubbele frontload als afsluiting, neem ik er ook wel eens 125!
Ligt er gewoon aan...
Waarom zegt hij nou niet gewoon zoiets, nu snap ik het tenminste!!
Ik wel van die zooi dat heet after xtc, zitten bepaalde vitamines in en dat soort dingen die je xtc "kater"verminderen..
Maar neem aan dat hij dat niet als nakuur gebruikt..
gRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 09 2004,09:52)]Dat jullie dat niet snappen... ik gebruik het als kickstarter aan het eind van m'n voorkuur en dan neem ik er gerust 75. Als m'n nakuur dan inmiddels heeft plaatsgemaakt voor een dubbele frontload als afsluiting, neem ik er ook wel eens 125!
Ligt er gewoon aan...
en dan zeggen ze dat ik niet goed bij mn hoofd ben
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment