Kuur voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, er worden vaak hogere doses gebruikt dan vroeger. Vergeet echter niet dat het voor kortere tijden is (vroeger all year round), en vroeger werden al die 17aa's ook de hele tijd doorgenomen. Als jij dat een goed idee vindt, zou ik dat zeker doen.
    Verder is er uiteraard een verschil in de adviezen van nu en van vroeger. Dat heet nou voortschrijdend inzicht.
    Een nakuur is niet per definitie onschuldig nee, allerminst. Maar of je het herstel na deca au naturel op jouw leeftijd helemaal wilt afwachten... Denk dat je heel snel die nakuur gaat bestellen dan. Ik heb gehoord van de broer van een bekende die op zijn 18e een deca kuurtje deed zonder nakuur. Die heeft 9 maanden geen harde meer gekregen.
    Maar suit yourself. Jouw feestje.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Goeie post Gen!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ja, er worden vaak hogere doses gebruikt dan vroeger. Vergeet echter niet dat het voor kortere tijden is (vroeger all year round), en vroeger werden al die 17aa's ook de hele tijd doorgenomen. Als jij dat een goed idee vindt, zou ik dat zeker doen.
        Verder is er uiteraard een verschil in de adviezen van nu en van vroeger. Dat heet nou voortschrijdend inzicht.
        Een nakuur is niet per definitie onschuldig nee, allerminst. Maar of je het herstel na deca au naturel op jouw leeftijd helemaal wilt afwachten... Denk dat je heel snel die nakuur gaat bestellen dan. Ik heb gehoord van de broer van een bekende die op zijn 18e een deca kuurtje deed zonder nakuur. Die heeft 9 maanden geen harde meer gekregen.
        Maar suit yourself. Jouw feestje.

Tja daar heb je(jullie) ook wel weer gelijk in. Ik ga niet meer naar die gast luisteren en ga voor mijn gezonde verstand.

Het wordt voor mij waarschijnlijk dan:
        TestT 250 mg per week gedurende 10 weken met een nakuurtje van Novadex. Gewoon lekker simpel.
        Alleen moet ik wel iemand vinden die mij die wil injecteren want zlef ben ik een grote schijterd.

Comment

Succes.

@ Snuff
          Danku.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wijze zet.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Succes!

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties

1e kuur wordt:

w1-6 Turinabol of Anavar (6 weken a 40mg) gecombineerd met creatine.

2e kuur;

TestE W1-10 250 mg of 500 mg per week

-Is 500 mg per week niet te veel voor mij? (96 Kg) dadelijk bevalt me dit niet en en heb ik het wel al in mijn systeem circuleren?
                -Moet ik bij 500 mg per week ook HCG erbij zetten?

Comment

Maak nou eens een keer een keuze man!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Maak nou eens een keer een keuze man!
                    Ik vraag juist jouw mening man!

Comment

Test 500mg per week, twee keer zetten. 250mg kan ook, maar dit heeft meer als doel om te cuteen en spiermassa vast te houden. 500mg is deftig om mee te beginnen, meteen goed.

Je kunt de test ook combineren met anavar samen met creatine. Werkt goed, zul je serieus resultaat mee behalen. Maak het niet te moeilijk, dat werkt gewoon frustrerend. Anders ga je maar meer inlezen en stel je de kuur uit.

Comment

Die heb ik jou volgens mij al enkele keren gegeven.

HCG in een kuur toevoegen is een must, maar dat is mijn mening.

Ik ken gasten die een kuur hebben doorlopen zonder HCG en zeggen dan dat ze niet merkten dat hun ballen van formaat veranderden en dat ze zich daardoor dus geen zorgen hoeven te maken.
                        Die figuren snappen er nou werkelijk helemaal geen ene kut van!
                        Je hoeft namelijk geen atrofie te krijgen als je kuurt, dat verschilt namelijk van persoon tot persoon.
                        Wat wel als een paal boven water staat is dat leydig-cel inactiviteit ten alle tijde zal plaatsvinden wanneer je exogeen toedient, altijd! Wie je ook bent, met of zonder atrofie!
                        En die lulletjes rozenwater gebruiken atrofie als indicatie of hun leydig-cellen op non-actief staan of niet.
                        Zij denken dat HCG bedoelt is om hun ballen op formaat te houden.
                        En dan heb je nog grotere randdebielen die gaan kuren, geen HCG gebruiken en ook niet de moeite doen om een bloedonderzoek te laten uitvoeren.
                        Nou, die geven anabolen steroiden een hele slechte naam.
                        Want voorkomen is beter dan genezen. Met HCG en ook met bloedonderzoek kun je je een hoop narigheid besparen.

Hoop dat dit jou vraag beantwoord.

Comment

Die heb ik jou volgens mij al enkele keren gegeven.

HCG in een kuur toevoegen is een must, maar dat is mijn mening.

Ik ken gasten die een kuur hebben doorlopen zonder HCG en zeggen dan dat ze niet merkten dat hun ballen van formaat veranderden en dat ze zich daardoor dus geen zorgen hoeven te maken.
                          Die figuren snappen er nou werkelijk helemaal geen ene kut van!
                          Je hoeft namelijk geen atrofie te krijgen als je kuurt, dat verschilt namelijk van persoon tot persoon.
                          Wat wel als een paal boven water staat is dat leydig-cel inactiviteit ten alle tijde zal plaatsvinden wanneer je exogeen toedient, altijd! Wie je ook bent, met of zonder atrofie!
                          En die lulletjes rozenwater gebruiken atrofie als indicatie of hun leydig-cellen op non-actief staan of niet.
                          Zij denken dat HCG bedoelt is om hun ballen op formaat te houden.
                          En dan heb je nog grotere randdebielen die gaan kuren, geen HCG gebruiken en ook niet de moeite doen om een bloedonderzoek te laten uitvoeren.
                          Nou, die geven anabolen steroiden een hele slechte naam.
                          Want voorkomen is beter dan genezen. Met HCG en ook met bloedonderzoek kun je je een hoop narigheid besparen.

Hoop dat dit jou vraag beantwoord.
                          Thx Snuff,

Raad je dit ook aan op een lage dosis TestE 250 mg per week?
                          Zou je me 500 of 250 mg per week aanraden als eerste Test kuur?

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                            Thx Snuff,

Raad je dit ook aan op een lage dosis TestE 250 mg per week?
                            Zou je me 500 of 250 mg per week aanraden als eerste Test kuur?
                            Kijk, meningen zijn verdeelt over hoeveelheid van dosering voor een eerste kuur.
                            Mijn persoonlijk advies is, ga voor 500mg in de week.
                            Je zult met 250mg van een koude kermis thuiskomen.
                            Onderzoek wijst uit dat een dosering van rond de 100mg in de week voor zo goed als geen onderdrukking van de hormonenhuishouding zorgdraagt, maar dan ben je er wel. Ga je hoger zitten zul je onherroepelijk voor inactiviteit van de leydig-cellen zorgen. Daarom is HCG zo belangrijk.
                            Kijk, het hoeft niet natuurlijk. Ook zonder zul je gewoon herstellen, duurt alleen wat langer. Maar op langer termijn is het zeer zeker aan te bevelen.

Comment

Kijk, meningen zijn verdeelt over hoeveelheid van dosering voor een eerste kuur.
                              Mijn persoonlijk advies is, ga voor 500mg in de week.
                              Je zult met 250mg van een koude kermis thuiskomen.
                              Onderzoek wijst uit dat een dosering van rond de 100mg in de week voor zo goed als geen onderdrukking van de hormonenhuishouding zorgdraagt, maar dan ben je er wel. Ga je hoger zitten zul je onherroepelijk voor inactiviteit van de leydig-cellen zorgen. Daarom is HCG zo belangrijk.
                              Kijk, het hoeft niet natuurlijk. Ook zonder zul je gewoon herstellen, duurt alleen wat langer. Maar op langer termijn is het zeer zeker aan te bevelen.
                              Bedankt kerel voor de info

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X