Wie heeft er ervaringen omtrent bestellen via i-net van a.s.
Ervaringen omtrent bestellen via i-net
Collapse
X
-
het is ook niet voor mij hoor een vriend van me kwam met pagina's aan zetten.. en wilde het is proberen..je hebt in amerika van die online apotheken dus denk dat het spul wel echt is..maar was benieuwd hoe iemand anders zijn ervaringen daar in zijn.. vandaar
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 11 2004,16:54)]Ik zou het echt niet in amerika gaan bestellen, is daar duur en het moet door de douane.Dus is er een kans dat het niet aankomt..
grtz..
Comment
-
Zou ik niet doen bestellen in Amerika een vriend van me bestelde ooit "prohormonen in amerika omdat het "goedkoper" was, had paar weken later de douane aan zijn deur,produkten in beslag genomen, zijn geld kwijt en een hoop miserie met de douane!
Dus niet doen zou ik zeggen
Greets
Comment
-
Als je iemand gevonden hebt zou ik eerst een kleine bestelling doen, en kijken hoe dat verloopt.Of alles volgens afspraak gaat en hoe snel hij is..
Als je het binnen hebt kan je hier een foto plaatsen of vergelijken op de hierboven genoemde site,of het echt is..
En dan heb je al wat meer zekerheid voor je echte bestelling..
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 11 2004,20:05)]precies dat bedoel ik..Gewoon hier in nl wat zoeken...
Op deze site kan je je spul een beetje vergelijken..
Grtz.
en k heb een boek anabolics 2004 en daar staat alles in over anabolen en met foto's en hier op de site staat ook veel dus dat vergelijken komt altijd goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment