Eerste kuur kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur kiezen

Hey mensen ik heb nu zon 4 jaar ervaring met fitness , en ben nu alweer een jaar heel serieus aan t trainen, heb een tijd terrug een kuurtje anavar gedaan op 50 mg ed voor 6 weken lang en heb hier niets van gemerkt, waarschijnlijk had ik hoger moeten doseren maar dat weet je niet van te voren natuurlijk, ook heb ik een milde versie prohormoon geprobeerd, ook dit is zonde van me geld geweest want ook hier heb ik niets van gemerkt.

Nu ben ik aan het denken over een ander kuurtje , en wil dit keer wel eentje waar ik wel op groei, waar ik aan zat te denken is het volgende:

Test only?
    dianabol only?

Een maat van mij zei dat ik Test met Tren wel leuk zal vinden, maar ik heb hier en daar al gelezen dat niet echt een geschikte kuur is voor de eerste echte?

Nu weet ik ook dat Test met Deca ook goed is alleen wil ik niet aan de deca, denk dat ik een enorme vochtkop van zal krijgen, en waarom dianabol only? denk toch wel dat ik beetje schrik heb voor die injectie aangezien ik dit nooit heb gedaan en er toch wel wat in me hoofd speelt dat ik verkeerd prik of wat dan ook, maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, waarschijnlijk zal het allemaal wel mee vallen.

iemand anders nog suggesties voor mij? me doel is tog wel om lekker massa te gainen en iets droger te worden,

me stats zijn 21 jaar 87kg en bf 11%

Heb geen haast met me kuurtje, wil rustig het een en ander nog opzoeken, de planning was eind april, begin mei te beginnen ermee.

Lol ga niet zomaar wat slikken als je je had ingelezen had je wel gains gehad dus vraag aan ervaren mensne hier en zoek op

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
      Lol ga niet zomaar wat slikken als je je had ingelezen had je wel gains gehad dus vraag aan ervaren mensne hier en zoek op
      Sinds wanneer krijg je met inlezen spiermassa???

Comment

Het ligt er beetje aan wat je doel is..

Persoonlijk zou ik voor een inject kuur gaan. De voordelen zijn volgens mij wel vanzelfsprekend.

Neem dan als basis test-e bijvoorbeeld 10 weken op 500mg en 4 weken dbol als kickstart of bijvoorbeeld 4 weken winstrol als staartje..

Als je echt een oral only kuur wil doen denk ik dat je met winstrol het beste uit komt en de meeste gains gaat behouden. Het is geen echte bulk roid maar de gains zijn wel hard en solid en makkelijker te behouden dan alle vocht van een dbol only kuurtje.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Sinds wanneer krijg je met inlezen spiermassa???
          Doe je nou dom of ben je nou dom?

Comment

Ik heb me goed ingelezen voordat ik anavar begon met slikken, vandaar de 50 mg ed, die doses werdt geadviseerd , en met de prohormoon heb ik me ook aan de juiste hoeveelheden gehouden , heb toen ook gekeken naar eventueel hogere doseringen, maar toen kregen die lui die dat probeerden behoorlijke maagklachten en futloosheid met vlagen misselijkheid, dus heb me toen gewoon aan de aanbevolen dosis op het etiket gehouden

Comment

Zou een test only kuur doen, 10 WK op 250mg of 500mg.
              Nakuur nolva

Comment

Geen resultaat van var=fake var dan wel waardeloos eten en of trainen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk niet dat het fake var was, het potje zag er namelyk niet fake uit, heb het vergeleken met meerdere foto,s van real var op internet, kracht gains heb ik niet opgemerkt, enigste wat ik heb ondervonden is dat op bepaalde plekken aders meer zichtbaar werden maar dat was het ook, en me urine die een hele donkere kleur had wat ik normaal gesproken niet heb, zit nu nog steeds te twijfelen, ik ga begin volgend jaar een uitgebreid ehbo cursus doen ivm me werk, en daar leer je geloof ook een injectie te gebruiken dus zit er aan te denken dit jaar nog 1 oral kuur te doen, dianabol of winny aangezien ik nog nooit geinject heb en het volgend jaar ga leren, of tog maar een test only en het gewoon proberen, wat zouden jullie doen?

Comment

Originally posted by Shameless View Post
                    Denk niet dat het fake var was, het potje zag er namelyk niet fake uit, heb het vergeleken met meerdere foto,s van real var op internet, kracht gains heb ik niet opgemerkt, enigste wat ik heb ondervonden is dat op bepaalde plekken aders meer zichtbaar werden maar dat was het ook, en me urine die een hele donkere kleur had wat ik normaal gesproken niet heb, zit nu nog steeds te twijfelen,
                    Je hebt waarschijnlijk een potje vitamine B complex gekocht.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Denk niet dat het fake var was, het potje zag er namelyk niet fake uit, heb het vergeleken met meerdere foto,s van real var op internet, kracht gains heb ik niet opgemerkt, enigste wat ik heb ondervonden is dat op bepaalde plekken aders meer zichtbaar werden maar dat was het ook, en me urine die een hele donkere kleur had wat ik normaal gesproken niet heb, zit nu nog steeds te twijfelen, ik ga begin volgend jaar een uitgebreid ehbo cursus doen ivm me werk, en daar leer je geloof ook een injectie te gebruiken dus zit er aan te denken dit jaar nog 1 oral kuur te doen, dianabol of winny aangezien ik nog nooit geinject heb en het volgend jaar ga leren, of tog maar een test only en het gewoon proberen, wat zouden jullie doen?

Je hebt fake shit gekocht...
                      Var op 50mg/d voel je na 3 weken wel degelijk kracht bijkomen hoor
                      Pain is just weakness leaving the body...

Comment

En die donkere kleur urine van var op 50 mg ed? Alleen als je wellicht besloot op de alcoholistentour te gaan tijdens je kuur, of nauwelijks water dronk.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wrom niet gewoon 250 mg test-e pw voor 10 weekjes
                          icm 30mg dbol per dag voor eerste 4 weken

vochtkop kan je enigzins in toom houden met niet teveel melk e.d.

Comment

Bij een uitgebreide ehbo cursus krijg je geen les in injecties.

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                              Doe je nou dom of ben je nou dom?
                              Het maakt niet uit of ik dom doe of dom ben, jou algehele redenatie in dit topic is gewoon te dom voor woorden knul.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X