Eerste kuur kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur kiezen

Hey mensen ik heb nu zon 4 jaar ervaring met fitness , en ben nu alweer een jaar heel serieus aan t trainen, heb een tijd terrug een kuurtje anavar gedaan op 50 mg ed voor 6 weken lang en heb hier niets van gemerkt, waarschijnlijk had ik hoger moeten doseren maar dat weet je niet van te voren natuurlijk, ook heb ik een milde versie prohormoon geprobeerd, ook dit is zonde van me geld geweest want ook hier heb ik niets van gemerkt.

Nu ben ik aan het denken over een ander kuurtje , en wil dit keer wel eentje waar ik wel op groei, waar ik aan zat te denken is het volgende:

Test only?
    dianabol only?

Een maat van mij zei dat ik Test met Tren wel leuk zal vinden, maar ik heb hier en daar al gelezen dat niet echt een geschikte kuur is voor de eerste echte?

Nu weet ik ook dat Test met Deca ook goed is alleen wil ik niet aan de deca, denk dat ik een enorme vochtkop van zal krijgen, en waarom dianabol only? denk toch wel dat ik beetje schrik heb voor die injectie aangezien ik dit nooit heb gedaan en er toch wel wat in me hoofd speelt dat ik verkeerd prik of wat dan ook, maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, waarschijnlijk zal het allemaal wel mee vallen.

iemand anders nog suggesties voor mij? me doel is tog wel om lekker massa te gainen en iets droger te worden,

me stats zijn 21 jaar 87kg en bf 11%

Heb geen haast met me kuurtje, wil rustig het een en ander nog opzoeken, de planning was eind april, begin mei te beginnen ermee.

Lol ga niet zomaar wat slikken als je je had ingelezen had je wel gains gehad dus vraag aan ervaren mensne hier en zoek op

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
      Lol ga niet zomaar wat slikken als je je had ingelezen had je wel gains gehad dus vraag aan ervaren mensne hier en zoek op
      Sinds wanneer krijg je met inlezen spiermassa???

Comment

Het ligt er beetje aan wat je doel is..