Anavar vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar vraag

Ik wil een kuurtje anavar gaan doen en heb daar een vraag over. Ik kan namelijk 40 mg p/d nemen voor 6 weken en dan 1/3 potje overhouden (als ik er twee bestel) Maar ook 50 mg p/d nemen en dan 2,5 dag minder kuren dus voor 5,8 week.

Het doel is cutten met behoud/opbouw van spiermassa en krachttoename

Wat is wijsheid?
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

persoonlijk zou ik dan voor 50mg gaan als je het op wilt, ga je ook nog cutten terwijl je bezig bent?
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
      persoonlijk zou ik dan voor 50mg gaan als je het op wilt, ga je ook nog cutten terwijl je bezig bent?
      Ik wil iets onder me dagelijkse behoefte, of precies op onderhoud blijven eten tijdens de kuur maar wel goed letten op de eiwit inname. Is er geen nakuur nodig op 50 mg p/d, ik lees daar nogal verschillende berichten over op verschillende forums. Wellicht is er iemand met eigen ervaring?

Comment

Voor spierbehoud 40-50mg maakt niet veel uit, zelf zou ik 7 weken 40mg doen, dat deed ik ook met winny en die 7e week zal niet denderend veel uit maken.
        Vind var only niet echt de moeite waard, de resultaten zullen niet denderend zijn.

Je kunt ook kiezen voor een test only met mischien een kick start of een staartje ofzo dat zal betere resultaten brengen dan een var only.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Je kunt ook kiezen voor een test only met mischien een kick start of een staartje ofzo dat zal betere resultaten brengen dan een var only.
          Ja, ik snap dat er betere resultaten te bereiken zijn met test only, wellicht is dat ooit nog een optie. Het is meer een eerste kennismaking voor mij, heb altijd naturel getraind en ben benieuwd wat deze var only kuur me gaat brengen. Daarnaast zal het mij de aankomende 6/7 weken extra stimuleren er serieus hard tegenaan te gaan. (en daar is natuurlijk niet perse var voor nodig)
          Maar kort samengevat is er geen groot verschil tussen 5,7 week op 50 mg p/d tov 7 weken 40 mg p/d als ik het goed begrijp?

Comment

Originally posted by He-Man View Post
            Ja, ik snap dat er betere resultaten te bereiken zijn met test only, wellicht is dat ooit nog een optie. Het is meer een eerste kennismaking voor mij, heb altijd naturel getraind en ben benieuwd wat deze var only kuur me gaat brengen. Daarnaast zal het mij de aankomende 6/7 weken extra stimuleren er serieus hard tegenaan te gaan. (en daar is natuurlijk niet perse var voor nodig)
            Maar kort samengevat is er geen groot verschil tussen 5,7 week op 50 mg p/d tov 7 weken 40 mg p/d als ik het goed begrijp?
            Ik zou minimaal flink onder onderhoud gaan eten, anders gaan je resultaten zowiezo tegenvallen. Van var alleen ga je echt niet droger worden.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Ik zou minimaal flink onder onderhoud gaan eten, anders gaan je resultaten zowiezo tegenvallen. Van var alleen ga je echt niet droger worden.
              Was idd de eerste bedoeling om "onder" onderhoud te blijven eten.

Comment

Kev heeft het niet over "een beetje" onder onderhoud...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

waar Kevster het over heeft is een flinke kcal deficit.
                  Anavar is een eiwitspaarder.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ik hou het op een eitje en een banaan per dag, dan zit ik wel goed ;-)
                    Maar flink eronder dus voor het beste resultaat, die neem ik mee.

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                      ik hou het op een eitje en een banaan per dag, dan zit ik wel goed ;-)
                      Maar flink eronder dus voor het beste resultaat, die neem ik mee.
                      overdrijven is ook een vak

Comment

Voor noemenswaardig cutresultaat zou ik minimaal 1000kcal onder onderhoud gaan zitten, uitgaande je geen behoefte hebt van 2000kcal of lager. In dat geval je tekort creëren door cardio. Afhangende van je doelen, je huidige hoedanigheid en hoelang je nodig hebt om te cutten goed uitgekiende refeeds organiseren.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nice ik wist niet dat Anavar hier zo'n topper in was dat je gewoon 1000kcal onder je behoefte kon gaan zitten zonder teveel spierverlies..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Kracht toename is bij anavar normaal zeer netjes en de pomps ook.
                            Zou de var gewoon op 50mg doen

Comment

Maat van me heeft onlangs ook een anavar kuurtje gedaan.

week 1: 40 mg
                              week 2 en 3: 60 mg
                              week 4/6: 100 mg

Ana kickt pas in na 3 a 4 weken.

De laatste weken is hij een stuk droger geworden 1-3% bf omlaag
                              Krachttoename van circa 10%

Leuk als beginnerskuurtje, maar het zet niet echt zoden aan de dijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X