Anavar vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kees Groot View Post
    Maat van me heeft onlangs ook een anavar kuurtje gedaan.

week 1: 40 mg
    week 2 en 3: 60 mg
    week 4/6: 100 mg

Ana kickt pas in na 3 a 4 weken.

De laatste weken is hij een stuk droger geworden 1-3% bf omlaag
    Krachttoename van circa 10%

Leuk als beginnerskuurtje, maar het zet niet echt zoden aan de dijk.
    100 mg per dag is dat niet een beetje veel. Was dat een laatste redmiddel aangezien de resultaten uitbleven? Wil max op 50mg p/d zitten in combi met maximaal trainen, rusten en goed voedingsschema.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

100mg is al flink ja, wel is het zo dat je anavar beter iets hoger kan doseren dan bijv winstrol, zelf vind ik voor anavar 60mg netjes

anavar is zeker geen sterke massa bouwer, maar maakt je spieren wel van meer kwaliteit qua zien!.

10% krachtwinst op 100mg? vind ik eerlijk gezegt niet schokkend, bekende van me had meer krachtwinst tijdens zijn anavar only, en heeft deze krachtwinst ook voor een groot deel kunnen behouden.

en anavar kickt pas in na 3-4 weken? wel triest dan omdat de meeste oral kuurtjes 6 weken duren.

velen hebben naar de eerste week al krachtwinst, maar kan per persoon verschillen natuurlijk
      Last edited by no_limit; 08-04-2012, 12:27.

Comment

Originally posted by no_limit View Post
        100mg is al flink ja, wel is het zo dat je anavar beter iets hoger kan doseren dan bijv winstrol, zelf vind ik voor anavar 60mg netjes

anavar is zeker geen sterke massa bouwer, maar maakt je spieren wel van meer kwaliteit qua zien!.

10% krachtwinst op 100mg? vind ik eerlijk gezegt niet schokkend, bekende van me had meer krachtwinst tijdens zijn anavar only, en heeft deze krachtwinst ook voor een groot deel kunnen behouden.

en anavar kickt pas in na 3-4 weken? wel triest dan omdat de meeste oral kuurtjes 6 weken duren.

velen hebben naar de eerste week al krachtwinst, maar kan per persoon verschillen natuurlijk
        Wellicht dat voeding en training flink benedenmaats waren. Een hoop gasten die zogenaamd kuren hebben daar niet zoveel verstand van.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ik zat ongeveer met de zelfde anavar vraag.
          En vroeg me af of winny niet een iets betere oplossing is? (post het even hier ipv een topic te starten)

Comment

@ inferno_0666: ja die kans is er natuurlijk dat voeding/training/rust niet op orde was.
            en dan de gear de schuld geven ofzo

@mateusz: dat moet je echt zelf kiezen, zijn beide toch wat verschillend, ookal zeggen velen dat het bijna het zelfde is.
            wel is winstrol de wat sterkere van de 2, maar er zijn genoeg die heerlijk gaan op anavar, en dus ook bij anavar zweren.

als het winstrol word hou een beetje rekening met gewrichtspijn, zorg voor voldoende vochtinname en goede vetten.

weet niet hoe dit precies is met winstrol maar met anavar heb je een lekkere pomp, heerlijk maar hinderlijk soms, en zeker als je de onderrug pomp krijgt!!

Comment

Var die pas na 4 weken inkickt? Zever. Sowieso is het schema dat die gozer gebruikte echt onzinnig te noemen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X