Originally posted by Kees Groot
View Post
Anavar vraag
Collapse
X
-
100mg is al flink ja, wel is het zo dat je anavar beter iets hoger kan doseren dan bijv winstrol, zelf vind ik voor anavar 60mg netjes
anavar is zeker geen sterke massa bouwer, maar maakt je spieren wel van meer kwaliteit qua zien!.
10% krachtwinst op 100mg? vind ik eerlijk gezegt niet schokkend, bekende van me had meer krachtwinst tijdens zijn anavar only, en heeft deze krachtwinst ook voor een groot deel kunnen behouden.
en anavar kickt pas in na 3-4 weken? wel triest dan omdat de meeste oral kuurtjes 6 weken duren.
velen hebben naar de eerste week al krachtwinst, maar kan per persoon verschillen natuurlijkLast edited by no_limit; 08-04-2012, 12:27.
Comment
-
Originally posted by no_limit View Post100mg is al flink ja, wel is het zo dat je anavar beter iets hoger kan doseren dan bijv winstrol, zelf vind ik voor anavar 60mg netjes
anavar is zeker geen sterke massa bouwer, maar maakt je spieren wel van meer kwaliteit qua zien!.
10% krachtwinst op 100mg? vind ik eerlijk gezegt niet schokkend, bekende van me had meer krachtwinst tijdens zijn anavar only, en heeft deze krachtwinst ook voor een groot deel kunnen behouden.
en anavar kickt pas in na 3-4 weken? wel triest dan omdat de meeste oral kuurtjes 6 weken duren.
velen hebben naar de eerste week al krachtwinst, maar kan per persoon verschillen natuurlijkI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
@ inferno_0666: ja die kans is er natuurlijk dat voeding/training/rust niet op orde was.
en dan de gear de schuld geven ofzo
@mateusz: dat moet je echt zelf kiezen, zijn beide toch wat verschillend, ookal zeggen velen dat het bijna het zelfde is.
wel is winstrol de wat sterkere van de 2, maar er zijn genoeg die heerlijk gaan op anavar, en dus ook bij anavar zweren.
als het winstrol word hou een beetje rekening met gewrichtspijn, zorg voor voldoende vochtinname en goede vetten.
weet niet hoe dit precies is met winstrol maar met anavar heb je een lekkere pomp, heerlijk maar hinderlijk soms, en zeker als je de onderrug pomp krijgt!!
Comment
-
Var die pas na 4 weken inkickt? Zever. Sowieso is het schema dat die gozer gebruikte echt onzinnig te noemen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: