Acne en kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Acne en kuur

Hey, ben nu ruim 8maanden gestopt met trainen geweest en wil weer beginnen! Nu wil ik eerst natuurlijk wel opbouwen weer, voel me echt fuckd up trouwens:P.En nu wil ik acne vermijden tijdens me kuur, in ieder geval beperken tot een himalaya gebergte(wat ik had) wat voor producten raden jullie aan tijdens een kuur te gebruiken? Eigen ervaringen het liefst! Zijn vast al topics over, maar een fris nieuw topic is nooit mis toch misschien zijn er onlangs wel nieuwe producten! EN wat denken jullie van b5?
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Net weer beginnen en kuren? Niet handig.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

acne komt vooral door hormoon schommeling... dus mja kuren doet dat wel meestal... soms heb je het soms niet...
      Moet je erbij nemen vrees ik

Comment

je zegt net dat je gestopt ben met trainen voor 8 maanden.

Gaat acne weer weg na de kuur?

Comment

Ja gaat heel snel weg bij mij in ieder geval, kan ook eten wat ik wil krijg niks maar dan ook niks terug, en als ik weer kuur dan komt er toch weer wat bij heb maanden roa gedaan tot aan 80mg toe door tren zat ik er echt compleet onder(nooit meer dus tren) maar ik wil gewoon kuren zonder een halve tomaat te lijken:P
          een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Zit zelf sinds ik train enorm onder de puisten op mn rug zonder kuur
            Lid van de 200 club

Comment

heb veel met je eten te maken tijdens je kuur en uiteraard je hormonen. maar simpel zat: eten stimuleert. heb je een kuur nodig als stimulans om de sportschool weer regelmatig te bezoeken? waarom heb je 8 mnd. niet getraind? odmat je 8 mnd. niet heb gekuurd? slechte motivatie. ik snap het wel maar je zal nooit een doorzetter worden op die manier en altijd blijven steken. ga eerst es een paar maanden hard trainen ofzo. (officieel langer maar dat gebeurt toch niet). als jij meteen gaat kuren zit je zo weer met een blesssure en ga je weer 8 mnd. thuis zitten en wordt het nooit wat. geloof me maar. been there
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X