Hey, ben nu ruim 8maanden gestopt met trainen geweest en wil weer beginnen! Nu wil ik eerst natuurlijk wel opbouwen weer, voel me echt fuckd up trouwens:P.En nu wil ik acne vermijden tijdens me kuur, in ieder geval beperken tot een himalaya gebergte(wat ik had) wat voor producten raden jullie aan tijdens een kuur te gebruiken? Eigen ervaringen het liefst! Zijn vast al topics over, maar een fris nieuw topic is nooit mis toch misschien zijn er onlangs wel nieuwe producten! EN wat denken jullie van b5?
Acne en kuur
Collapse
X
-
Ja gaat heel snel weg bij mij in ieder geval, kan ook eten wat ik wil krijg niks maar dan ook niks terug, en als ik weer kuur dan komt er toch weer wat bij heb maanden roa gedaan tot aan 80mg toe door tren zat ik er echt compleet onder(nooit meer dus tren) maar ik wil gewoon kuren zonder een halve tomaat te lijken:Peen dag niet getraind is een dag niet geleefd
Comment
-
heb veel met je eten te maken tijdens je kuur en uiteraard je hormonen. maar simpel zat: eten stimuleert. heb je een kuur nodig als stimulans om de sportschool weer regelmatig te bezoeken? waarom heb je 8 mnd. niet getraind? odmat je 8 mnd. niet heb gekuurd? slechte motivatie. ik snap het wel maar je zal nooit een doorzetter worden op die manier en altijd blijven steken. ga eerst es een paar maanden hard trainen ofzo. (officieel langer maar dat gebeurt toch niet). als jij meteen gaat kuren zit je zo weer met een blesssure en ga je weer 8 mnd. thuis zitten en wordt het nooit wat. geloof me maar. been thereeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment