Dianabol zonder Nolvadex?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol zonder Nolvadex?

Hallo, ik ben van plan om Dianabol te gebruiken, 30 mg per dag voor 5 weken

Als ik nu geen nolvadex gebruik als nakuur of tijdens, is er dan meer kans dat ik tieten krijg? aka gynecomastie?

Ben in alle opzichten mannelijk, heb weinig body fat, maar heb wel weinig lichaamshaar. Ben voor de helft Aziatisch, en Aziaten hebben sowieso weinig lichaamshaar.

Is weinig lichaamshaar een teken dat mijn lichaam minimale hoeveelheden oestrogeen produceert? Of heeft dat er niks mee te maken? En dus vatbaarder ben voor gyno tieten?

Trouwens; als je gyno krijgt, is dat dan als je gestopt ben met Dianabol? Of begint dat ook tijdens de kuur?

Heb eerlijk gezegd de Dianabol gekregen via via, en die zei me dat als ik snel buff wil worden dit moet gebruiken, natuurlijk zei hij niks van de nadelen en na wat opzoekwerk begon ik toch wel te twijfelen

Zeker als ik dit zie:
    TESTOSTERONE NATION | Is This Gyno? - Page 1

en dit

Heb de Dianabol hier al een paar dagen liggen maar durf het eigenlijk nog niet te gebruiken, heb geen Nolvadex en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik er aan kom. Hier in Belgie krijg je dat alleen op voorschrift als je borstkanker hebt

Sorry voor alle vragen dat ik stel!

Bedankt

Lijkt wel of je gyno heb nu al, zie een schijf onder je tepel zitten..

Maareh zou er dan even vanaf blijven als je jezelf niet goed ingelezen hebt....

Maar heb je vaker dingen geslikt op aan rade van iemand anders? Dit verklaart mischien die schijven onder de tepel.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

idd je tepels zien er wierd uit man.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Lijkt wel of je gyno heb nu al, zie een schijf onder je tepel zitten..
        Schijf? Die zou al een A-cup moeten dragen met die uiers.

Maar volgens mij is dat is een foto van iemand anders, niet de TS.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Haha,nee dat zijn foto's die ik heb gevonden op internet van mensen die er last van hebben.

Wil dat alsinds niet hebben!

Vraag me gewoon af als ik geen Nolvadex gebruik meer vatbaarder ben voor tieten

Comment

Zowiezo niet kuren zonder nolva bij de hand. Nu zul je met 30mg waarschijnlijk weinig.last hebben van gyno maar better safe than sorry. Als je het nodig zou hebben en je hebt het niet dan hang je in de prijzen. Persoonlijk vind ik d-bol ook niet echt iets voor starters. Mijn advies: voeding en training optimaliseren en de saus nog even achterwegen laten totdat je wat wijzer bent.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bestaat er geen alternatief geneesmiddel die je onder voorschrift kan krijgen met de zelfde werking zoals Nolvadex?

Ja dit zou mijn eerste kuur zijn. Ga sowieso niet met geen kennis iets slikken

Comment

Originally posted by pluksje View Post
                Bestaat er geen alternatief geneesmiddel die je onder voorschrift kan krijgen met de zelfde werking zoals Nolvadex?

Ja dit zou mijn eerste kuur zijn. Ga sowieso niet met geen kennis iets slikken
                Weet jij wel zeker dat het dianabol is? Voor hetzelfde geld is het een potje rattengif of cyaankali. En hoe zit jou training in elkaar? En jou voeding? Wat zijn jou stats?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Weet jij wel zeker dat het dianabol is? Voor hetzelfde geld is het een potje rattengif of cyaankali. En hoe zit jou training in elkaar? En jou voeding? Wat zijn jou stats?
                  Het is zo'n potje dianabol van DNA pharma, dat lijkt me wel betrouwbaar

Voor de rest train ik al een dik jaar, weeg nu 72kg, kom van 61kg

Het enige wat me tegenhoud voor dat te slikken zijn die mantieten, heb geen nolvadex maar kan het kwaad als ik het doe zonder nolva?

Comment

Altijd nolva bij de hand houden, better safe than sorry
                    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Dik 1 jaar, plak er nog minimaal maar 2 aan

DNA, me lolled
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Dik 1 jaar, plak er nog minimaal maar 2 aan

DNA, me lolled
                        Heb je slechte ervaring met DNA? Lees op het internet gedeelde reacties, de ene zegt goed, de andere slecht, de andere zegt ondergedoseerd... ik weet het zelf niet meer zo goed

Trouwens, heb hier foto album gevonden van een kerel die duidelijk dianabol heeft gebruikt ZONDER nolvadex, en dit is het resultaat. Dit wil ik dus echt niet en ik zal gewoon wachten totdat ik nolvadex vind

Mobile Uploads pictures by latinoplaya777 - Photobucket

Comment

hoollyy fuck , ik zag eerst je torso , toen je tepels , wat een gyno

Comment

Voor de rest train ik al een dik jaar, weeg nu 72kg, kom van 61kg
                            Gaat het niet snel genoeg met je homegym tot 60kg? Inferno vroeg naar je stats, niet naar je onervarenheid op training gebied, wanneer je gelooft dat squats alleen voor je onderbenen en kuiten zijn dan heb jij nog een hoop te leren, en 1 jaar trainen??, kom op gast...stel de vraag anders, hoelang train jij met een goed trainingschema??.....0 maand?....jaja, dbol is the shit, van f#cking ectomorf naar mesomorf.....hell yeah!!, goed bezig kerel.....

totdat ik nolvadex vind
                            Wtf, hoe kom jij in hemelsnaam aan je dbol zonder enige wetenschap over training, laat staan as, en je weet de weg niet naar nolva???......shit man.!
                            Alsof je ze uit de snoepautomaat trekt....

post je training en voedingschema eens, dat heb je namelijk wel nodig, zeker bij gebruik van, ben benieuwd, o ja, je (kracht)stats ook gelijk als je wilt...
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Heb je slechte ervaring met DNA? Lees op het internet gedeelde reacties, de ene zegt goed, de andere slecht, de andere zegt ondergedoseerd... ik weet het zelf niet meer zo goed

Trouwens, heb hier foto album gevonden van een kerel die duidelijk dianabol heeft gebruikt ZONDER nolvadex, en dit is het resultaat. Dit wil ik dus echt niet en ik zal gewoon wachten totdat ik nolvadex vind

Mobile Uploads pictures by latinoplaya777 - Photobucket
                              Man, hou toch eens op over dat dianabol. Ik heb je foto's gezien in dit onderwerp en zo hopeloos als jij beweerd ziet het er echt niet uit:

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...d-trainen.html

Er zijn hier zat leden die er minder goed uitzagen dan jij toen zij begonnen en flink progressie hebben gemaakt. Wat bij jou speelt zijn:

- totaal gebrek aan kennis
                              - foute instelling
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X