Gen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gen

ik las laatst dat er in de nabije toekst echte myostatblokkers op de markt komen niet de fake troep van biotest maar de echte shit weet iemand daar iets meer van

Stond laatst een stuk over in de sport en fitness.
    Hier ook nog een link die erover gaat..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Gaat het helemaal worden heb ik begrepen..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het artikel op ergogenics is al wat ouder, had eigenlijk wel verwacht dat er nu wel wat meer over te horen zou zijn..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb er al veel over gelezen en is idd de toekomst, kan je nog groter worden als nu coleman want je hebt volledig geen spierafbraak meer, stel u voor tijdens de cut fase waar je normaal toch altijd iets van spier verliest ga je dan niks meer verliezen, tel dat bij elke kuur op en je wordt een grote denk ik

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Dec. 01 2004,21:41)]Ik heb er al veel over gelezen en is idd de toekomst, kan je nog groter worden als nu coleman want je hebt volledig geen spierafbraak meer, stel u voor tijdens de cut fase waar je normaal toch altijd iets van spier verliest ga je dan niks meer verliezen, tel dat bij elke kuur op en je wordt een grote denk ik

Grtz
            Vind dat ze het zo moeten houden zoals het nu is er komen teveel "hulp" middelen...ze willen gewoon zorgen dat je steeds makkelijker groot word en zo is de sport niet echt itneressant meer zoals het nu is.... allhoewel er nu ook al veel rommel is natuurlijk maar dat zou de bom geven.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 01 2004,21:41)]Ik heb er al veel over gelezen en is idd de toekomst, kan je nog groter worden als nu coleman want je hebt volledig geen spierafbraak meer, stel u voor tijdens de cut fase waar je normaal toch altijd iets van spier verliest ga je dan niks meer verliezen, tel dat bij elke kuur op en je wordt een grote denk ik

Grtz
              Coleman gebruikt het waarschijnlijk al lang hoor....

zal niet snel iemand hem inhalen.

over 5 jaar misschien....

Comment

coleman gebruikt het niet arie, ze kennen het nog maar 5jaar in de states, allee niet echt kennen, het is allemaal begonnen met een baby die geboren is zonder myostatine gen, en die groeide ongelooflijk snel zodat die ouders even naar een ziekenhuis gingen omdat het niet normaal was , hebben ze testen op die baby uitgevoerd en bleek dat die dat gen niet had. Die baby zou nu 5jaar zijn en al de kracht hebben van een kind van 15jaar als hij 10jaar is zou hij de kracht hebben van een volwassenen. Heeft totaal geen spierafbraak ,dus elke prikkel die hij krijgt groeien zijn spieren.

Ook nog even bij vertellen dat de ouders atleten waren in de vs en as hadden gebruikt

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Dec. 02 2004,11:34)]coleman gebruikt het niet arie, ze kennen het nog maar 5jaar in de states, allee niet echt kennen, het is allemaal begonnen met een baby die geboren is zonder myostatine gen, en die groeide ongelooflijk snel zodat die ouders even naar een ziekenhuis gingen omdat het niet normaal was , hebben ze testen op die baby uitgevoerd en bleek dat die dat gen niet had. Die baby zou nu 5jaar zijn en al de kracht hebben van een kind van 15jaar als hij 10jaar is zou hij de kracht hebben van een volwassenen. Heeft totaal geen spierafbraak ,dus elke prikkel die hij krijgt groeien zijn spieren.

Ook nog even bij vertellen dat de ouders atleten waren in de vs en as hadden gebruikt

Grtz
                  Hmm...jah....maar als coleman nou kinderen zou nemen......Dan ist mss toch logish dat dat kind al genetish bepaald is en dat ie al veel kracht heb....of niet ?

Comment

ja xeno....dat word meteen een baby met een bicepomtrek van 42 cm

zal gerust wel genetisch bepaald zijn maar zonder a.s en alle andere shit was ie niet zo groot geworden hoor.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 02 2004,11:46)]ja xeno....dat word meteen een baby met een bicepomtrek van 42 cm

zal gerust wel genetisch bepaald zijn maar zonder a.s en alle andere shit was ie niet zo groot geworden hoor.
                      Ja ok maar als ie al groot is door de as....dan geeft ie toch wel iets mee lijkt me.Nee idd een baby heb niet gelijk grote bicep maar mss issie wel zwaarder en groter als normaal.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 02 2004,00:59)]Vind dat ze het zo moeten houden zoals het nu is er komen teveel "hulp" middelen...ze willen gewoon zorgen dat je steeds makkelijker groot word en zo is de sport niet echt itneressant meer zoals het nu is.... allhoewel er nu ook al veel rommel is natuurlijk maar dat zou de bom geven.
                        Klinkt leuk hoor en zou het helemaal met je eens zijn als dit soort dingen daadwerkelijk voor de sport bedacht en ontwikkeld zouden worden.
                        Dat is echter helemaal niet het geval natuurlijk, dit soort dingen worden alleen achteraf gebruikt/misbruikt door oa bodybuilders. Het onderzoek hiernaar en de eventuele ontwikkeling ervan wordt gedaan omdat het heel erg veel nut kan hebben bij de behandeling van met name bepaalde spierziektes. Zoals bijna alles dus wat gebruikt wordt in de sport wordt het als medicijn ontwikkeld...
                        Héél erg nuttig en belangrijk dus wil het liever toch maar gewoon door laten gaan!  

Comment

als het ooit op markt komt zal het verschrikkelijk duur zijn en nog moeilijker te verkrijgen zijn dan groeihormoon end.

Comment

behalve als het geen illegaal middel word dan zal iedereen eraan gaan. maar ik hoop dat het niet op de markt komt want dan zie je binne de korste keren alleen mar klerekasten lopen en is beetje het leuke van het harde trainen eraf als het zo makkelijk gaat.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Geloof maar dat het spulletje héél strak in de ban gaat hoor als het ooit daadwerkelijk geproduceerd gaat worden.
                              Zullen uiteraard wel weer manieren omheen verzonnen worden maar je zult het nooit voor een paar centen op iedere straathoek kunnen kopen, gevolgen zijn toch net ff wat groter dan van bijvoorbeeld een jointje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X