Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (dino21 @ Dec. 02 2004,12:36)]behalve als het geen illegaal middel word dan zal iedereen eraan gaan. maar ik hoop dat het niet op de markt komt want dan zie je binne de korste keren alleen mar klerekasten lopen en is beetje het leuke van het harde trainen eraf als het zo makkelijk gaat.
Voor dit te gebruiken moet er wel met uw dna gekloot worden mensen,denk niet dat iemand dat gaat doen, alhoewel je altijd wel één of andere prof zal vinden die wil experimenteren
las in sport en fitness dat je er tenminste geen uitpuilende buik krijgt door de groeihormoon wat je bij ronnie goed ziet dus dat is wel een groot voordeel ten opzichte van groeihormoon.
Het hele gendoping verhaal is nog zo wazig als maar kan omdat er nog steeds geen
humane onderzoeken zijn geweest...
en dierstudies zijn ALTIJD anders hoe significant ze ook zijn...
persoonlijk vindt ik de studies naar gemuteerde griepvirussen die je groeihormoon spiegel
voor 6 mnd verhogen zelf nog het meest aantrekkelijk klinken...
maar goed wij "normale" mensen komen de eerste 10 jr. nog niet met dit spul in aanraking denk ik persoonlijk.
en anders wil ik wel met een trail mee doen
en ik vraag me ook af of het wel allemaal in combinatie zou kunnen met de hedendaagse AS???
contra studies zijn er al helemaal niet dus 't zal nog wel ff duren allemaal...
De eerste top BB die een wespe taile heeft en mega schouders enzo zal dan
waarschijnlijk de eerste zijn... goed opletten dus!!!
WeaVeR
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment