ow maar ik ben zoals ik zeg best aardig gespierd hoor weeg tussen 103 en 105 kilo,...ik was alleen altijd droger en iets groter dan nu
Welke kuur kunnen jullie aanraden
Collapse
X
-
Originally posted by peetwildroog View Postoke. dus voeding is ook zeer belangrijk als je kuurt. het is dus niet vanzelf sprekend als je kuurt dat je vet verliest en gespierder wordt....?als je erbij blijft trainen
anabolen zijn geen wondermiddelen je moet alles 150% geven dus ook met voeding, training en rust doe je dit niet dan is het na je kuur zo weer terug op oude niveau.
Ga je eerst verdiepen in de materie aangezien iedereen merkt dat je er 0 verstand van hebt lekker lezen over wat het met je doet, hoe lang zit het in je lichaam, wanneer merk je er wat van, side effects want die moet je ook kunnen herkennen enz.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Testo enanthate 500 mg per week 10 weken lang..
Dat getroll is even grappig jongens, maar zijn jullie allemaal niet kennisloos op fora begonnen?
Verder ben ik van mening dat je beter jezelf even kunt inlezen in de materie, je wilt toch weten wat je in je lichaam spuit?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostTesto enanthate 500 mg per week 10 weken lang..
Dat getroll is even grappig jongens, maar zijn jullie allemaal niet kennisloos op fora begonnen?
Verder ben ik van mening dat je beter jezelf even kunt inlezen in de materie, je wilt toch weten wat je in je lichaam spuit?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostAls zijn train- en eetschema niet goed in elkaar zitten dan is dat toch zonde van het geld?
voeding blijft het belangrijkste maar dat vergeten er veel helaas.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by peetwildroog View PostOke Thanks in iedergeval ik zal eerst me voeding gaan aanpassen, daar ben ik eerlijk in mijn voeding is niet top momenteel ook omdat ik onwetend ben omdat ik eigenlijk nooit hoefde te letten op mijn voeding, ik knalde zoveel in de sportschool dat ik toch wel groeide, nu dat ik wat ouder wordt zou ik dan beter moeten passen op mijn voeding, maar ik zeg eerlijk ook over voeding weet ik niet veel ik ga dus dan maar wat uitzoeken
Comment
-
Iemand die het op het forum post is het toch al van plan, verander je niks aan en ben zelf moeder theresa niet dus dan maar beter van advies voorzien..
Ik ben het met jullie eens hoor, kuren terwijl je niks van voeding weet slaat nergens op maar dat was al gezegd en als hij het toch wil dan maar beter een gewone standaardkuur dan de bekende sportschooladviezen..(ja 5 testo,s en 4 Tren man dan groei je wel hoor etc)In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: