Omdat test enant. meestal na 3 weken pas echt begint te werken, wordt meestal aangeraden om een frontload te doen in de eerste 2 weken. Bij de meeste kuurtjes heb ik daar ook gebruik van gemaakt door de eerste 2 weken 2000mg te injecteren. Mijn ervaring is dat ik vooral die eerste weken dan het meeste aankom, dit gaat dan meestal ook gepaard met veel vochtretentie, want ook in mijn gezicht goed te zien is. Is het niet gewoon zo dat je met een frontload jezelf voor de gek houd, omdat je heel veel vocht vasthoud en daardoor denkt veel aan te komen in spiermassa ? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in de eerste 2 weken bijna 7 kilo aankwam. In de 8 weken daarop volgend, kwam ik met pijn en moeite nog geen 3 kilo extra aan, maar zag wel dat de vocht retentie in die 8 weken steeds minder werd. Misschien had ik hetzelfde resultaat ook wel gehaald zonder de frontload en was ik in de kuur wat gelijkmatiger gaan groeien.
Frontload
Collapse
X
-
Een frontload is niet echt nodig, je kan ook dbol de eerste vier weken nemen, zodat je niet te lang moet wachten om resultaat te zien , ik denk dat de frontload ook psygologisch is , is enkel om de eerste drie weken te kunnen overbruggen om dat test pas in week 3 of 4 gaat inkicken
Grtzstil growing
-
Het gaat erom dat je zo snel mogelijk gelijkmatige bloedwaarden creeërt. Een frontload helpt daar zeker bij, als het om trage esters gaat. Beter is om de lange esters de eerste ( en eventueel laatste) weken aan te vullen met korte esters. Bijv. test.prop de eerste drie weken, naast de test.cypionaat o.i.d. Een kickstart met bijv. dianabol kan natuurlijk ook. Overigens lijkt het mij heel sterk, dat je voornamelijk de eerste 2 weken groeit. Een trage ester (zoals deca, test enant. etc.) moet dan namelijk nog inkicken! Een frontload van 1000 tot 2000 mg. is overigens veel te hoog. De bijwerkingen wegen dan allang niet meer op tegen het resultaat, zoals je zelf al beschrijft! Â
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Dec. 12 2004,14:11)]Omdat test enant. meestal na 3 weken pas echt begint te werken, wordt meestal aangeraden om een frontload te doen in de eerste 2 weken. Bij de meeste kuurtjes heb ik daar ook gebruik van gemaakt door de eerste 2 weken 2000mg te injecteren. Mijn ervaring is dat ik vooral die eerste weken dan het meeste aankom, dit gaat dan meestal ook gepaard met veel vochtretentie, want ook in mijn gezicht goed te zien is. Is het niet gewoon zo dat je met een frontload jezelf voor de gek houd, omdat je heel veel vocht vasthoud en daardoor denkt veel aan te komen in spiermassa ? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in de eerste 2 weken bijna 7 kilo aankwam. In de 8 weken daarop volgend, kwam ik met pijn en moeite nog geen 3 kilo extra aan, maar zag wel dat de vocht retentie in die 8 weken steeds minder werd. Misschien had ik hetzelfde resultaat ook wel gehaald zonder de frontload en was ik in de kuur wat gelijkmatiger gaan groeien.
Waaruit bestonden ze en in welke hoeveelheden.
En je hebt het over dat je na die frontload amper aankwam(3 kilo maar)heb je na die 7 kilo wel je voedingsschema aangepast?
Als je namelijk 7 kilo zwaarder bent geworden is het aantal kalorieen wat je lichaam NODIG heeft al meer geworden dus om dan nog weer meer kilo's te winnen zal je toch je kalorieen nogmaals moeten verhogen....
Comment
-
Is op zich wel een logisch verhaal naar mijn optiek...
Als je eerst 2000 mg. naar binnen jast  en vervolgens op bijv. 250 mg. of 500 mg. verder
gaat, duik je als nog een soort van dip in (voor je receptoren), dit is na een week of 2 á 3
als je uit je frontload depot vandaan bent.
En omdat je dan daarna niet compenseerd met die 500 mg. waar je lichaam dan nog "maar"
mee moet stellen...
De stelregel is ongeveer het dubbele te nemen van de rest van je kuur pw. (500mg. test. pw. is
dus 1000 mg frontload met een max van 2000 mg. als je hoger gaat zitten als 1000 mg per week)
De intensie van een frontload is een kickstart voor je kuur, er moet wel een kortwerkend
ester in de preparaten zitten, anders heeft het geen zin (heb zelf net het een en ander over
frontloads opgezocht op pubmed ivm mijn eigen kuur)
Door de receptoren sneller te vullen dmv een frontload heb je sneller de max. werking
van je praparaten, in tegenstelling tot de normale dosis waar je dan geleidelijk aan je
hormoonspiegels (alleen met een langwerkend esters! verhoogd, en dus ook de receptoren
langzaam aan aanvult tot het maximum.
De halfwaarde tijd van test. enanthaat is +/- 10.5 dgn. dus een langwerkend ester.
pak dan bijv 750 t/m 1000 mg. aan test. propionaat bij je frontlad en je bent van het probleem af.
en je groeid dan ook geleidelijk aan door ipv 3 wkn knallen en voor de rest van de 9 wkn
haast niets meer gainen...
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 12 2004,19:10)]Een frontload van 1000 tot 2000 mg. is overigens veel te hoog.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...7 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: