Kynoselen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kynoselen.

Welliswaar geen aas, maar niet vrij te krijgen in NL dus vandaar in deze sectie  

Na wat op andere boards en internet gesnuffeld te hebben, ben ik toch erg nieuwsgierig naar dit goedje geworden.

De meningen over kyno lijken nogal uiteen te lopen, maar komen op een bepaald punt samen nl,...

Het zal niet direkt bijdragen tot een toename van massa, heeft een anti-katabole werking en zorgt over het algemeen tot een verhoogd energie niveau (energieker tijdens work-out).

Heeft iemand op dit board er ook ervaring mee ?

Grtz.. 100%
    Alias Homer Simpson ...

Wel wat over gehoord maar zelf geen ervaring mee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik hoop het voor het weekend binnen te hebben en dus spoedig te kunnen beginnen.  

Misschien interessant om een soortemet van logje over bij te houden  

Grtz.. 100%
      Alias Homer Simpson ...

Comment

Logje kan nooit kwaad natuurlijk.
        Zou het wel in precursors doen, denk dat het daar beter past dan in anabolen...

Comment

Log is altijd top............wil van jou wel weten wat je ervan vind,100%.

Comment

Is dit weer zo'n prohormoon?

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Persoonlijk verwacht ik er geen wonderen van, maar wie niet waagt.......   blijft maagd  

Bovendien helpen alle "natuurlijke" beetjes na een kuur !

Grtz.. 100%
              Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Dec. 20 2004,17:37)]Is dit weer zo'n prohormoon?

Grtz..
                Harold,

Dit is even stukje (positief) dat ik zo snel kon vinden:  

Kynoselen, the anti-catabolic/anabolic miracle? - Phil Spooner - 25/6/02

Kyno, the latest product from France, seems to be the bodybuilders answer to all prayers! It was originally designed to inhibit protein breakdown in animals but was soon taken up by AIDS patients to do the same. It appears, from initial reports, to work better than steroids! Apparently there are, as yet, no scientific studies undertaken or written to confirm these amazing claims, but personal experiences of users claim incredible fat burning properties and muscle gains.

The base ingredients are nothing special either, potassium, magnesium, selenium, AMP (adenosine monophosphate) and B12 , so why all the fuss? It appears that the main antagonist is AMP , it has the ability to increase cellular activity through increased oxygen transfer, and Kyno won't over stimulate the nervous system like either clen or ephedrine.

Kyno also dramatically increases ATP, and it increases insulin sensitivity. This has a twofold bonus, firstly increased ATP levels improves protein synthesis, which is vital after a hard workout when your ATP levels are lowered, and secondly your body will use the bodies own insulin more efficiently, ensuring a glycogen roller coaster into the muscle. If you are tempted to use additional insulin please beware, although it is the most anabolic hormone around and will ensure big muscle gains, it is very dangerous and if abused can kill, so make sure you get advice before undertaking a course.

Kyno is actually legal, so if you know any French buddies, give 'em a call and see if you can get your hands on the new wonder drug . Then you can drop us a line and confirm or deny the above claims!!

Zoals ik al aangaf zijn er ook minder positieve stukken over te vinden, maar ik ga er vanuit dat de waarheid in het midden ligt.

En als je het niet probeert weet je ook nooit of het voor jou werkt

Grtz.. 100%

Alias Homer Simpson ...

Comment

Ik heb de diverse topics op dbb.com ook gevolgd en ben er een beetje sceptisch over. Degenen die het gebruiken zijn er na een kuur aan begonnen om hun terugval op te vangen. Je moet het dagelijks injecteren en het schijnt de eerst paar weken voor jeuk te kunnen zorgen. Niemand is er negatief over, maar tegelijk weet niemand of het ook iets doet. Reden te meer om jouw log met buitengewone belangstelling te volgen 100%! Je bent in elk geval een trendsetter en de eerste op dit board! Succes!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wist niet eens dat je die s hit moest spuiten....

Dat klinkt alweer een stuk minder leuk

Nog meer reden om je log aandachtig te volgen,100%.

Comment

hier een linkje naar wat info naar op de bodypage..

En hier een stukje op ergogenics

Ben benieuwd naar jou bevindingen, waar kan je dit eigenlijk kopen?

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Dec. 21 2004,06:43)]hier een linkje naar wat info naar op de bodypage..

En hier een stukje op ergogenics

Ben benieuwd naar jou bevindingen, waar kan je dit eigenlijk kopen?

Grtz..
                        Dank je Harold,

Ik ben bekend met beide artikels.

Deze keer heb ik het bij een suppl. vandaan, maar als het goed bevalt en we gaan in februari op vakantie (Frankrijk); dan zal ik daar eens rondkijken.

Grtz.. 100%
                        Alias Homer Simpson ...

Comment

sluit me aan bij de geintreseerde possie 

Who's the Chef

Comment

Zeker een log van maken!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het goedje is vandaag binnengekomen.

Ik ben van plan om het vanavond vlak de work-out voor het eerst te zetten.

Eerst maar even 1ml om te kijken of ik er niet op een of andere manier heftig op reageer...    

De dosissen die ik gezien liggen tussen 1-5ml p/d, dus het zal even experimenteren worden.

Eerst maar weer eens lef verzamelen om mezelf te "prikken". (Zelfs na de kuur blijf ik het rottig vinden)

Grtz.. 100%
                              Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X