heb je er eigen verwachtigingen van of niet??
Kynoselen.
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Dec. 25 2004,05:34)]heb je er eigen verwachtigingen van of niet??
Het is nog erg vroeg om daar iets over te zeggen, maar voorlopig ben ik al blij met de X-tra energie
Als het dan ook nog helpt om de dip na de kuur een beetje op te vangen; ben ik al erg blij.
@Iedereen,
Heeft iemand ervaring met zeer grote vials ?
Deze is nl. 100ml en als je er van uit gaat dat je 2ml/keer gebruikt, zal je toch 50X door dat rubbertje moeten prikken.
Kan dit geen kwaad ivm de afdichting
Normaal gesproken haalt men er per keer meer ml uit, zodat het rubbertje natuurlijk minder te lijden heeft.
grtz..
Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Je moet altijd het rubbertje ontsmetten voordat je er door heen prikt en daarna ook nog een x ... weet je zeker dat er geen vuil meekomtIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Dec. 25 2004,11:52)]Je moet altijd het rubbertje ontsmetten voordat je er door heen prikt en daarna ook nog een x ... weet je zeker dat er geen vuil meekomt
Wat ik eigenlijk bedoelde is of het rubbertje op een gegeven moment zo lek is; dat de vloeistof in kontakt staat met de "buitenlucht". En dus op die manier vervuilt raakt.
Vergeef mijn onduidelijkheid !
Grtz..Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Update,
Gisteren (2e kerstdag) benen getraind.
Energietoename was deze keer erg goed te merken (vooral tussen de setjes squaten !
Zelfs met squaten en PR gezet; 12*190 (was 9*190).
Dus kwa kracht lijkt de terugval tot op heden mee te vallen (ff afkloppen).
Grtz....
Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Als je het subcutaan zou kunnen injecteren dan zou ik dat absoluut doen,100%!
Ik volg je log met bovengemiddelde interesse omdat ik vd rest weinig van kynoselen afweet omdat ik niemand ken die het wel eens gebruikt heeft.
Als je alleen im had kunnen injecteren had ik het niet zo gauw gedaan maar als je er echt goed resultaat mee kan boeken door subc te spuiten kan ik het altijd overwegen om ook eens te proberen.
Blijf je best doen,kerel!
Comment
-
@Iedereen,
Zoals bovenstaande threads al doen vermoeden ben ik aardig positief tov kynoselen.
Ik kreeg er aardig wat energie door !
Ik ben er alleen wel mee moeten stoppen, daar ik de vial (100ml) uit mijn handen heb laten kletsen
Ik bestel echter toch even geen nieuwe, omdat ik ook tegen de ed/eod inj. op begon te zien. Zeker gezien het feit dat ik in maart weer ga kuren en dus non-stop zou moeten blijven prikken !
Ben echter wel van plan om na de kuur weer te beginnen, mits ik er aanstaande vakantie in Frankrijk redelijk aan kan komen.
Mocht je toch logjes bij willen houden kun je op DBB kijken (leviathan en pipio).
Als je niet tegen inj. opziet en heb wat xtra energie nodig; vind ik het een aanrader !
Van het anti-katabole effect heb ik nog niet veel kunnen merken, daar ik het nog maar een korte tijd gebruikte.
@ Arie,
Ik denk idd. dat ik het volgende keer subc. ga proberen !
Dat scheelt ook weer voor de inj. sites
Grtz.. 100%
Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Update(je)....
Afgelopen donderdag ben ik weer begonnen met 2ml ed. en bemerkt nu alweer een aanzienlijke energie-toename
Vanavond benen, dus een zware workout , alleen hopen dat m´n onderrug mee wil.
Deze wil tegenwoordig met squaten nog wel eens moeilijk doen
Grtz.. 100%
Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jan. 15 2005,20:32)]100% nog nooit gekuurt en nu zet je elke dag een prikje, werkt precies verslavend bij U
Maar hou ons op de hoogte
Grtz
Lijkt er wel op he ?
Ben nu zelfs al zo ver dat ik in de glutes kan injecteren
ik moet dan alleen wel uitkijken dat ik geen krampen in mijn rug krijg als ik de dag ervoor rug getraind heb (not funny !
Grtz.. 100%Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Update(je)..
Vandaag bij wijze van experimentje 3ml in de glutes gezet.
Deze hoeveelheid geeft nog steeds geen jeuk op de inj. plaats of andere bijwerkingen.
Wel een beetje het gevoel gehad zoals een cafeine-kick.
2 uur later aan de schouder-wo begonnen en heb deze energieker dan ooit tevoren doorlopen.
Ook al ben ik nu weer een tijdje uit de kuur (13-11-04), blijft de kracht nog steeds zeer geleidelijk toenemen
Ik vind het alleen jammer dat ik de inj. sites moet gebruiken die ik eigenlijk het liefst voor as. bewaar !
Heeft iemand toevallig een "procedure" voor het subc. injecteren ?
Grtz.. & TNX..
Alias Homer Simpson ...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: