Kynoselen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op zelfde manier als in de spier, zou het buikvet doen. Zit over het algemeen het meeste vet. Als het spul op water basis is zou ik insuline spuitje pakken. De naald dikte en lengte daarvan is klein, waardoor je ook niet snel last krijgt van de injec. plekken.
    Dit deed ik ook met helios, werkt perfect

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je kan dit spul toch gewoon overal zetten? kuiten biceps triceps enz.? En onderhuids zetten met 3 ml word een aardige bult denk ik? In ieder geval moet je huid tussen 2 vingers pakken iets uittrekken en dan in het kuiltje prikken.. niet recht naar beneden maar opzij

En in mijn geval kan ik gewoon een 0.8x40 in mn pens rammen blijft sub. dan
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Jan. 22 2005,10:03)]Op zelfde manier als in de spier, zou het buikvet doen. Zit over het algemeen het meeste vet. Als het spul op water basis is zou ik insuline spuitje pakken. De naald dikte en lengte daarvan is klein, waardoor je ook niet snel last krijgt van de injec. plekken.
        Dit deed ik ook met helios, werkt perfect

Grtz..
        OK Tnx !

Dus gewoon aspireren en spuiten maar (het is idd. op water-basis)

Grtz..
        Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Jan. 22 2005,10:08)]Je kan dit spul toch gewoon overal zetten? kuiten biceps triceps enz.? En onderhuids zetten met 3 ml word een aardige bult denk ik?   In ieder geval moet je huid tussen 2 vingers pakken iets uittrekken en dan in het kuiltje prikken.. niet recht naar beneden maar opzij

En in mijn geval kan ik gewoon een 0.8x40 in mn pens rammen blijft sub. dan
          Tnx Red,

0,8*40 kan ik ook wel hebben hoor

Zou 3ml teveel zijn voor subc. dan ?

Grtz..
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Desnoods verdeel je het over meerder plekken, gaat makkelijk met 1 insuline naaldje.

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (100% @ Jan. 22 2005,10:13)]Zou 3ml teveel zijn voor subc. dan ?
              Zeker weten! Dat druipt er meteen weer uit, als je pech hebt.
              HCG bijv., kan subcutaan als je elke week 500 iu zet, maar als je af en toe eens 2500 iu zet wordt het meestal intramusculair toegediend.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

TNX ! everbody  
                Alias Homer Simpson ...

Comment

Ik zou het ook net als Harold zegt echt in je buikvet zelf zetten maar dan dicht tegen je bindweefsel aan.

Ik prik mn sth de laatste tijd ook op die manier omdat ik last begon te krijgen van vlekken en irritaties bij het subc zetten.

Insuline hoort ook op die manier gezet te worden,we hebben hier een heel topic toen over gehad waar Dirkster een site had gepost over hoe dat precies te doen.
                  Ik vind het prima werken.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 23 2005,05:28)]Ik zou het ook net als Harold zegt echt in je buikvet zelf zetten maar dan dicht tegen je bindweefsel aan.

Ik prik mn sth de laatste tijd ook op die manier omdat ik last begon te krijgen van vlekken en irritaties bij het subc zetten.

Insuline hoort ook op die manier gezet te worden,we hebben hier een heel topic toen over gehad waar Dirkster een site had gepost over hoe dat precies te doen.
                    Ik vind het prima werken.
                    Tnx, Arie...

Ik zal eens gaan zoeken !  

Grtz..
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Zoals misschien bekend ben ik net terug van vakantie uit Frankrijk.

Na mijn vriendin heel lief te vragen of ze het wilde doen is ze een "Pharmacie Vetinaire" binnengestapt in een zeer klein plaatsje 5 km van ons vakantieadres.

"Avez vous de Kynoselen ?"... ; Non zei de man, maar vanmiddag om 15:00 kunnen ze binnen zijn. Hoeveel wilt u er dan vroeg de man. Nou,.. zei mijn vriendin voorzichtig doe maar drie (wist de prijs nog niet).

Dus wij om 16:00 naar die man toe en het spul opgehaald.

De prijs van het spul is daar echt belachelijk laag en het spul is daar nog legaal ook !

Grtz..
                      Alias Homer Simpson ...

Comment

dus je gaat het weer proberen

Grtz
                        stil growing

Comment

Zo heb ik mijn vriendin eens in kroatie in een apotheek laten vragen of ze daar a.s. verkochten. Dat vrouwtje deed gelijk boos een stap naar achter en zei nee..
                          Wel verkochten ze daar redelijk goedkoop xenical, maar daar heb ik niks aan..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Mrt. 06 2005,15:58)]Zo heb ik mijn vriendin eens in kroatie in een apotheek laten vragen of ze daar a.s. verkochten. Dat vrouwtje deed gelijk boos een stap naar achter en zei nee..    
                            Wel verkochten ze daar redelijk goedkoop xenical, maar daar heb ik niks aan..

Grtz..
                            Haha

Voor zulke taferelen waren wij ook bang, maar dat viel gelukkig alles mee !

Grtz..
                            Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X