NOS doet verslag over doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm zo kan je het wel interpreteren ja.

Huiszoeking gaat uiteraard over in de sportschool zelf (kleedkamers ed).
    @Sean: sporttassen worden ook onderzocht.

En, 160.000 is wel heel veel, vraag me af hoe ze aan zulke cijfers komen.
    Last edited by Triple Aces; 25-06-2012, 15:50.
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Stigmatiseren en sensatie creeren: ze doen het goed.

Wat betreft die wet in Belgie, dat lijkt me wel wat voor in Nederland! Echter, ik vind wel dat het onder begeleiding gelegaliseeerd moet worden. Het probleem is, zoals triple al zegt, dat er zonder nadenken aan begonnen wordt door jonge ventjes.

Ik vind dat er wel vrijheid moet zijn om ervoor te kiezen. Zouden we misschien ook Nederland moeten droogleggen en alcohol moeten verbieden? Lijkt me dat deze drug meer schade toe brengt aan de bevolking. Maar helaas, cultuur staat boven verstand.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        @Sean: sporttassen worden ook onderzocht.
        Wow, dat zal goed werken. Voortaan stop ik met de verkoop want als ik ze niet mee mag nemen naar de sportschool, kan ik natuurlijk ook niet meer verkopen aan die jongens daar.

Maargoed, leuk dat ze het gebruik van steroïden in Belgïe willen reguleren, maar in my humble opinion wel in tegenspraak met de grondwet. En dan specifiek het urineren.

En, 160.000 is wel heel veel, vraag me af hoe ze aan zulke cijfers komen.
        Like I said, slechts enkele tienduizenden zitten aan het illegale spul. Doping zijn prestatieverbeterende middelen - zelfs van voeding verbetert je prestatie - dus zelfs als ze zeiden dat gans belgïe aan de doping zat klopte hun uitspraak nog.
        Last edited by scoobydoo; 25-06-2012, 16:06.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          Wat is daar mis mee dan?

Zal mss het geneesmiddelenmisbruik van heel wat kneusjes die er strak willen uitzien voor de zomer terugdringen.

Hier in belgie gebeurd dit al en ik vind het een goeie zaak.
          Zie onderstaande quote:

Het plan
          Het plan van Atsma bestaat uit het voorstel om sporters in fitnesscentra op dezelfde manier te controleren als topsporters. Naast het inzetten van een algemeen preventief beleid in fitnesscentra, wil Atsma ook gerichte dopingcontroles. ... De CDA-er is een voorstander om dopingcontroles in de fitnesscentra te introduceren. “Als iemand wordt gepakt of wordt betrapt, dan komt hij de sportschool niet meer in”, aldus Atsma. Het plan van Atsma houdt in dat de fitnesscentra zelf de kosten betalen van de controles. Als men als fitnesscentrum meewerkt aan het systeem van preventie en controle, dan kan men in aanmerking komen voor een keurmerk.

Met de gedachte is natuurlijk niets mis, maar persoonlijk vind ik het wrang dat de kosten hiervoor volledig bij de fitnesscentra gelegd worden. Verder denk ik dat zonder verdere registratie het erg gemakkelijk wordt gewoon bij een andere sportschool aan te kloppen.

Comment

Een keurmerk?Krijg je dan zo'n soort keurmerk als van de Smaakpolitie?
            Ik snap best dat ze zich weereens zgn christelijke bezorgheid tonen om de mensen, maar om zo binnen te lopen en mensen laten meedoen aan een dopingtest?
            En als je een beetje flinke armen hebt dan ben je de eerste die eraan mag meewerken, waar doet me zoiets nou aan denken.....
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

lol, lijkt mij sterk dat een agent zomaar in me tas mag gaan kijken op een sportschool, moet niet veel gekker worden.
              En dan verplichte controles???die de sportschoolhouder mag betalen?? lijkt wel een slechte 1 april grap.

Ga lekker die agenten met een alcoholmeter op pad sturen, dat kost meer levens en vooral levens van anderen, als iemand zich vol spuit en kapot gaat so what? eigen keuze toch, maar als een dronken rijder je zoontje doodrijd das pas naar.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                lol, lijkt mij sterk dat een agent zomaar in me tas mag gaan kijken op een sportschool, moet niet veel gekker worden.
                En dan verplichte controles???die de sportschoolhouder mag betalen?? lijkt wel een slechte 1 april grap.

Ga lekker die agenten met een alcoholmeter op pad sturen, dat kost meer levens en vooral levens van anderen, als iemand zich vol spuit en kapot gaat so what? eigen keuze toch, maar als een dronken rijder je zoontje doodrijd das pas naar.
                Controles zijn inderdaad verplicht, als je weigert wordt je automatisch als positief beschouwt en volgt de boete en sanctie...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Dat zou idd geen verkeerde zaak zijn en het zal heel wat handelaartjes die troep verkopen ook ervan weerhouden.
                  Want eehm je gebruik steriods in de sportschool ofzo?

Dennis injecteert 2x per week, 500 ml Testosteron en 100ml groeihormoon hahaha
                  haha amateurs zeg sjeeminee journalistieke onkunde. Dat dat soort gasten gwoon geld verdienen met onzin verkopen fuaak, Topbaan.

Waar werk je en wat voor werk doen je? werk bij praatjesmakers en verkoop bullshit

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                    Want eehm je gebruik steriods in de sportschool ofzo?
                    Ik zou het niet weten, weet jij wel hoe ze die dingen gebruiken?
                    Lijkt mij wel dat als ze dan een controle gaan doen in een sportschool om gebruikers te pakken het doen in de sportschool en niet in een natuurpark.

Comment

Nou ben ik geen expert, maar daar zijn toch bloedtesten voor nodig, knappe agent die bij mij bloed af weet te tappen.
                      En als ik zou kuren zou ik me spuiten etc. meenemen naar de sportschool en tijdens het benchen in me borst spuiten, owh nee ik zou het thuis doen, what an idiots.

Comment

Nou ben ik geen expert, maar daar zijn toch bloedtesten voor nodig, knappe agent die bij mij bloed af weet te tappen.
                        En als ik zou kuren zou ik me spuiten etc. meenemen naar de sportschool en tijdens het benchen in me borst spuiten, owh nee ik zou het thuis doen, what an idiots.
                        In urine kunnen ze ook al enorm veel terug vinden, hebben ze dus geen bloed voor nodig... Als je dus positief test volgt een huiszoeking en als ze daar je gear vinden ben je dus fucked, ookal heb je niets bij op de sportschool...

Comment

ipv zich bezig te houden met 13 jarige kindjes die blowen op de schoolplein, wiens schooltasjes en die achterlijk lelijk nektasjes volzitten met wiet en hasj te controleren en af te pakken doen ze dit...... lol

aas horen bij bodybuilding en geen een enkel andere sport dus het is best dikke bs om dat af te schaffen...

als je tog aan die aas controles begint, klinkt als onzin... maar: bodybuilding sportscholen zoals kneets etc, niet doen en fitnesscentras wel daar lopen al die cooldudes en beachboys winstrol tabs te snoepen als m&ms voor de show om wijs te doen bij de chicks

iemand mee eens?

Comment

ah oke, zoals ik al zei ik heb er niet echt veel verstand van, maar moet je dan blijven tot je gepist hebt ofzo.......ik meen het serieus ik kan dit gewoon echt bijna niet geloven.
                            In nl mag je voor eigen gebruik, coke,pillen,speed etc, bij je hebben, hoe de fuck willen ze dan AS wat je notabene al hebt ingenomen wel verbieden.

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
                              aas horen bij bodybuilding en geen een enkel andere sport dus het is best dikke bs om dat af te schaffen...
                              Nou idd zeg, je hebt helemaal 100% gelijk, BB is nou eenmaal aas gebruiken en andere sporten doen dat niet dus ze willen alleen maar bodybuilders en BB-wannabees plagen niet leuk die politiemensjes

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                                Ik zou het niet weten, weet jij wel hoe ze die dingen gebruiken?
                                Igg niet in een sportschool

ah oke, zoals ik al zei ik heb er niet echt veel verstand van, maar moet je dan blijven tot je gepist hebt ofzo.......ik meen het serieus ik kan dit gewoon echt bijna niet geloven.
                                In nl mag je voor eigen gebruik, coke,pillen,speed etc, bij je hebben, hoe de fuck willen ze dan AS wat je notabene al hebt ingenomen wel verbieden.
                                Is ook waanzin.....overheid gaat voor je bepalen wat jij wel niet moet gaan gebruiken.....uuuuh

Lekker CDA stemmen ghehe :P
                                Last edited by onderhandelen; 25-06-2012, 18:20.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X