NOS doet verslag over doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NOS doet verslag over doping

Doping | Netwerk

was beetje aan het browsen en zag dit online en vond het een beetje op een slechte grap lijken.

is dit hier al eerder gepost?
    en wat vinden jullie hier nou van?

zelfs als newbie weet ik dat het wss 500mg en geen 500ml testosteron is...

btw: wtf? die "dennis" "gebruikt" al een anderhalf jaar (dat zijn al heel wat kuurtjes... denk ik) en is zo klein? 1 kg vlees my ass... correct me if im wrong...

Dennis injecteert 2x per week, 500 ml Testosteron en 100ml groeihormoon hahaha

Comment

ik had 'm ook nog niet gezien
      staat ook op YT
      die hoeveelheden voeding en vlees dat klopt wel hoor......

NETWERK 19 JUNI 2009 OW DOPING - YouTube
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Dennis injecteert 2x per week, 500 ml Testosteron en 100ml groeihormoon hahaha
        die gasten/journalisten weten niks ......

Comment

Originally posted by marnop View Post
          die gasten/journalisten weten niks ......
          Dat blijkt wel!

Comment

marnop, kan kloppen, misschien geeft die 800 gram van die 1kg vlees aan zijn hond ofso want hij ziet er niet uit als een gozer die meerdere kuurtjes gedaan heeft en 1 kg vlees en meer per dag eet.

Comment

volgens mij was het 1 van de laatsten in het filmpje, ca. 100kilo. dan klopt de eiwit intake wel.
              1kilo vlees is ruim 200gram eiwit, dus valt best mee. En als je wil groeien moet je flink eten...

Comment

Najah, die Joop Atsma van het CDA heeft ook, zoals ze aan het eind van het filmpje verteld, serieus voorgesteld om op sportscholen en fitnesscentra verplichte dopingcontrole in te voeren. Die kerel is helemaal wappie

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  volgens mij was het 1 van de laatsten in het filmpje, ca. 100kilo. dan klopt de eiwit intake wel.
                  1kilo vlees is ruim 200gram eiwit, dus valt best mee. En als je wil groeien moet je flink eten...
                  als je die kilo vlees + pond vis + bak kwark + liter melk + liter chocolade melk + + + +. alles optelt, kom je aan de 500g eiwitten. alles opgeteld wat daar op die tafel staat is rond de 5500-6000 kcal. dat is best veel.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    als je die kilo vlees + pond vis + bak kwark + liter melk + liter chocolade melk + + + +. alles optelt, kom je aan de 500g eiwitten. alles opgeteld wat daar op die tafel staat is rond de 5500-6000 kcal. dat is best veel.
                    Als je 100kg weegt, testosteron en groeihormonen spuit is dat volgens mij best normaal?

Iemand vertelde mij eens dat wanneer je groeihormonen gebruikt je echt "kan blijven eten"
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Zelus View Post
                      Najah, die Joop Atsma van het CDA heeft ook, zoals ze aan het eind van het filmpje verteld, serieus voorgesteld om op sportscholen en fitnesscentra verplichte dopingcontrole in te voeren. Die kerel is helemaal wappie
                      Wat is daar mis mee dan?

Zal mss het geneesmiddelenmisbruik van heel wat kneusjes die er strak willen uitzien voor de zomer terugdringen.

Hier in belgie gebeurd dit al en ik vind het een goeie zaak.
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        Wat is daar mis mee dan?

Zal mss het geneesmiddelenmisbruik van heel wat kneusjes die er strak willen uitzien voor de zomer terugdringen.
                        Dat zou idd geen verkeerde zaak zijn en het zal heel wat handelaartjes die troep verkopen ook ervan weerhouden.

Ik weet niet hoe het zit in Belgie maar daarvan hoorde ik dat dan de sportschoolhouder aansprakelijk word gesteld?Is dat waar of is dat een broodje aap verhaal?
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ik weet niet hoe het zit in Belgie maar daarvan hoorde ik dat dan de sportschoolhouder aansprakelijk word gesteld?Is dat waar of is dat een broodje aap verhaal?
                          Weet niet 100% hoe het zit met aansprakelijkheid, maar het is wel zo dat bij een inval de sportschoolhouder moet tekenen voor een akkoord voor huiszoeking, en dat er anders een serieuze boete aan vasthangt.
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                            Weet niet 100% hoe het zit met aansprakelijkheid, maar het is wel zo dat bij een inval de sportschoolhouder moet tekenen voor een akkoord voor huiszoeking, en dat er anders een serieuze boete aan vasthangt.
                            Oh oke, dus de sportschoolhouder word eigenlijk wel verdacht gemaakt?
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by triple aces
                              Njah, het is natuurlijk maar de vraag waar de doping wordt gevonden. Als het in de kleedlokalen is, dan kan de sportschoolhouder niet redelijkerwijs aansprakelijk worden gesteld lijkt mij. Of je moet al ieders tas gaan controleren. Zoiets lijkt me redelijkerwijs niet af te dwingen en een rechter zal daar ook rekening mee houden.

Aan de andere kant: als er vanalles onder de toonbank of in diens huis wordt gevonden, dan kan je wel zeggen dat er sprake is van een dealer die tevens sportschoolhouder is.

En wbt geneesmiddelenmisbruik, ik vraag me af in hoeverre dat uberhaupt een strafbaar feit is. Want alle andere vormen van misbruik worden ook gewoon gedoogd zolang dit niet leidt tot overlast, en als men er via random controles achter kan komen dat iemand geneesmiddelen misbruikt, dan is dit niet hetzelfde als wanneer iemand in een trenrage iemand in elkaar schopt, en vervolgens een bloedcontrole moet doen.

Overigens, leuke raportage. '160.000 sportschoolgebruikers zitten aan de doping, waarvan tienduizenden zware middelen als steroïden, insuline, en groeihormonen zitten.' Right, nu snap ik ook waarom tante Betsie mijn whey anabolen vind. Na 45 seconden is al duidelijk dat dit sensatiejournalistiek is.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X