NOS doet verslag over doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by budybuilder View Post
    82 kg en 14% en je noemt aas "troep"
    denk dat ik bijna klaar ben met deze discussie
    hoe oud ben je als ik je vragen mag?

en aan quibus, als jij alle hoop verloren hebt in topsporters denk ik dat je meer bij jezelf moet kijken hoeveel je lichaam naturel aankan voordat je denkt dat de enige uitweg om aan de top te zijn aas is. dat is alleen bij bodybuilding het geval, maar bij tig andere sporten ken je aan de top staan zonder aas.
    Vind je redenatie echt volledig krom man...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Dan zal ik je maar niet uit die droom halen
      U right, ........

Ga je je omkleden trekt ff een ander spuit uit vraag aan jou of iemand anders wil m ff erin knallen men wil namelijk een strakke work out doen

Standaart, humor.tv

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Ja dan is aas toch troep, als ik zoveel spiermassa kan aanzetten zonder aas dan is het toch onnodig en ik train pas 7 jaar dus het bewijs dat het zonder kan.
        En tuurlijk mag je dat vragen.
        ...MAAR 7 jaar
        dus hoe oud ben je?

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          U right, ........

Ga je je omkleden trekt ff een ander spuit uit vraag aan jou of iemand anders wil m ff erin knallen men wil namelijk een strakke work out doen

Standaart, humor.tv

Je mag gewoon je of jij zeggen hoor

Ja je kan het op die manier verzinnen, maar zo gaat het niet in werkelijkheid
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

pff en ik had me voorgenomen om niet meer te reageren, laatste maal

1:waar zie jij dat ik zeg dat ik alle hoop ben verloren
            2:noem mij eens 1 topsport waar geen doping gebruikt wordt(zelfs racepaarden spuiten ze vol)
            3:wanneer is besloten dat top BB wel AAS mogen gebruiken en andere topsporters niet
            4:en ik weet dondersgoed hoeveel een lichaam naturel aankan, en de tour de france winnen met een uur verschil red je echt niet naturel hoor.

Ik heb geen hekel of vooroordelen over AAS hoor, sterker nog ik heb zelf vorig jaar ook een test E kuurtje gedaan en er komt er vast nog een aan, maar wat jij allemaal roept slaat kant noch wal....

Comment

...MAAR 7 jaar
              dus hoe oud ben je?
              Maar??Ik vind dat best heel lang hoor.
              Ik ben 24 jaar

Comment

...MAAR 7 jaar
                dus hoe oud ben je?
                Volgens mij kan je uit zijn nick al afleiden hoe oud hij is... En wat boeit zijn leeftijd nou in dit gespreksonderwerp? Hoe oud ben jij wel niet?

Comment

je bent onzeker als de pest als het op beslissingen nemen aankomt
                  zoiezo zijn er zat sporten: tennis, wedstrijdzwemmen, hardlopen, sprinten, tafeltennis, volleybal, schaatsen... etc etc etc, het zijn allemaal geen krachtsporten en dat noemde ik expres niet op want bij krachtsport word er juist meer gebruikt.
                  ben er ook zeker van dat in de k1 en m1 de helft gebruikt en de andere helft niet
                  mooi voorbeeld: Fedor Emilianenko = beste mma fighter wereldwijd en kuurt wss niet.

Comment

Nee dat is omdat ik gek ben op ruimtevaart en 1970 is een mooi jaar geweest voor de ruimtevaart, ik heb ook allemaal posters van Armstrong hangen en nee niet die dopingzondaar

Comment

rob eerst zeg je zelf "ik train MAAR 7 jaar" daarna zeg je dat het best wel heel lang is... ok maarja
                      wat zijn je beginstats eigenlijk geweest? ben je ecto?

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                        Je bent niet de enige die het absurd vind. Wiet paffen en helemaal KO gaan op de alcohol kan allemaal en word zelden bestraft, maar wie een kuurtje zet en betrapt wordt krijgt een boete die niet om aan te zien is en word verbannen uit een sportschool.... Dat jij te laat komt op je werk is jouw probleem en niet dat van hun, dat is zo wat de mentaliteit van dopingcontroleurs...
                        Dan wordt het dus wel erg aantrekkelijk om je eigen gym in te richten thuis.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Nou van je laatste post kan ik geen kaas eten, wie is er nou onzeker?
                          Maar de discussie gaat verder nergens meer over zo natuurlijk.
                          Het ging over de controles etc. op de sportscholen.

en dan wwer de vraag of hij ecto is, zit je nou gewoon te trollen of snap je het echt niet, ps jij was degene die maar zei niet hij, hij zei PAS

Comment

ja robbie, Ronnie Coleman was tot zijn 40ste naturel, hij begon pas aas te gebruiken toen zijn eigen testosteron waarden begonnen te dalen om zo op top niveau te blijven en nog een mr. Olympia titel te behalen
                            Zie je nou wel dat het kan!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Nou van je laatste post kan ik geen kaas eten, wie is er nou onzeker?
                              Maar de discussie gaat verder nergens meer over zo natuurlijk.
                              Het ging over de controles etc. op de sportscholen.

en dan wwer de vraag of hij ecto is, zit je nou gewoon te trollen of snap je het echt niet, ps jij was degene die maar zei niet hij, hij zei PAS
                              Zoekt Karma knop.....Karma knop....of is dat op DBB

Comment

ja robbie, Ronnie Coleman was tot zijn 40ste naturel, hij begon pas aas te gebruiken toen zijn eigen testosteron waarden begonnen te dalen om zo op top niveau te blijven en nog een mr. Olympia titel te behalen
                                Coleman nadat hij in 2002 de Olympia won, op 38 jarige leeftijd:

Helemaal zonder chemische hulp dus! Hulde!
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X