Injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

waarom prikken mensen helemaal in hun bil als ze gewoon in hun bovenbeen kunnen prikken? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!? ( ik bedoel bij mensen die zelf prikken, als je een maatje hebt die het voor je doet dan maakt het niet uit)

Ik weet dat als je verkeerd prikt in bovenbeen het vervelend kan zijn om te lopen,maar als je verkeerd in je bil prikt is het weer vervelend om te zitten, dus dat is geen argument..

en wat kan er nu allemaal precies gebeuren als je in een zenuw prikt? Je hoort de ergste verhalen, blind, totaal verlamd enz..terwijl er bij deze jongen niets aan de hand schijnt te zijn?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 04 2005,17:13)]Je zit een beetje op het verkeerde spoor, Marco. Oraal is via de mond, rectaal is via je kont. Zorg dat je dat goed door hebt, voordat je een vriendin neemt...  
      huh hahaha ehm heb ik het beetje behoorlijk verkeerd begrepen, ik heb het 1 keer bij me ex zo geprobeerd, maar das gewoon niks voor mij die gedachte al en zei von het ook niezo fijn
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

@Jesse de beste plaats om te injecteren is de bil spier en dan als je hem in vier delen verdeeld het rechts boven.
        Daar is de kans het kleinst dat je een bloedvat of een zenuw raakt. Een zenuw raken kan gevolgen hebben, je kan er zelfs jaren later nog last van hebben en een gevoelige plek aan overhouden.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hij zit er in mensen, , dus nou tijd voor het serieuze werk, ben tijdje afwezig geweest, maar ga zeker posten, en log bijhouden, iedereen bedankt voor zijn of haar advies, en tot gauw!

gr,supreme87

Comment

Log bijgouden is zeker een goed idee! Kunnen wij erg waarderen.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik snap het nie goed dat sommige zoveel problemen hebben met zelf in de bil te prikken..
              Men 2 vorige kuurtjes liet ik ze ook door iemand zetten dus t is nu niet echt dat ik zo een ervaren prikker ben bij mezelf..
              En als je een aanloopje neemt dan voel je zelfs dat eerst prikje niet eens als de naald in je huid gaat.
              **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Nou ik kan het me prima voorstellen. Het gaat denk ik niet eens om het gevoel van het prikje, denk dat als iemand het de eerste x zelf zet, iemand toch de eerste bang is dat ze het verkeerd doen&#33;

gr, supreme87

Comment

Voor de meesten die niet in de bil prikken geldt gewoon doodsimpel dat ze daar te groot voor zijn...
                  En daardoor dus niet meer soepel genoeg om erbij te kunnen en ook nog het aspireren te kunnen zien.
                  Merk je vanzelf als je eenmaal groot bent...  

Comment

Pilletjes slikken marco is niet het beste voor je lijf snap je als je het beter wilt doen dan zet je gewoon in je bil of je boven been

eerste paar keren is het wel maar het went gewoon in de bips
                    Benchpress 8 x 160 kg
                    Legpress 10 x 400 kg
                    Deadlift 1 x 275 kg
                    _

Comment

hey,

Ik zet de deca in mijn been geen probleem, maar de susta dus echt niet, doet veel te pijn.
                      Daarom in mijn bil, ik moet ook nog kunnen werken.
                      En idd als je wat ontwikkeld bent valt het niet mee om nog in je bil te injecteren, ik begin nu ook moeite te krijgen.
                      groetjes
                      patrick

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 05 2005,13:27)]Voor de meesten die niet in de bil prikken geldt gewoon doodsimpel dat ze daar te groot voor zijn...
                        En daardoor dus niet meer soepel genoeg om erbij te kunnen en ook nog het aspireren te kunnen zien.
                        Merk je vanzelf als je eenmaal groot bent...  
                        Jij begrijpt het&#33;

Comment

hahaha zo dan wat jullie wel niet overhebben, nah ik denk dat ik het er nooit voor over zou hebben om een beetje groter te worden in me bil te gaan prikken
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (supreme87 @ Jan. 05 2005,05:13)]Nou ik kan het me prima voorstellen. Het gaat denk ik niet eens om het gevoel van het prikje, denk dat als iemand het de eerste x zelf zet, iemand toch de eerste bang is dat ze het verkeerd doen&#33;

gr, supreme87
                            Denk dat het beste is dat je de eerste keren door iemand laat doen..
                            Dan ken je ook de juiste plaats ongeveer.
                            Maar heb ook eens verkeerd gezeten hoor,dat ik ineens keihard begon te zweten en ik men tikker in men keel voelde kloppen haha..
                            Dan vlug een plekje zoeken om te gaan zitten of je maakt kennis met de grond..

Maar dat went wel vind ik,je moet die naald zien als je vriend..
                            De eerste paar keren duwde ik er die heel langzaam in maar daar wordt het alleen nog maar erger door.
                            In de bil heb je ook heel weinig kans dat je een adertje raakt ofzo maar om zeker te zijn toch altijd eens aspireren.
                            Als je bloed ziet dan mag je je spuit wel weggooien want als je dat terug zou inspuiten gaat dat beetje bloed stollen in je bil naar het schijnt..

**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X