Droge massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Riuari View Post
    Wederom bedankt voor je zinvolle advies! Thanks.

Ik wilde wel hierop even reageren met het volgende: je zegt dat ik beter gelijk 500 mg TestE kan nemen omdat 250 mg mijn axis toch zal onderdrukken maar dan kan ik toch ook direkt met 1000 mg per week gaan nemen? dan maar gelijk er flink tegen aan gaan?

Het is ook zo dat ik nog maar 1 kuurtje wil doen, daarna niks meer. dat heb ik mijn vrouw beloofd. als ik 4-5 kg netto zou overhouden ben ik erg tevreden.

Is 250mg TestE icm 200 mg Primo geen betere combinatie dan alleen maar 500 mg TestE? door het synergie effect?
    Ikzelf zie niet zoveel in 200mg/pw Primo voor n korte periode.
    Primobolan = Methenolon en Metenolon is een DHTgebaseerde steroide,ook wel DHB of dihydroboldenon, en dus de 5alfa-gereduceerde vorm van Boldenon. Dit betekend dat het niet kan aromatiseren naar oestrogeen wanneer het interageert met het aromatase enzym. Daarom word het vaak gebruikt voor cutten.
    En aangezien je Boldenon ook niet echt moet zien als n snelle gainer, maar wel iets wat je langer moet gebruiken voor goed resultaat. Is dat met de primobolan net eender. Daarbij komt dat wil je een goed resultaat van de Primo, moet je hem ook weer hoger zetten dan dat je bv n Nandrolon zou zetten.
    Het is echter wel werkzaam vanaf 200mg/pw, maar verwacht daar niet teveel van. Je zou voor dezelfde werking/resultaat als dat je bv n Deca zou hebben, de Primo ongeveer de helft hoger moeten zetten.
    Daar het geen omzetting heeft en mild is voor de lever, zou je het zelfs hoger mogen zetten dan je Testosteron in je stack. Het is zelfs zo dat je n Primo only kunt zetten/gebruiken zonder enig ander middel. Het bestaat als sinds de vroege 60er jaren. Het was vroeger een heel gewild middel door zn weinige sides. En dat het zelfs gebruikt word door vrouwen, zonder veel problemen.

Maar zoals ik al eerder zei, ik zie weinig nut in een gebruik van Primo op lage mg en kort gebruik. Alleen al om het feit dat het traag is, vrij prijzig, origineel veel word gefaked (of zelfs al niet meer bestaat) en je het langer moet gebruiken voor goede resultaten.

Comment

Ik begrijp nooit waarom mensen 2 stoffen stacken afraden maar wel 2 middelen adviseren.......
      Ik zie als advies dit staan: week 1 t/m 4 Anavar 40mg/pd
      Week 1 tm 12 Testosteron E 250mg of (optioneel) 500mg/pw.

en dan afraden:
      Je weegt 96kg, en zou best n 500mg/pw test kunnen hebben met dat gewicht.
      Dus als jij denkt dat je 250test/200primo wilt gaan zetten, kun je beter 500mg/pw test zetten. Vergeet niet dat het je eerste spuitkuurtje is.
      Zo kun je leren om te gaan, met evt sides.

In beide gevallen weet je niet welk middel waarvoor verantwoordelijk is.

test 250
      test250/primo 200
      primo only
      winstrol only
      test/winstrol

allemaal mogelijk.
      En op 40 jarige leeftijd en eerste kuur zal alles keihard inkicken en erg vlot flinke gains geven. Dus op minimale doseringen al flinke gains.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
        Primobolan = Methenolon en Metenolon is een DHTgebaseerde steroide,ook wel DHB of dihydroboldenon, en dus de 5alfa-gereduceerde vorm van Boldenon. Dit betekend dat het niet kan aromatiseren naar oestrogeen wanneer het interageert met het aromatase enzym. Daarom word het vaak gebruikt voor cutten.
        En aangezien je Boldenon ook niet echt moet zien als n snelle gainer, maar wel iets wat je langer moet gebruiken voor goed resultaat. Is dat met de primobolan net eender. Daarbij komt dat wil je een goed resultaat van de Primo, moet je hem ook weer hoger zetten dan dat je bv n Nandrolon zou zetten.
        Het is echter wel werkzaam vanaf 200mg/pw, maar verwacht daar niet teveel van. Je zou voor dezelfde werking/resultaat als dat je bv n Deca zou hebben, de Primo ongeveer de helft hoger moeten zetten.
        Daar het geen omzetting heeft en mild is voor de lever, zou je het zelfs hoger mogen zetten dan je Testosteron in je stack. Het is zelfs zo dat je n Primo only kunt zetten/gebruiken zonder enig ander middel. Het bestaat als sinds de vroege 60er jaren. Het was vroeger een heel gewild middel door zn weinige sides. En dat het zelfs gebruikt word door vrouwen, zonder veel problemen.

Maar zoals ik al eerder zei, ik zie weinig nut in een gebruik van Primo op lage mg en kort gebruik. Alleen al om het feit dat het traag is, vrij prijzig, origineel veel word gefaked (of zelfs al niet meer bestaat) en je het langer moet gebruiken voor goede resultaten.
        Bedankt voor de reactie.
        Mischien is de gulden middenweg beter voor mij, alleen testosteron maar dan op 250 mg per week.
        Hiervan zal ik ook resultaten krijgen en misschien minder bijwerkingen dan icm Primo wat een dht is.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ik begrijp nooit waarom mensen 2 stoffen stacken afraden maar wel 2 middelen adviseren.......
          Ik zie als advies dit staan: week 1 t/m 4 Anavar 40mg/pd
          Week 1 tm 12 Testosteron E 250mg of (optioneel) 500mg/pw.

en dan afraden:
          Je weegt 96kg, en zou best n 500mg/pw test kunnen hebben met dat gewicht.
          Dus als jij denkt dat je 250test/200primo wilt gaan zetten, kun je beter 500mg/pw test zetten. Vergeet niet dat het je eerste spuitkuurtje is.
          Zo kun je leren om te gaan, met evt sides.

In beide gevallen weet je niet welk middel waarvoor verantwoordelijk is.

test 250
          test250/primo 200
          primo only
          winstrol only
          test/winstrol

allemaal mogelijk.
          En op 40 jarige leeftijd en eerste kuur zal alles keihard inkicken en erg vlot flinke gains geven. Dus op minimale doseringen al flinke gains.
          Thanks. Ik hoop dat je gelijk hebt met flinke gains op minimale doseringen

Comment

Zit nu op week 2 :
            test prop 100mg eod
            mast prop 100mg eod
            en een klein snuifje clen.

Ik ga echt als een rakket bro. Ik heb dit gevoel nog nooit eerder gehad, ik voel me echt in heaven. I <3 masteron. Alles wat beweegt wil ik echt kappot stompen(zelfs lelijke dikke wijven). Sorry om het zo banaal te verwoorden.

Dit is echt the real deal voor in de zomer.
            Maar je doet wat je wilt hé
            Last edited by simplyshredded; 23-07-2012, 01:20.

Comment

Originally posted by simplyshredded View Post
              Zit nu op week 2 :
              test prop 100mg eod
              mast prop 100mg eod

Ik ga echt als een rakket bro. Ik heb dit gevoel nog nooit eerder gehad, ik voel me echt in heaven. I <3 masteron. Alles wat beweegt wil ik echt kappot stompen(zelfs lelijke dikke wijven). Sorry om het zo banaal te verwoorden.

Vet cool brah!
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post

Bedankt voor je wijze raad en advies,

-Is het niet zo dat het lichaam effectief maar 500 mg androgenen per week kan verwerken? de rest is allemaal vet en vocht opslag?

-Is masteron niet vergelijkbaar met primo maar wel goedkoper?
                -Wat denk je van proviron?

Bedankt alvast

Comment

Originally posted by simplyshredded View Post
                  Zit nu op week 2 :
                  test prop 100mg eod
                  mast prop 100mg eod

Ja brah. Echt heel cool. Net als Zyzz!!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X