Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Klopt. De verhalen dat clen spieropbouwend zou werken komen van testen met dieren, met name ratten.
Daar werkt het namelijk wel degelijk anabool bij.
Bij mensen gaat dit niet op, dan moet de dosis zo hoog zijn dat je het loodje legt aan de bijwerkingen...
Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 19 2005,10:48)]Klopt. De verhalen dat clen spieropbouwend zou werken komen van testen met dieren, met name ratten.
Daar werkt het namelijk wel degelijk anabool bij.
Bij mensen gaat dit niet op, dan moet de dosis zo hoog zijn dat je het loodje legt aan de bijwerkingen...
Citaat[/b] (enny @ Jan. 18 2005,23:15)]Het geheim van groter worden is uiteindelijk redelijk simpel:
een goed trainingsschema en een goed dieet, veel kleine maaltijden en vetarm en suikervrij.
tis een leuke discussie geworden...
Nou ja, ik zal jullie op de hooge houden van de bevindingen en statistieken, voor degene die geinteresseerd zijn.
Veel plezier ouwe ijzervreters en ik zet over n week of 6 de resultaten wel op t forum!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment