Advies..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies..

Ik ga nu aan mijn tweede kuur beginnen ,mijn eerste was stanazolol/deca,nu wil ik dus 40mg dianabol per dag + 1 keer in de week een 750mg testo inject ,is dit een goede verantwoorde kuur? en moet ik zowieso ff nakuren? en met wat?
    it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

De testo zou ik niet in een keer zetten maar verdelen, bv 1x 500mg en 1x 250mg per week.
    Nakuren moet inderdaad en persoonlijk kies ik weer voor clomid.
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

thx ik ga mijn best doen ....
      it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

Waarom de testo verdelen?
        Is maar 3ml, zet zelf injecties van 5ml in 1 keer.
        Waarom 2x injecteren als het in 1x kan.

Comment

Geurt,

als ik je iets mag vragen,ik volg een dieet ,ik eet zeker zes volledige maaltijden per dag(zie site voeding) als ik aan de kuur ben begonnen,moet ik dan de maaltijden vergroten?en moet ik mijn spiergroepen ook vaker p/w trainen?nu train ik alles 1x per week (borst en benen twee keer),ik hoop dat je me ff wil antwoorden

greets serge

Comment

Als je aan de kuur gaat zul je vanzelf meer honger krijgen, dus ja meer eten, niet vaker hoor, 6x is prima.
            Zelf train ik alles 1x per week, zeker benen, zware spiergroep, dit werk goed bij mij.
            1x per week is voldoende,maar ga wel voluit, train kort en krachtig, met een hoge intensiteit.
            Zelf trai ik max. 45 minuten, maar dan ben ik na afloop wel kapot, maar in de kuur herstel je goed.
            Hoelang train je eigenlijk?

Comment

thx voor de tip ik train zelf nu 3 jaar en zonder as kom ik ong 3kilo per half jaar aan(droge spiermassa)

Comment

3 kg per half jaar!!!!
                Waarom dan aan de AS, haal eerst het beste uit jezelf.

Comment

Geurt de testo verdelen is omdat veel van wat dan ook in 1 keer nooit goed is.
                  Ben met je eens dat het niet veel is maar heb zelf altijd betere resultaten met verdelen.
                  Neem ook aan dat jij niet 5ml per week zet maar meer of evt met wat anders?

Comment

Serge ik ben het wel met Geurt eens dat je minder moet gaan trainen. Basis oefeningen zo zwaar als je kan en een training van 45 - 60 min. Alle spiergroepen 1 keer per week, een groep waar je echt op achter blijft zou je een keer extra kunnen doen.
                    Bekijk eens wat schema`s op dit board er staan hele goeie tussen.
                    Succes.

Comment

bedankt voor de tips ...ik ga er wat moois van maken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X