Ik wil met een Winstrol only kuurtje van EPL beginnen voor 6 weken.
Ik ben van plan 5 tabs van 10mg p dag te nemen, 3 smorgens
en 2 na de training.. Ik train zelf al 2 jaar, normaal 3 x per week.. Nu ben ik de laatste 4/5 maanden al 5 x per week aan het trainen - weekend rust
Schoon eten doe ik nu sinds een maand, maar pak wel al 4/5 maanden iedere dag 2 eiwitten shakes. Ik ben 1.82 en weeg ongeveer 80 kg.
Mijn bf% is ongeveer 14/15%, maar wil dit graag omlaag brengen.
Mijn trainings schema is als volgt :
Ma rug / biceps / buik
Di borst / triceps
Wo benen / schouders
Do rug / bicepts / buik
Vr borst / triceps
Normaal train ik ongeveer een uur, maar volgens de persoon waar ik
de tabs koop trainde hij 2 uur per dag.. Is dit niet enigzins overdreven?
Hij is wel een beer geworden sinds hij klaar is met die kuur en die jongen trainde alles bij elkaar pas een half jaar.
Enige suggesties? En ja ik hou het bij deze kuur.. het is alleen om uit te proberen en ga daarna gewoon weer puur natuur verder! Nu vraag ik mij ook af of het echt nodig is om na te kuren? Ik heb namelijk gelezen op diverse sites dat Winstrol namelijk amper voor oestrogeen aanmaak zorgt en dat het daarom neit helemaal noodzakelijk is. Mocht dat wel moeten laat me dit even weten!
Ik ben van plan 5 tabs van 10mg p dag te nemen, 3 smorgens
en 2 na de training.. Ik train zelf al 2 jaar, normaal 3 x per week.. Nu ben ik de laatste 4/5 maanden al 5 x per week aan het trainen - weekend rust
Schoon eten doe ik nu sinds een maand, maar pak wel al 4/5 maanden iedere dag 2 eiwitten shakes. Ik ben 1.82 en weeg ongeveer 80 kg.
Mijn bf% is ongeveer 14/15%, maar wil dit graag omlaag brengen.
Mijn trainings schema is als volgt :
Ma rug / biceps / buik
Di borst / triceps
Wo benen / schouders
Do rug / bicepts / buik
Vr borst / triceps
Normaal train ik ongeveer een uur, maar volgens de persoon waar ik
de tabs koop trainde hij 2 uur per dag.. Is dit niet enigzins overdreven?
Hij is wel een beer geworden sinds hij klaar is met die kuur en die jongen trainde alles bij elkaar pas een half jaar.
Enige suggesties? En ja ik hou het bij deze kuur.. het is alleen om uit te proberen en ga daarna gewoon weer puur natuur verder! Nu vraag ik mij ook af of het echt nodig is om na te kuren? Ik heb namelijk gelezen op diverse sites dat Winstrol namelijk amper voor oestrogeen aanmaak zorgt en dat het daarom neit helemaal noodzakelijk is. Mocht dat wel moeten laat me dit even weten!
Comment