Wat voor een kuur??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor een kuur??

Ik wil binnenkort beginnen met een nieuwe Bulk-kuur. Heb tot nu toe drie kleine kuurtjes gehad van deca-sust combies. Wie kan mij helpen bij het samenstellen van een goede bulk-kuur
    Heb de beschikking over Sustanon,Deca,testoviron en stanazolol ( injecties) en tabs van 50mg oxy en 10 mg nolva.
    Wil zoveel mogelijk aankomen.

Alvast bedankt,

stats:
    185 cm
    95 kg
    bf van 13 %
    5x training per week

Het zou tof zijn je eerst eens voor te stellen in het voorziene topic en dan afkomen met as vragen

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (pull-over @ Jan. 14 2005,22:44)]Wie kan mij helpen bij het samenstellen van een goede bulk-kuur. Heb de beschikking over Sustanon,Deca,testoviron en stanazolol ( injecties) en tabs van 50mg oxy en 10 mg nolva.
      Nou, alles in een keer naar binnen werken + een paar liter frituurvet en een eetlepel lijnzaadolie en jij gaat goed groeien vriend... of bedoel je dat niet?
      Zonder dollen: het is jouw lichaam, dus je moet zelf een kuur samenstellen. Dan presenteer je die hier en dan krijg je vanzelf (opbouwende) kritiek.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (pull-over @ Jan. 14 2005,22:44)]Ik wil binnenkort beginnen met een nieuwe Bulk-kuur. Heb tot nu toe drie kleine kuurtjes gehad van deca-sust combies. Wie kan mij helpen bij het samenstellen van een goede bulk-kuur
        Heb de beschikking over Sustanon,Deca,testoviron en stanazolol ( injecties) en tabs van 50mg oxy en 10 mg nolva.

Alvast bedankt,

stats:
        185 cm
        95 kg
        bf van 13 %
        5x training per week
        Hoeveel heb je van alles liggen?

Comment

met symmetrie eens. post eerst maar eens wat je van plan bent.
          I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X