Deca winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou gewoon op 400 mg deca per 5 dagen gaan zitten...

En die stonozolol zou ik zeker prikken... (eod)

simpel weg omdat er dan een veel beter synergie is met de de deca.
    Tis een combo uit de oude doos (zeer effectief voor een beginner)
    De stanozolol zorgt er voor dat er geen aromatisering kan plaats vinden omdat
    de progestoron en oestrogeen receptoren worden bezet door de dht van de stanozolol...
    En dit alles voor een mooie 9 weken...
    Waarom 9 omdat deca 17 dagen nodig heeft om uit haar ester te kruipen (2 1/2 week)
    dus hou je dan nog mooi 6 wken combo over....

WeaVeR

Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Prima verteld en goed onderbouwd, Weaver. Echter... deca werkt nog drie weken door, voordat je kunt gaan nakuren. Persoonlijk zie ik het wel zitten om de winstrol dus later te zetten. Ik denk aan de volgende variant voor K.E:

-week 1 t/m 8 deca 400 mg
      -week 1 t/m 4 proviron 50 mg. per dag (o.a. tegen decadick)
      -week 5 t/m 10 winstrol
      -week 11/12/13 nakuur

Iemand?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

is idd een variant...

Alleen jammer van die proviron.... (dat spul zuigt echt zwaar)
        heet je voortaan geen kenzu meer maar puist  

Trouwens 7 of 8 weken winstrol is voor een gezonde lever ook geen punt...
        (het heeft niet mijn voorkeur, maar dat ff terzijde)

Maar eigenlijk is het niet nodig omdat de deca-dick niet direct optreed  

Dus ik hou het bij die 9 weken zoals ik al zei....
        (en die drie weken van de deca is maar 1,5 week effectief hé(halfwaarde tijd), dus ik zou in dat geval
        gewoon langer de stanozolol pikken en de deca 8 weken met een overlapping van de stanozolol)
        WeaVeR

Comment

Hallo. Ik hoor juist dat 400 mg deca voor een beginner verschrikkelijk veel is.(norma hellas) Op de meeste sites lees ik dat dat wel meevalt en jullie vinden het blijkbaar ook prima. Mij werd aangeraden (tweede kuur) 8 a 10 weken deca waarvan steeds een week 100 mg en dan weer een week 200 mg. Het ideaal zou zijn dat je een waarde krijgt van 150 in de tien dagen. Ik ken die theorie niet.
          Daarnaast 35 mg dianabol per dag (en eventueel 250 mg cypionate in de week.) Dit alles voor massa.  
          Vraag me ook af of ik nou goed begrijp dat ik na de laatste deca prik weken moet wachten met nakuren omdat die deca nog werkt ?
          Hebben jullie trouwens goede resultaten op deca? Op ergogenics staat een stuk over het NECEDO dat een groep bodybuilders op wekelijks 250mg deca (verder niks) zet: de mensen komen een paar kilo aan, maar je schijnt er eigenlijk niets van te zien behalve in de dikte van hun nek.  
          Groeten

Comment

Sander...

open ff een los topic voor deze kuur...

dan zal ik 'm eens lek schieten tot er geen letter meer
            in je bericht staat...

De enne week 100 mg en de andere
            week 200 mg zetten???  

ttsssssssssssssss welke dwaas heeft
            dat bedacht, toch niet je dealer hé

WeaVeR

Comment

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (weaver @ Jan. 18 2005,00:11)]is idd een variant...

Alleen jammer van die proviron.... (dat spul zuigt echt zwaar)
                heet je voortaan geen kenzu meer maar puist  

Trouwens 7 of 8 weken winstrol is voor een gezonde lever ook geen punt...
                (het heeft niet mijn voorkeur, maar dat ff terzijde)

Maar eigenlijk is het niet nodig omdat de deca-dick niet direct optreed  

Dus ik hou het bij die 9 weken zoals ik al zei....
                (en die drie weken van de deca is maar 1,5 week effectief hé(halfwaarde tijd), dus ik zou in dat geval
                gewoon langer de stanozolol pikken en de deca 8 weken met een overlapping van de stanozolol)
                WeaVeR
                DAT ZEG IK ....... GAMMA
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

oké, dik bedankt kerels!

ik kan gaan beginnen
                  I just live once and I want the max out of it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X