Dianabol of Anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij begrijpt het Inferno......

Ik zou liever kaal zijn met een bruut fysiek dan haren en erbij lopen als een zandzak.
    Tegenwoordig kun je sowieso niet meer voor lul lopen als je de hedendaagse mode bekijkt.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
      Jij begrijpt het Inferno......

Ik zou liever kaal zijn met een bruut fysiek dan haren en erbij lopen als een zandzak.
      Tegenwoordig kun je sowieso niet meer voor lul lopen als je de hedendaagse mode bekijkt.
      Nu is het wel zo dat je niet per definitie externe hulp nodig hebt om een goed fysiek te bouwen, tenzij je eigen testosteronproductie erg laag is natuurlijk. Maar voor een gemiddeld persoon is het naturel heel goed te doen.

Het is gewoon een kwestie van een strak trainingsschema volgen, het hoeft niet een BB schema te zijn, en vetpercentage verlagen d.m.v. een voedingsschema. Heel cliche, dat geef ik gelijk toe. Kijk maar bijvoorbeeld naar die gast van I Want To Look Like That Guy. Daar was sprake van een vrij drastische verandering in zijn fysiek en natuurlijk had hij extra VVM erbij, maar het kwam voornamelijk door het drastisch verlagen van zijn vetpercentage (van 27% naar 6%).

Dus om er goed uit te zien hoef je niet per se een enorme berg spieren te kweken. En dat is wat de meesten willen, een atletisch figuur en niet het lichaam van een pro BB.

Dit was overigens geen poging om de TS op andere gedachten te brengen. Die is oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen lijkt mij.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
        Ik zie het probleem niet. En kom alsjeblieft niet aan met een argument op basis van leeftijd. Het is namelijk het beste antwoord in het ganse topic.
        Ik wel, iemand die zo jong is en geen ervaring heeft in training voeding en evt bijkomend, lult in mijn optiek iets na wat al 1000den keren is gezegd.
        Mensen ontgaat bij welk doel, training, dieet je een middel kiest plus dat sommige simpelweg niet bij iedereen het resultaat geeft al zou alles kloppen.
        Anavar is zoals ergens staat niet het meest veilige het is het minst schadelijke bij normaal gebruik.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

hij wou een oral kuurtje volgen en dat is daar dus in en dat is erg onaangenaam dus je kan beter injecteren

Comment

dan kun je nog het beste aan de anabole steroiden lijkt mij dat is eigenlijk alleen maar heel erg slecht als je het te veel verkeerd en te lang gebruikt

Comment

en dat is dus ook nog het meest actieve en dan weet je 100 % zeker dat het werkt

Comment

snap geen hol van wat je zegt jorn..
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Torque View Post
                  onzin, primo staat ook bekend om haaruitval.
                  Ik heb het toch over veilig in het algemeen, dacht dat die dat ook wilde. En ja klopt.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Ik wel, iemand die zo jong is en geen ervaring heeft in training voeding en evt bijkomend, lult in mijn optiek iets na wat al 1000den keren is gezegd.
                    Tsja, hij mag dan niet uit eigen ervaring spreken, maar hij voegde op dat moment meer nuttigs toe aan het topic dan de personen voor hem, en al zeker meer dan talals kritiek.
                    Maar wees vooral niet bang om te zeggen wat hij fout doet qua advies en waarom hij het fout doet. Dat is namelijk waar talal de mist in ging: hij ging inhoudelijk totáál niet in op wat dexie fout deed.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Kaal scheren?

Tegenwoordig word je niet meer vreemd aangekeken en er lopen veel gasten rond die vrijwillig hun hoofd kaal scheren terwijl zij nog steeds een volle haardos hebben.
                      hey copyright!!
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                        Ik neem aan dat je een veilig kuurtje zoekt of niet? Dianabol is een stuk onveiliger dan anavar, dat sowieso, wel zorgt anavar voor een verhoging van je cholestorol. Maar waarom geen injects, ik weet dat er nu van die reacties komen 'laat hem blabla' maar inject is toch wel veelal beter hoor.
                        In welke context onveiliger?Bier is ook minder sterk dan whiskey, maar drink 20 glazen bier en je bent dronken.
                        Zo ook Anavar vs Dbol, Anavar is mild tot een bepaalde dosering aangezien er in het heden staatsidioten die praten over 80 mg of meer is het dan wel zo veilig?
                        Zomaar roepen dat injects veel beter zijn zonder te vertellen waarom is ook een beetje makkelijk.
                        Overigens heeft cholesterol verhoging ook een variabele die alle kanten op kan omdat je dan ook moet hoe iemand zijn dieet volgt.

Wil je een veilige kuur dan neem je beter geen kuur
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Verhaal
                          Tuurlijk is veilig een relatief begrip. Maar laat ik het even iets zwart/witter maken: Als iemand een veilige kuur wilt voor te cutten/krachtwinst zal hem toch ook eerder worden geadviseerd om anavar te nemen dan halotestin, nog los van het doseringsverhaal.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

In welke context onveiliger?Bier is ook minder sterk dan whiskey, maar drink 20 glazen bier en je bent dronken.
                            Zo ook Anavar vs Dbol, Anavar is mild tot een bepaalde dosering aangezien er in het heden staatsidioten die praten over 80 mg of meer is het dan wel zo veilig?
                            Zomaar roepen dat injects veel beter zijn zonder te vertellen waarom is ook een beetje makkelijk.
                            Overigens heeft cholesterol verhoging ook een variabele die alle kanten op kan omdat je dan ook moet hoe iemand zijn dieet volgt.
                            Ja oke, dat is waar, het is maar net hoe je ermee omgaat.

Wil je een veilige kuur dan neem je beter geen kuur
                            True, en dat is het beste ook

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Kaal scheren?

Tegenwoordig word je niet meer vreemd aangekeken en er lopen veel gasten rond die vrijwillig hun hoofd kaal scheren terwijl zij nog steeds een volle haardos hebben.

Volgens mij houd die wel van een gangbang.
                              Hij heeft het hoofd der voor

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                                Volgens mij houd die wel van een gangbang.
                                Hij heeft het hoofd der voor
                                Is die niet wat te oud voor jou (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X