Winstrol & dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol & dbol

Hallo allemaal!

De zomer komt er weer aan en ik zit te denken aan een kuurtje.
    M'n eerste keus was winstrol only 6 weken lang 30 mg.
    Maar dat is niet een super resultaat wat ik uit ervaring weet.
    Om het ff wat op te krikken zit ik te denken om de laatste 2 weken (week 5 en 6 ) Dbol te nemen ipv. winstrol.
    Dus week 1 tm4 winny en week 5&6 dbol.

Ik wil de winstrol omdat het niet een opvallende verandering brengt en de dbol om de laatste 2 weken toch ff wat kracht te winnen.
    Wie heeft hier ervaring mee en zou dit wel aanslaan?

Tips zijn welkom!
    Thank you!

2 orals is zowiezo ###... maar je kan het beter omdraaien dan eerst 3 weken dinabol en dan 3 weken winstrol zodat je de gewonnen massa van dianabol beter vasthoud...

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

er zijn niet zoveel mensen die ervaring hebben met deze kuur, puur omdat het niet tot goede resultaten lijdt. Je wilt niet dat het tot opvallende resulaten lijd, maar je verwacht wel flinke spiertoename.
      Ik zou de winstrol misschien combineren met 8 weken prop.
      Denk niet dat hier echt opvallende spiermassa mee gaat kweken, maar ieder geval meer dan met een winstrol only.
      Ik zou sowieso niet voor een only kuur gaan. Maar altijd voor een goede stack. Dus niet winny met dboll

Grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Jan. 25 2005,20:23)]2 orals is zowiezo ###... maar je kan het beter omdraaien dan eerst 3 weken dinabol en dan 3 weken winstrol zodat je de gewonnen massa van dianabol beter vasthoud...
        Maar als ik begin met dbol krijg ik volgens mij mn testo gehalte nooit zo hoog als met winstrol, dus lijkt het mij dat die niet aanslaat. of heb ik dat verkeerd?

Comment

Dat heb je verkeerd,bro.

Ik heb niet zoveel trek om nu een wetenschappelijk verhaal op te hangen maar neem van ons nou gewoon maar aan dat als je dan toch een oral only wil gaan doen je het beste EERST de dbol gaat doen en daarna de winnie pas.

Over hoeveelheden valt te twisten maar aangezien jij op die 30mg winnie al niet veel gemerkt hebt zou ik voor een 100% goed resultaat de dbol op 40mg zetten zonder op/afbouw en de winnie op 50mg.

Succes met je beslissing.

Comment

Hallo. Wanneer zou je eigenlijk met nakuren beginnen als je een kuur doet van 4 weken dianabol gevolgd door vier weken winstrol ? Ik neem aan pas na de winstrol, maar omdat dianabol de natuurlijke test produktie erg platlegt vroeg ik me af of je aan die winstrol wel genoeg testosteron vervanging hebt tot het begin van je nakuur. (het staat immers bekend als relatief licht middel)

Comment

na de winstrol gewoon je nakuur starten.grts

Comment

je wilt niet opvallend vooruit gaan maar toch veel massa pakken

ik vat het niet helemaal
                Who's the Chef

Comment

Hey Been. Volgens mij vergeet je de datum boven de post te checken. Ik ken de nadelen van een orals only kuur en ik accepteer ze.

groeten

Comment

Who's the Chef

Comment

Misschien een beetje off topic, maar zou je, als je weinig bijwerkingen(mentaal bedoel ik vooral) hebt van propionate, kunnen zeggen dat dat dan ook meestal voor de langer werkende test. soorten zal gelden ?

Comment

Test=test het verschil zit in de esters dus ja dat lijkt me wel.
                        De hoeveelheid kan wel een bepalende factor zijn.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X