Nieuwe kuur voor mij...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur voor mij...

Hallo Mensen,

Zo ik ben het nou een beetje zat steeds al die pillen naar binnen te schrokken. Ik wil beginnen met een lekkere spuitkuur.

Alleen nou heb ik daar niet zoveel verstand van, ik wil lekker groeien en een beetje droger worden.

Ik heb in het verleden alleen stanozolol en dianabol gebruikt. En wil nu iets van sustanon ofzo gebruiken.

Nou wil ik alleen weten wat is nou goed en wat moet ik niet doen.

Hoeveel moet ik halen en spuiten.

Kunnen jullie mij helpen, wil een kuur van 9 weken doen.

Help mij a.u.b.

Grt Dennis
    !Use my shit and feel the power!

denk dat je het beter zelf inmekaar ken zetten daar leer jezelf ook het meest van...

Comment

Ja oke maar veel verstand van injectie's heb ik niet, dus zometeen doe ik het helemaal verkeerd en ga ik kapot. En jullie praten er zo makelijk over dus misschien wisten jullie wat.

Maar ik ga het even proberen en laat de kuur dan wel zien en hoop dat het goed is voordat ik begin,

bedankt

Comment

Welkom!

Comment

Wat zijn je doelstellingen Dennis. Ik kan me herinneren dat je al best veel kg's en bf% had. Misschien eerst beetje cutten voor de zomer of gewoon blijven groeien. Verder ff de stukjes lezen van anderen over hun kuren en kijken wat je het beste lijkt.
          Dat dan ff posten, dan kun je nuttige tips verwachten. ZO weet je zelf wat je wil en krijgt en dat is beter dan dat hier iemand zegt koop dit en dit maar en succes. Heeft ook beetje met BB beleving te maken denk ik

In elk geval succes met puzzelen  
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hallo,

Nou heb een beetje rond gekeken en bij me dealer geinformeerd. En we zijn eruit denk ik,

week
            1 2ml testo
            2 2ml testo
            3 2ml testo
            4 2ml testo
            5 2ml testo
            6 2ml testo + dianabol
            7 2ml testo + dianabol
            8 2ml testo + dianabol

En erbij nog Dianabol +- 3 weken, langer niet. En moet naar elke training insuline spuiten doen jullie dat ook?

Graag hoor ik van jullie, of dat goed is of dat ik iets anders erbij moet gaan nemen...

Grt

Comment

Jezus nog an toe! Neem een andere dealer, vriend! Niet aan insuline beginnen, want je speelt met je leven!

Je wilt groeien en droog worden; dat is lastig te combineren, kerel! Je moet kiezen uit:
              -cutten
              -lean mass
              -mass

Een goeie massakuur is wat Snipke en Harold doen: sustanon + deca + dianabol. Da's er een uit de oude doos die altijd werkt.

Lean mass-kuur zou bijv. sustanon + boldenone + winstrol kunnen zijn. Jongen, denk nog ff na en doe in elk geval niet wat je dealer zegt!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 28 2005,15:03)]Jezus nog an toe! Neem een andere dealer, vriend! Niet aan insuline beginnen, want je speelt met je leven!

Je wilt groeien en droog worden; dat is lastig te combineren, kerel! Je moet kiezen uit:
                -cutten
                -lean mass
                -mass

Een goeie massakuur is wat Snipke en Harold doen: sustanon + deca + dianabol. Da's er een uit de oude doos die altijd werkt.

Lean mass-kuur zou bijv. sustanon + boldenone + winstrol kunnen zijn. Jongen, denk nog ff na en doe in elk geval niet wat je dealer zegt!
                hallo,oke nou fijn dat hij dat zegt dan, hij komt uit Den-Haag dus jullie zullen hem wel kennen.

Ik zou niet weten wat insuline is en wat het met je doet. Suikerziekte is het toch voor?

Maar wat raad jij aan?

Lean mass
                cutten
                mass

ik zou niet weten wat dat betekend namelijk, kan je dat even uitleggen. Ik wil onder de 20 % vet komen en dan maakt het me niet zoveel uit.

Laat even weten

Comment

Je bent dus eigenlijk te vet om een (lean)mass kuur te doen. Zou eerst eens een heel goed dieet in elkaar schroeven. Dat ga je ff posten. Krijg je commentaar en dan maken we er met z'n allen een mooi schemaatje van. Dan pas gaan we het hebben over chemische ondersteuning. Middelen die daarvoor KUNNEN werken zijn: trenbolone (zwaar&#33, winstrol, anavar, primobolan, masteron (zwaar) en clenbuterol. Jongen, stel duidelijke, haalbare doelen en wees zuinig op je lichaam!

Comment

Ik ben in elk geval blij dat Dennis Bodynet heeft weten te vinden. Anders had betrokken verkoper daar mooi misbruik van kunnen maken, met de gevolgen voor jou Dennis...

Ik ken je dealer niet, maar iemand die zulke dingen aanraadt is wat mij betreft alleen maar bezig met centen verdienen. Dus als je je kuurtje bedacht heb, zou ik me maar bedenken of zijn spullen ook zo goed zijn als zijn kuurtips

Grtn
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

hallo,

ik hoor alweergenoeg van jullie. ik ben idd blij dat ik bodynet heb gevonden. nou ik heb al een voedingsschema in elkaar geknutseld en de mensen van bodynet zeiden dat ik er eeder dik van werddan zou afvallen. dus dat is ook weer niet goed, bekijk even mijn voedingsschema

0800 uur
                      kwark
                      brood + kip
                      brinta
                      banaan
                      ei
                      0.5 liter water

1200 uur
                      brood + kip
                      melk + eiwitpoeder + dextrose
                      tonijn op water
                      0.5 liter water

1500 uur

bastamirijst + gehakt + champignons +saus
                      banaan
                      soep
                      brood
                      0.5 literwater

1800 uur

brood
                      restand bastamirijst
                      0.5liter water

2100 uur

protiene shake
                      fruit
                      ei

23.00 uur

kwark + ananas

Dat is mijn nieuwe voedingsschema voor testo kuur, laat even weten

bedankt

Comment

Zet 'm even in het juiste topic, alsjewil. Verder goed bezig, kerel!

Comment

ja die kerel is wel bekend ja leverd goede spullen maar geen advies vragen hoor tegen en maat van me zei die 6weken winstrol nemen en daarna 6weken dianabol en dan 3weken nolva 12weken orale nemen

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (gettingbig @ Jan. 28 2005,14:48)]Hallo,

Nou heb een beetje rond gekeken en bij me dealer geinformeerd. En we zijn eruit denk ik,

week
                            1 2ml testo
                            2 2ml testo
                            3 2ml testo
                            4 2ml testo
                            5 2ml testo
                            6 2ml testo + dianabol
                            7 2ml testo + dianabol
                            8 2ml testo + dianabol

En erbij nog Dianabol +- 3 weken, langer niet. En moet naar elke training insuline spuiten doen jullie dat ook?

Graag hoor ik van jullie, of dat goed is of dat ik iets anders erbij moet gaan nemen...

Grt        
                            Die dbol zou ik de 1e 4 weken doen en die 2 ml test(over welke hebben we het?)als dat 250mg per ampul is,10 weken lang en dan heb je best een mooi kuurtje.

Zorg ook voor goed nakuur.

Comment

EN VERGEET DIE INSULINE WANT DAT IS NIET VOOR BEGINNELINGEN,KEREL!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X