Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En erbij nog Dianabol +- 3 weken, langer niet. En moet naar elke training insuline spuiten doen jullie dat ook?
Graag hoor ik van jullie, of dat goed is of dat ik iets anders erbij moet gaan nemen...
Grt
Die dbol zou ik de 1e 4 weken doen en die 2 ml test(over welke hebben we het?)als dat 250mg per ampul is,10 weken lang en dan heb je best een mooi kuurtje.
Zorg ook voor goed nakuur.
Hallo,
We hebben het over de Testosterone Enanthate, GS, 250mg/ml, 10ml.
Daar gaan we mee beginnen, ik hoop er een boel spiermassa mee te krijgen.
Ik ben zelf ontevreden over me borstkast en me triceps. me biceps groeien lekker door die zaten op de 36 en nu op de 41,6 cm.
Me vet% is nu 20% dus daar zal ik niet over klagen.
Ik wil een kuur doen die me lekker groot maakt en deels een beetje droger. Nou is de bedoeling om onder mijn vetlaagje een lekker spiermassa opte doen en voor de zomer een kuurtje anavar + clenbuterol erover heen te gooien als het nodig is tegen die tijd. Doe namelijk al 4 x per week 1,5 uur cardio.
Ik hoorde dat het een goed kuurtje is, maar dat ik wel goed moet nakuren? Wat is daar nou het beste voor?
Goede nakuur; clomid samen met nolvadex en tribulus.
Doseringen weet ik niet zeker dus ga die er niet opzetten.
Of clomid alleen.....
Heb zelf alleen nog maar clomid genomen en heb nooit ergens last van gehad.
Je zou er depri van worden en puisten van krijgen. Voor beiden heb ik aanleg en nog nooit neveneffecten gehad.
PS is dat geen echte Kees???
Let op; ik noem geen namen, voor ons is een Kees een hollander
grtz wimpy
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment