Ro accutane

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ro accutane

Hoi,

Kan iemand mij alles vertellen over het middel ro Accutane
    Wil er zo veel mogelijk over weten, van het middel voordat ik het ga gebruiken.

Groeten Willem

Wordt vooral gebruikt als middel tegen acne.
    De meningen erover zijn wat verschillend maar je kan er allerlei stoornissen van krijgen ( geestelijke wel te verstaan)
    Dit kan varieren van depressies, waanbeelden, iedereen wantrouwen en de deur niet meer uit durven.
    Weet niet wat er precies van waar is maar zou er vanaf blijven als ik jou was.
    Wat zou de werking volgens jou moeten zijn?

Greets,
    Curiosio.
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Adverse Effects Of Accutane

Over the years Accutane has proven its excellence in the treatment of severe recalcitrant acne. However it is associated with a long list of side-effects which are frequent, varied and at times severe. The most commonly occurring adverse reactions are those involving the skin and mucous membranes, which occur in all patients treated with Accutane. Other side effects reported include skin fragility, pyogenic granuloma-like lesions and epidermal blistering, paronychia and alopecia (Bigby, 1988). Gastrointestinal intolerance occurs in 20% of patients treated (Bigby, 1988). Muscular or joint pain, are quite common with Accutane use. Myalgia and arthralgias occur in 16% of patients treated, which usually abate when the medication is discontinued (Orfanos, 1997).

Blepharitis and conjunctivitis associated with Accutane use were recognized well before it=s marketing. Corneal opacities and acute myopia have been reported in government publications and in the ophthalmologic literature. Other ocular reactions include optic neuritis, cataracts, decreased night vision, blurred vision and photosensitivity. Pseudotumor cerebri (PTC) and headaches are also associated with the drug. In common with other retinoids at pharmacological doses, Accutane causes elevation of serum lipids particularly triglycerides.

Kwam dit tegen het is niet helemaal wat ik bedoel maar mijn advies zou toch zijn niet doen.

Comment

Wat ik weet,

dat het ut beste middel is tegen acne, al die verhalen zijn als je 100mg per dag gebruikt, en volgens mij hoef je maar 2 capsules per week te slikken dat zou voldoende zijn.
        2 capsules zijn 40mg.

Ik weet ut nogsteeds nie echt?

Comment

Ik ook niet maar uit wat ik erover lees zou ik het niet gebruiken denk ik.

Comment

een vriend van mij heeft het gebruikt. veel weet ik er niet van, wel dat je een super uitgedroogde kop krijgt, wat gewoon monsterachtig eruit ziet en je hebt kans op spontane bloedneuzen. wat curioso zegt is idd waar, puur voor acne. ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft het ook invloed op je bloedspiegel, waardoor je (denk ik) je kuur nadelig kan beinvloeden
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

willem ik kan je zo'n beetje alles vertellen zit nu zo'n beetje 4 maanden aan die rommel.
              ten eerst kan je het alleen via een doorverwijzing van je huisarts naar een dematoloog krijgen! mocht je het op de zwarte markt verkrijgen dan zou ik je het ten zeerste afraden om het te gebruiken want het is een pitig goedje.
              als je het voorgeschreven krijgt dan is dit meestal 1mg per kg lichaam gewicht je moet ook om de maand je bloed laten controleren(lever en nier functies) dus alles wat zwaar voor de lever en nieren zijn taboe(drank drugs alle as die je moet slikken) zijn de functies niet goed stoppen ze de kuur die overegens 6 maanden duurt!
              en dan de bijwerkingen alles droogt uit maar met goede zalf is dit wel te doen(vraag gelijk om loco base repair) das de beste zalf en helpt goed.
              je huid word heel dun,dus je hebt bij het minstegerin een wondje, nu met die vrieskou heb ik het echt slecht de hele huid oppervlakte is beschadigt en alleen mijn kleding voelt al zeer onprettig aan mijn lijf!je kan ook absoluut geen zon op je huid verdragen je brand de tent uit.
              dat zijn zo'n beetje de bijwerkingen bij mij,maaaaaar!!
              ik heb geen fucking puist meer op me lijf zelfs niet met een kuur waar een gram test in zat en 400mg boldone en 50 mg stromba inj elke dag dus het is wel een goed maar pittig spulletje en ondanks de bijwekingen vind ik het wel de moeite waard want als het goed is blijft het ook weg.

groeten en suc6

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X