Testo? sustanon? deca?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testo? sustanon? deca?

Hallo bbers,

Nou vraag ik me toch een aantal dingen af voordat ik mijn nieuwe kuur ga bestellen.

Je hebt zoveel verschilende dingen om te spuiten dat ik er niet meer uitkom. Ik heb het er veel met me vriendin over en die heeft bij veel vrienden dingen verkeerd zien gaan en die word er een beetje bang van.

Ik zou Testosterone Enanthate, G.S. gaan nemen voor 8 tot 10 weken en nou weet ik het niet meer.

Wat is nou een goeie combi of niet? Wat is beter testo, sustanon, deca of iets anders.

Wie kan mij een beetje op weg helpen wat er nou een goei combi is en wat niet.

Hoop op een aantal goeie bruikbare antwoorden.

Bedankt vast..

grt Dennis

Ik heb er een foto bijgedaan van mijn borst, ik hoop nu eindelijk een beetje een vorm te krijgen. En schat eens wat mijn vet% is...
    Attached Files
    !Use my shit and feel the power!

Als ik jou was zou ik een rond kijken bij de sectie kuren, misschien kan je zelf een beetje rond kijken en zelf wat in elkaar zettten. Geven wij wel tips, daar leer je het meeste van.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Moet je es luisteren, Gettingbig: ik zou het kuren voorlopig helemaal achterwege laten. Middels een goed voedingschema + eventueel wat cardio eerst maar eens je vetpercentage omlaag brengen richting de 14%. Dan zie je welke spiergroepen extra aandacht nodig hebben en dan maar eens een tijd keihard trainen. Pas daarna zou je eens aan een goede kuur kunnen denken. Ik vind gewoon dat je basis niet voldoende is om nu te gaan kuren. Het is goed bedoeld, hoor.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Denk dat er voor jou naturel nog een hele hoop te behalen is!
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Symmetry heeft gelijk als ie zegt dat je veel meer onderzoek moet doen voordat je aan een kuur begint.

Maar om op je vraag terug te komen..

Testo,deca en dbol zou een mooie combo zijn voor een knalkuur maar dan moet je de rest ook voor elkaar hebben wat voeding en training betreft.

Comment

sluit me volledig bij Mr symmetrie aan, hoelang train je al (staat misschien ergens vermeld maar vind het even niet terug)

Grtz
            stil growing

Comment

hoelang train je al??

mijn mening sorry dat ik het zeg maar begin er voorlopig niet aan probeer eerst eens een beetje naturel te groeien want wat ik vanaf jou foto zie zou ik zeggen dat je nog niet eens traint. of iig niet lang
              dit kan wel aan de foto liggen natuurlijk maar begrijp het niet verkeerd een goede basic is wel degelijk van belang

Who's the Chef

Comment

Hallo mensen,

Ik train al vanaf me 17de jaar. Ik ben doorgegaan totdat ik 20 jaar werd en me vrouw leerde kennen. Ben toen ruim 2 jaar gestopt en heb me eigenlijk neem gericht op me kinderen en eten en nu heb ik er natuurlijk spijt van.

De foto is erg onduidelijk, in het echt ziet het erveel beter uit hoor.

Ik was vroeger 86kg en bijna helemaal droog. Zat toen ook zwaar aan de drugs en nu ben ik 15kg aangekomen en natuurlijk ook veel spiermassa. Alleen je ziet het niet echt, ik wil eerst massa opdoen en dan afvallen.

Er staat een aantal foto's van een jongen die is ook zoveel afgevallen die ziet er lichamelijk niet echt meer uit. Alles hangt er een beetje los bij en ziet er net uit als een gespierde Sharpei (gerimpelde hond). Zo wil ik dus niet worden, het enigste wat bij mij een probleem is zijn me zwembandjes.

Maar ik zal even kijken wat er een beetje goed te combineren valt kwa injectie en dan horen jullie het wel,

Bedankt voor de info weer..
                !Use my shit and feel the power!

Comment

en hoe lang train je nu weer ??
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X