Winstrol gebruiken bij deca kuur!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol gebruiken bij deca kuur!!!

Hallo, iedereen.

Ik ben bezig met een deca kuur, 200 mg/2 ml. Waarom zo licht zal iedereen zich afvragen. Puur omdat ik eerst wou kijken hoe ik erop reageer, en het gaat heel goed, heb geen last van sides, mijn gaines zijn goed. Ben gisteren mijn 5de week in gegaan. Mijn vraag is nou kan ik hierbij winstrol combineren, voor extra spiermassa en kracht? Weet dat winstrol normaal voor droogtrainen wordt gebruikt, maar dat ligt toch ook grotendeels aan je dieet? Zat zelf de denken 30mg winstrol per dag erbij te nemen, de laatste 4 weken.

Alvast bedankt, supreme87

Je zal er niet extra massa mee pakken, maar je komt misschien harder uit je kuur.
    Waarom wil je winstrol erbij pakken,vallen de resultaten tegen?
    Je had ook geen deca only kuur moeten doen.

GRtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik heb hier express voor gekozen, het is mijn eerste kuur, mijn gains zijn prima, ik heb niks te klagen.Geen last van sides enzo. Het was mijn bedoeling eerst te kijken hoe ik erop reageer enzo, en het gaat prima. Wat zou je me aanraden, pas de laatste 4 weken winstrol erbij te pakken? Of kan het ook voor 6 weken?

gr,supreme87

Comment

Winstrol en deca is geen goede combi. D-boll en deca wel weer. Iets met te androgeen geloof ik maar heb geen zin om het na te kijken.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Deca is juist niet androgeen; zet niet om in DHT, dat is het grote voordeel van deca.

Er wordt juist vaak aangeraden om een DHT-variant te gebruiken bij deca. (dacht ik).

Ciao

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Loo @ Feb. 07 2005,21:01)]Deca is juist niet androgeen; zet niet om in DHT, dat is het grote voordeel van deca.

Er wordt juist vaak aangeraden om een DHT-variant te gebruiken bij deca. (dacht ik).

Ciao
            Euuh..naar mijn weten is deca/winstrol een goede stack.

1. Je gaat je massa beter houden
            2. Je gaat minder waterophoping hebben
            3. Winstrol gaat het stijgen van oestrogenen tegen omdat het androgeen is (DHT) zodat je minder last krijgt van side's.

En deca staat bekend om te zetten naar oestrogenen..maar bij jou dosering zou dit wel nog geen probleem kunnen zijn.

Dus deca winny een goede stack, alleen zou ik zelf nooit deca pakken vanwege het lange herstel erna en behoud van massa.

grtz
            Elk pondje komt door het mondje !!!
            Denk je sterk.

Comment

Even van steroid.com gevist...

Bodybuilders who want to build up strength and mass often combine Winstrol Depot with Dianabol, Anadrol 50, Testosterone, or Deca-Durabolin. With a stack of 100 mg Anadrol 50/day, 50 mg Winstrol Depot/day, and 400 mg Deca-Durabolin/week the user slowly gets into the dosage range of am-bitious competing athletes. Older athletes and steroid novices can achieve good progress with either Winstrol Depot/Deca-Durabolin or Winstrol Depot/Primobolan Depot. They use quite a harmless stack which normally does not lead to noticeable side effects.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X