Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De fake leden die een account hebben op hun merk te hypen zijn er lyrisch over, 8 weken winnie en je verliest 18% vet en bouwt 15 kilo spier, ik zou het gelijk nemen, 100 mg tabs elke dag en elke dag 100mg ject, waarom?Dat word ergens gezegd door een hele bekende in de sport Big J ofzo dus dan moet het wel werken toch?
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
haha die winnie lust ik wel ja
tis moeilijk om in mijn omgeving een supllier te vinde :s
maar kwou het tog pas over een half jaar is een keer proberen dus ik heb nog tijd is het internet betrouwbaar?
ik had laatst een winstrol depot, ( dus inject ) van EP, maar ik heb me laten vertellen dat die wel nep zou zijn. Men zei dat als het vloeibaar is, moet het er melkachtig uitzien, anders zou het fake zijn.....nu ben ik geen kenner, maar heb het potje nog steeds staan....
Ken een jongen die nu een week off is omdat hij overgeschakelt is naar mutant gear test prop , naast dat had hij ook nog tbol en die is dan weer wel real.. Het merk is niet te vertrouwen. Heb horen zeggen dat lange esters en tabs geod zijn , korte esters minder.. Hou het maar met lyy en ep.
ik had laatst een winstrol depot, ( dus inject ) van EP, maar ik heb me laten vertellen dat die wel nep zou zijn. Men zei dat als het vloeibaar is, moet het er melkachtig uitzien, anders zou het fake zijn.....nu ben ik geen kenner, maar heb het potje nog steeds staan....
Nee, het ziet er pas zo uit als je het hebt geschud. Als het even staat zakt het poeder naar beneden.
Als je het niet vertrouwd? Injecteer het dan niet, en gooi het niet meteen weg, maar drink het dan....
BTW, koop voor winstrol liever de originele. Er zitten 3 ampullen van 1ml in n doosje en kost ook de wereld niet uit.
Nee, het ziet er pas zo uit als je het hebt geschud. Als het even staat zakt het poeder naar beneden.
Als je het niet vertrouwd? Injecteer het dan niet, en gooi het niet meteen weg, maar drink het dan....
BTW, koop voor winstrol liever de originele. Er zitten 3 ampullen van 1ml in n doosje en kost ook de wereld niet uit.
ok man thanks....die winstrol waar jij het over hebt, welk merk is dat dan ? want van die heb ik nog niet gehoord, maar ben ook pas een leek haha
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment