Dnp tijdens test e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Owja, maar om toch eventjes on-topic te zitten:

http://forum.bodynet.nl/anabolen/402...en-mensen.html

In die link heb ik eens wat linkjes met leesvoer over dat spul geplaatst. Lees het. Controleer daarna of je het goed snapt, en lees het daarna nog maar eens een paar keer voor de zekerheid.

Owja, en waag het niet om dat spul te gebruiken als je daarnaast nog bezig bent als bouwvakker. Je ligt binnen een paar dagen ziek thuis van de uitputting. En eca stacks zijn niet aan te bevelen. Totaal niet.
    Last edited by scoobydoo; 23-12-2012, 14:58.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat een mooie sport is het toch geworden als ik dit zo lees

Originally posted by scoobydoo View Post
      So? Als jij een 4-punts ipv 3-punts gordel in je corvette inbouwt omdat dat veiliger is wanneer je met 300+km/h over het circuit vliegt, is dat toch ook logisch? In de race-sport hoor je daar ook niemand over huilie doen, terwijl dat ding je ook niet gaat redden als je met die snelheid tegen een muur knalt. 't blijft nu eenmaal een feit dat het bij gelijke snelheid veiliger is. Hetzelfde geldt voor DNP. Met clen en t3 krijg je een hartaanval als je overdoseert. Dat voel je niet aankomen. Consequent 50-100% overdoseren met DNP doe je tot dag 3, daarna laat je het wel omdat het je te warm onder de voeten wordt.

Enne, als je met dnp je stofwisseling evenveel wilt boosten als met clen, hoef je nog geen 200mg/dag te pakken. Met die hoeveelheden merk je nog amper dat je het gebruikt. En als ik de verhalen mag geloven, is dat bij de werkzame dosis clen wel anders.

En nogmaals. Ik zeg nergens dat het gezond is, ik zeg enkel dat het een gezonder alternatief is dan clen/t3, mits je zorgt dat je hetzelfde effect wilt bewerkstelligen. Zolang je je aan die voorwaarde houdt, heb ik gewoon gelijk. Hoe het wel niet een verkrachting is van de echte bodybuilding lifestyle vind ik maar moreel gezwans. Je tot een collectief geheel vormen doe je maar in sovjet russia.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Inderdaad elke homo onder de 75 kilo die zijn babyvetkwijt is gaat het podium op. Noemt zichzelf ineens bodybuilder en athleet en gedraagd zich vervolgens alsof hij ed van a dam is. En de top spuit zich vol met synthetische hormonen wat niet eens meer op een mens lijkt. Dus deze sport was al wat het was ook zonder dnp als je het mij vraagt

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          Inderdaad elke homo onder de 75 kilo die zijn babyvetkwijt is gaat het podium op. Noemt zichzelf ineens bodybuilder en athleet en gedraagd zich vervolgens alsof hij ed van a dam is. En de top spuit zich vol met synthetische hormonen wat niet eens meer op een mens lijkt. Dus deze sport was al wat het was ook zonder dnp als je het mij vraagt
          Heb jij weleens een kuur genomen als ik dat mag vragen?

Comment

Robbie, als je niks toe hebt te voegen, ga dan ergens anders fietsen. Onderhand begin je toch knap lastig te worden. Altijd weer dat negatieve en geblèr over dat 'echte bodybuilden'. Als je daadwerkelijk zo geweldig bent als je je voordoet, geef dan eens positieve feedback, voor de verandering. Is weer eens wat anders dan je dooddoener dat de rest slechts een googleloog is als argument.

Trouwens, je gedraagt je wel net als snuff. Eerst iets roepen, maar als ik vervolgens met een prima argumentatie aankom, ga je er niet eens inhoudelijk op in. Naar mijn mening is het dan direct duidelijk hoeveel achtergrondkennis je daadwerkelijk hebt.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Meh, de beste man kraakt toch alles af. Maar ik blijf bij mijn punt: DNP is gezonder dan clen of t3 voor hetgeen het oplevert.
              gezonder als clen? dude..
              Dnp wordt gemaakt van ingrediënten uit verfbussen. Noem jij dat gezonder?
              sjesus christus , clenbuterol is een astma middel dat op de dag van vandaag nog steeds wordt gemaakt voor mensen. (niet voor muren en kasjes zoals jou dnp)

Moest ik ooit 1 van die 3 producten gebruiken zou ik clen nemen , en wanneer ik op een vetpercentage van 7 sta voor nog verder te cutten naar 4.

Volg een voedingsschema en beweeg eens tamzak.
              Last edited by Dolf Ziggler; 24-12-2012, 11:10.

Comment

DNP is gezonder dan clen of t3
                Gezonder is heel iets anders dan minder schadelijk. Net als dat iets wat minder dodelijk is, niet hoeft te betekenen dat het minder schadelijk is (stel dat het 3 belangrijke organen om zeep helpt, is het anders dan 1 cruciaal orgaan. Je kan dan niet spreken van beter of slechter).
                Ik weet er te weinig van af om er een inhoudelijk oordeel over te hebben, en dat hou ik graag zo. Maar iedere idioot kan bedenken dat je hiermee iets insinueert wat het niet is. En dat dat op een fora waar genoeg 14jarigen zitten, een beetje jammer is.
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het is allemaal niet goed voor je, alles heeft ze voor en tegens om het te gebruiken. Blijf toch van mening als je dit spul wilt gebruiken, moet je laatste % kwijt voor een wedstrijd. Niet om van 15 % naar 12 of 11 % te willen gaan. Dat moet je met je voeding doen, lukt dat je niet zal het je ook niet lukken met deze spullen.. ja alleen tijdelijk.

Maar lijkt me opzich nu wel genoeg over gezegd niet ?
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dolf Ziggler View Post
                    sjesus christus , clenbuterol is een astma middel dat op de dag van vandaag nog steeds wordt gemaakt voor mensen. (niet voor muren en kasjes zoals jou dnp)

Moest ik ooit 1 van die 3 producten gebruiken zou ik clen nemen , en wanneer ik op een vetpercentage van 7 sta voor nog verder te cutten naar 4.

Hoeveel verstand heb jij van steriods?
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gezonder idd, clen is gezond en dnp zelfs gezonder, dat je het ff weet

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Hoeveel verstand heb jij van steriods?
                        Verstand van steroids heeft niks met dnp te maken.

Comment

Originally posted by Den07085 View Post
                          beste mede bnnrs

ik ben nu in mijn 8e week van mijn test e kuur
                          ik heb al goede resultaten geboekt met deze kuur. veel kracht en ben duidelijk voller kwa massa. alleen ben tog meer bf aangekomen 1%
                          nog wel netjes want bulk op het moment zit op 4000kcal 8e week

stats:

187
                          97kg
                          bf 14%

ik zou vanaf 1 januari 3 weken dnp kuur willen doen
                          is dit mogelijk? ik zou tot 19 jan test e gebruiken doel is om nu richting de 10 of 8% te gaan
                          ik volg het met eca en alle sups die nodig zijn
                          en 8 liter water per dag reden waarom ik
                          niet later wil beginnen is omdat ik namelijk nog 3 weken vakantie heb begin week 4 pas en het lijkt me klote om met een zweethoofd op de bouwplaats rond te lopen

wat zijn de risicos?
                          neemt dnp ook een deel spiermassa weg?
                          DNP kan verhoogde vetverbranding bewerkstelligen, maar er zijn nogal wat risico's en bijwerkingen die ermee gepaard gaat.

Het veroorzaakt bij velen slechte adem, koppijn, en je gaat er veel van zweten. Dat zweet schijnt ook nog eens enorm te stinken.

Ook verlaagt het je schildklierhormoonproductie, wat weer resulteert in lethargie,

Een andere bijwerking die vrij ernstig is, dat is grauwe staar.

Cataract (oogaandoening) - Wikipedia

Ik zou er maar vanaf blijven, maar het is jou lichaam.
                          Last edited by inferno_0666; 24-12-2012, 13:55.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Extra deo en paar keer douchen is geen luxe nee, nervositeit, huiduitslag en ook vaker gehoord dat de spermakwaliteit kwa kleur zo veranderd dat het lijkt of je dikke pis eruit spuit en dit is nog GEZONDER dan clen?
                            Om maar de bijwerkingen te zwijgen die ik niet van de persoon zelf heb gehoord, nee idd lekker ver van weg blijven.
                            Zo en nu ga ik even wat scooby snacks tot me nemen.

Comment

Ondanks dat ik geenszins DNP gebruik propageer is dit best wel een non-argument. DNP wordt niet gemaakt van ingrediënten uit verfbussen, maar wordt wel gebruikt in verf. Alcohol wordt ook gebruikt als schoonmaakmiddel, terwijl velen het door hun mond naar binnen kiepen. Beetje een soortgelijke vergelijking. Verder wordt clenbuterol niet gebruikt bij astma bij mensen. Het is door de FDA zelfs verboden om aan mensen te geven.

Verder is het de vraag of je een van deze middelen wil gebruiken als je op 14% VP staat
                              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                                Verder wordt clenbuterol niet gebruikt bij astma bij mensen. Het is door de FDA zelfs verboden om aan mensen te geven.
                                Het wordt in sommige landen wel degelijk gebruikt door mensen met astma.

Spiropent® mite/Spiropent® Tabletten - NetDoktor.de

Spiropent generic - price, dosage, uses
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X