experience T3+clen+....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Yes lees allemaal negatieve reactie's van gebruikers van dnp, ik raad je het ook erg af..
    Omdat iedereen, maar dan ook écht IEDEREEN die zich op een lagere dosis nog relatief fit voelt, zo eigenwijs is om toch maar die 600mg te proberen, in plaats van braaf op 200mg te blijven zitten. (Zijn er ook mensen die 200+mcg clen pakken trouwens?) En op die dosis komt ineens de man met de hamer. Misschien ligt het ook wel aan het type gebruikers. Als je immers na al dat negatieve over het spul het alsnog gaat gebruiken, heb je vaak toch al een cowboymentaliteit.

Maargoed, DNP-gebruikers zijn een beetje als de jeugd: met wat geluk leren ze na de eerste keer dat het fout gaat wel om wat maat te houden.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

um nou heb de afgelopen dagen wat gelezen en de conclussie is dat ik die meuk echt niet tot me gaat nemen. dan maar wat langer doen over die 3-5%.
      nog niet helemaal over uit wat ik in juni/juli wil gaan doen, of clen of T3 of cycle van de 2 met een roid.. of mischien wel helemaal niets.. effe kijken hoe het loop, voorlopig nog effe 2-3 maandjes 'bulken' zit op 2800-3100 en gewicht gaat steeds omhoog met 4x20min cardio... effe die mindfuck omzetten.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        of mischien wel helemaal niets..
        Om maar eventjes in stereotypen te vervallen: dat is in feite nog het verstandigste, de cutmiddelen zijn imho de grootste rotzooi van de ergogene middelen.

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
          Maargoed, DNP-gebruikers zijn een beetje als de jeugd: met wat geluk leren ze na de eerste keer dat het fout gaat wel om wat maat te houden.
          Dat zal moeilijk gaan met een troebele blik.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat zal moeilijk gaan met een troebele blik.
            Je weet dat dat practisch alleen vrouwen zijn die staar ontwikkelen ten gevolge van DNP? (link naar onderzoek vind je in het DNP-topic van vorig jaar) En zelfs die groep is <1% van het totaal. En naar mijn weten zijn de hedendaagse gebruikers practisch alleen maar mannen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X