Door kuur problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het maar een vage beschrijving: "dat er een soort eiwit die alleen in zijn hart voorkomt door hele lichaam zat". Niet echt duidelijk hè?
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      Er zijn er ook niet zoveel die hier echt trainen hoor..

En dan heb je nog een groot gedeelte wat zelfbenoemd naturel is, maar op hetzelfde moment op een kussentje zit omdat hij dag dag ervoor net een zenuw raakte bij het injecteren..

Respect voor kuurders. Nemen veel risico om te bereiken wat we allemaal willen, sterker worden en er beter uitzien. Vind dat het vaak vergeten word, moest het daarom ff zeggen.

Maar genoeg offtopic, tegenwoordig een trend in elk topic.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

En dat eiwit was Troponine (myocardinfarct in de laatste week gehad?)
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat eiwit zit toch altijd al in je bloedbaan?
          Lijkt me dat je daar alleen achter komt via een test als je in het ziekenhuis ligt van wege hartklachten om te kijken of je een infarct oid hebt gehad?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hij heeft ook een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, zal hem nog eens navragen hoe het precies zat vooral benamingen. Blijf het toch freakie vinden dat door kuren zo iets kan gebeuren, hij had hiervoor alleen winny only gedaan nergens last van gehad.
            Een dag niet getraind...

Comment

Daarom moet je vooraf eerst lange tijd onderzoek doen wat er als bijwerkingen kunnen zijn. Die kans is echt niet iets om weg te schuiven als "dat gebeurd mij toch niet". Zodra je begint met kuren moet je dus vooraf al de beslissingen gemaakt te hebben of je die risico's aanvaard of niet. Niet achteraf opeens gaan zeuren dat er dingen gebeuren die je vooraf al had kunnen zien aankomen.

Zo zit ik ook met een aangeboren hart-aandoening. Erfelijk dat het pas rond me 50e zich zal openbaren, maar moet wel nu al elk kwartaal preventief op hart controle. Dan ga je dus altijd kijken naar een mildere substantie, wat ik deed, of je doet het gewoon niet.

Mensen die zich niet verdiepen in kuren en achteraf lopen moeilijk te doen zijn er te veel. Klinkt hard, maar ik zie liever dat die gasten er gewoon aan onderdoor gaan. Mensen die wel serieus bezig zijn krijgen alleen maar een slechte benaming op deze manier.

Als je het zelf niet weet regel dan contakt met iemand die wel enorm veel weet en dat je het onder soort van begeleiding doet. Zo had ik gelukkig de hulp van Knulletje in die periode. En leerde dat kuren eigenlijk niks van mij is. Te veel gedoe elke week alles klaar zetten, schoon maken etc.

Comment

Klopt falstyr, maar wat is de kans dat je dit krijgt... Ik heb best wat gelezen in de jaren nu en zo iets heb ik nooit gezien of gehoord, dus dit had je niet echt vooraf aan zien komen. Enige wat hij goed gedaan heeft toen hij zich niet lekker voelde direct actie te ondernemen en niet af te wachten. Lees toch vaak dat mensen niet snel naar huisart of ziekenhuis willen gaan als ze zich niet top voelen.
                Een dag niet getraind...

Comment

Wat is de kans dat je dit krijgt?
                  Ligt geheel aan jezelf.
                  Ik heb n stukje geschreven over of je wel klaar bent om te kuren (zie sticky) Daarin staat duidelijk dat: je een algehele goede gezondheid moet hebben voor je eraan begint! En hoe weet je of je wel helemaal gezond ben? Juist je laat je onderzoeken, en dus ook je bloed.

Ennuh, het is niet het enige wat je van medicijnen misbruik (want dat is het toch) kunt bekomen.
                  De risico's van gebruiken lopen nogal uiteen, dat ligt weer aan de hoeveelheden die je zet. Hoe hoger je zet in mg hoe groter de sides. Lochies toch?
                  Het is nu eenmaal niet gemaakt om er 500- 2000mg per week van in je lijf te trappen. En dan heb ik het nog niet over de bijmiddelen die behoorlijk kunnen opspelen.
                  Rekenen moet je, en nogmaals rekenen. Je kunt berekenen hoeveel testosteron je zonder veel problemen in je lichaam kunt steken zonder veel sides.
                  Reken voor n man die meerdere malen heeft gekuurd, +-7mg/pw per kg/vvm aan testosteron. Van deze ga je uit, en reken je de bijstof uit die +-20% lager moet staan dan de testosteron. Dit is zeker het geval met n Nandrolon, om n deca dick te voorkomen. Ook Deca is niet zo onschuldig als men in de vroegere jaren dacht. Het verziekt je klepjes in de aderen en kan je hartproblemen opleveren door verkalking.
                  Niet aromatiserende middelen reken je weer anders uit, en kun je iets hoger zetten.
                  Maar bv n Trenbolon kan je weer n paar klote longen opleveren. Niets is helemaal veilig, en alles moet je telkens in de gaten houden (sides) het zijn waarschuwingen van je eigen lichaam dat er iets niet goed zit.
                  Aan alle middelen zit wel n keerzijde, onthou dat goed VOOR je ergens aan begint.
                  Natuurlijk kan iemand je bijstaan in het gebruik, maar ook deze kan niet voelen wat jij ondervind.
                  Dus is het tevens zaak om zelf zoveel mogelijk op te zoeken over de middelen die jij wilt gaan gebruiken, zowel de voor als de nadelen en de sides die je er van kunt verwachten.

Ik geef jou op n briefje dat deze kerel niet n gezonde sportman was en is. Dit had hij kunnen voorkomen!

Comment

Ja duidelijk stuk knulletjes, als hij onderzoek had laten voordat hij begon was er misschien al duidelijkheid geweest.. Maar zoals als altijd ALS...

Had ik nog een vraagje beetje offtopic: Als je wilt laten onderzoeken voordat je gaat kuren of na je kuur moet je dokter dat doen? bloedtesten? Hoe zit je met je verzekering als het niet goed zit? Je hebt toch zelf gedaan??? Maar aan de andere kant hoe vaak komen junkie's niet in het ziekenhuis en die worden ook geholpen.
                    Een dag niet getraind...

Comment

Eigenlijk mag er geen als zijn of staan. Je moet de huisarts ten aller tijden inlichten over hetgeen jij gaat doen, en wat je gaat gebruiken.. Ook wel fijn bij n ziekenhuis opname, dat ze weten wat er in jouw lijfje zit.

Ja je hebt het dan zelf gedaan, n gyno door as word dus ook niet altijd gratis weggesneden.
                      En n nieuwe lever kun je wel op je buik schrijven. Evenals de darmen die je mogelijk worden afgenomen bij foutief gebruik.
                      Ik zeg, wees voorzichtig. Voorkomen is beter dan genezen (en n stuk goedkoper)

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Dat eiwit zit toch altijd al in je bloedbaan?
                        Lijkt me dat je daar alleen achter komt via een test als je in het ziekenhuis ligt van wege hartklachten om te kijken of je een infarct oid hebt gehad?
                        Dat eiwit zit niet altijd in je bloedbaan, is een eiwit dat alleen in je myocardcellen zit, en bij het afsterven (bij een infarct dus) krijg je necrose en dan komt dat eiwit je bloedbaan in. Daarnaast heeft het als voordeel dat het aantoonbaar is binnen 3 uur na het infarct tot een week na het infarct. De andere markers zijn minder specifiek.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Vind het maar een vage beschrijving: "dat er een soort eiwit die alleen in zijn hart voorkomt door hele lichaam zat". Niet echt duidelijk hè?
                          Niet heel duidelijk. Maar ik denk dat het gaat om CK-MB ( hattfractie van creatinekinase). Troponine-I zou ook kunnen maar dat zou duiden op sterfte van de hartspier zoals bij een infarct.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dat eiwit zit niet altijd in je bloedbaan, is een eiwit dat alleen in je myocardcellen zit, en bij het afsterven (bij een infarct dus) krijg je necrose en dan komt dat eiwit je bloedbaan in. Daarnaast heeft het als voordeel dat het aantoonbaar is binnen 3 uur na het infarct tot een week na het infarct. De andere markers zijn minder specifiek.
                            Dit dus. Zie ook mijn voorgaande post.
                            Troponine-I is vaak pas na 24 uur aantoonbaar bij een infarct. CK-MB loopt vrijwel direct op bij hartspierschade. Dit word soms ook na intensieve sportbeoefening gezien, samen met een sterke stijging van de skelet spier CK.

Comment

24 Uur pas? In onze collegezaal zeggen ze 3 uur, lekker dat.

sigpic

Comment

Maar als ik het goed begrijp krijg je het na een hart aanval ?? Dat heeft hij niet gehad...
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X