Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
een aantal suppliers hebben de hoofden bij elkaar gestoken (en daarbij een chemicus), zodoende is het idee geboren om zelf, generiek dus, bep. as te maken.
ze hebben testo, deca (200mg per ml) trenbolone, dboll, winstrol, boldenone, oxy, anavar... (tabs 10mg)
gnoeg dus.
meningen zijn verdeeld over de werking ervan.
Volgens mij zit er wel verschil van kwaliteit tussen de produkten van GS en merkprodukten. Dit heeft o.a. te maken met de zuiverheid van grondstoffen, het conserveren en verwerken hiervan, de steriele klinische omstandigheden waain dit gebeurt etc. Verder is bij velen wel bekend dat bijv. de (orale) winstrol van Zambon veel betere resultaten boekt(e) dan andere (generieke) merken. Er zou namelijk een stof aan toegevoegd zijn die de opname verbetert. Hetzelfde geldt voor dianabol van axpuxuh, denk ik. Is toch beter dan veel andere merken. Dessalniettemin ben ik héél blij met de spullen van GS, want je wordt vooralsnog niet genept. En da's ook wat waard!!!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] ]meningen zijn verdeeld over de werking ervan.
Zijn er mensen die niet tevreden zijn over GS?
Wil van de zomer een kuurtje doen van GS prop, primo, winstrol tabs
(toch misschien test ja).
Enige waar ik met GS een beetje huiverig voor ben is de steriele klinische omstandigheden waarin dit gebeurt. Ik zie dit toch een beetje als een duistere kelder met een grote kookpot vol zelfgemaakte AS .
Het is toch geld voor die gasten hoe goedkoper het kan des te meer winst toch??
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Vraag me iets af Patrick, gezien je foto's ben je allang niet meer naturel, hoe kan het dat je blijkbaar nog nooit van GS gehoord hebt? Zijn toch heel erg veelvoorkomende producten waar iedereen met een bepaalde basiskennis op z'n minst wel eens van gehoord heeft...
Geen kritiek hoor, vraag het me serieus af.
ja ik weet niet (misschien dat ik in het zuiden woon) ik zit niet zo in de anabole wereld, en heb inderdaad weleens wat gepakt, het enigste waar ik op gekuurd heb is test.eth, en windstrol, die ik overigens altijd van dezelfde persoon krijg, ik geloof niet zo in 3-4 verschillende produkten, en dan nog een tabletje hiervoor, en nog een middeltje daarvoor, wat volgens mijn begeleider ook niet nodig is.
Als ik na de zomer een wedstijd wil lopen zal ik misschien toch wat erbij moeten gaan pakken maar dat zie ik dan wel weer.
voor de rest krijg ik wel "profesionele" begeleiding met voeding. wat volgens mij net zo belangrijk is.
Ik heb vorig jaar voor de zomer men eerste keer gekuurd na dik 5 jaar trainen, en heb vanaf oktober t/m dec. alleen 375 mg testo eth/week genomen. dus 3 amp in 2 weken.
Netjes hoor en uiteraard is voeding het belangrijkst van alles.
Vraag me toch af wat je zélf eigenlijk van as weet, of neem je gewoon alles wat je trainer zegt en aangeeft?
Dat het resultaat er hoe dan ook mag zijn is duidelijk.
ik weet wel wat van AS, niet zoveel als sommige op deze forum, maar ik weet dat die jongen waar ik bij ga, er wel heel veel van weet, en men begeleiding en adviezen krijg ik van iemand die toch eind jaren 90 veel nationale en internationale
wedstrijden heeft gedraaid. dus volgens mij zit dat wel goed.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment