Gs?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gs?

Een vraag ik vraag me namelijk af wat jullie met GS bedoelen, zal wel een afkorting zijn van de fabrikant of het merk.
    waar staat GS voor dan?

gs staat voor generiek suplements is een underground lab die as maakt van bodybuilders voor bodybuilders

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Feb. 13 2005,13:25)]gs staat voor generiek suplements is een underground lab die as maakt van bodybuilders voor bodybuilders

Grtz
      Hahaha, mooi geformuleerd, Snipke! A.s. gemaakt van bodybuilders... Vandaar die vieze smaak!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

een aantal suppliers hebben de hoofden bij elkaar gestoken (en daarbij een chemicus), zodoende is het idee geboren om zelf, generiek dus, bep. as te maken.
        ze hebben testo, deca (200mg per ml) trenbolone, dboll, winstrol, boldenone, oxy, anavar... (tabs 10mg)
        gnoeg dus.
        meningen zijn verdeeld over de werking ervan.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Volgens mij zit er wel verschil van kwaliteit tussen de produkten van GS en merkprodukten. Dit heeft o.a. te maken met de zuiverheid van grondstoffen, het conserveren en verwerken hiervan, de steriele klinische omstandigheden waain dit gebeurt etc. Verder is bij velen wel bekend dat bijv. de (orale) winstrol van Zambon veel betere resultaten boekt(e) dan andere (generieke) merken. Er zou namelijk een stof aan toegevoegd zijn die de opname verbetert. Hetzelfde geldt voor dianabol van axpuxuh, denk ik. Is toch beter dan veel andere merken. Dessalniettemin ben ik héél blij met de spullen van GS, want je wordt vooralsnog niet genept. En da's ook wat waard!!!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]meningen zijn verdeeld over de werking ervan.
            Zijn er mensen die niet tevreden zijn over GS?
            Wil van de zomer een kuurtje doen van GS prop, primo, winstrol tabs
            (toch misschien test ja).

Enige waar ik met GS een beetje huiverig voor ben is de steriele klinische omstandigheden waarin dit gebeurt. Ik zie dit toch een beetje als een duistere kelder met een grote kookpot vol zelfgemaakte AS .
            Het is toch geld voor die gasten hoe goedkoper het kan des te meer winst toch??
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Vraag me iets af Patrick, gezien je foto's ben je allang niet meer naturel, hoe kan het dat je blijkbaar nog nooit van GS gehoord hebt? Zijn toch heel erg veelvoorkomende producten waar iedereen met een bepaalde basiskennis op z'n minst wel eens van gehoord heeft...
              Geen kritiek hoor, vraag het me serieus af.

Comment

@banaan ik ben er ook niet erg tevreden over, zeker niet over de clen, en boldenon.

GRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Die clen begrijp ik wel maar ben benieuwd of je van HG boldenone wel meer voelt.....denk het niet nl.

Comment

ja ik weet niet (misschien dat ik in het zuiden woon) ik zit niet zo in de anabole wereld, en heb inderdaad weleens wat gepakt, het enigste waar ik op gekuurd heb is test.eth, en windstrol, die ik overigens altijd van dezelfde persoon krijg, ik geloof niet zo in 3-4 verschillende produkten, en dan nog een tabletje hiervoor, en nog een middeltje daarvoor, wat volgens mijn begeleider ook niet nodig is.
                    Als ik na de zomer een wedstijd wil lopen zal ik misschien toch wat erbij moeten gaan pakken maar dat zie ik dan wel weer.
                    voor de rest krijg ik wel "profesionele" begeleiding met voeding. wat volgens mij net zo belangrijk is.
                    Ik heb vorig jaar voor de zomer men eerste keer gekuurd na dik 5 jaar trainen, en heb vanaf oktober t/m dec. alleen 375 mg testo eth/week genomen. dus 3 amp in 2 weken.

Comment

Dat heb je niet verkeerd gedaan dan,Patrick.

Goede fysiek heb je.

Comment

grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als dat je enige kuurtjes zijn gaat het zeker goed komen .
                          Inderdaad voeding is toch wel het allerbelangrijkste.
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Netjes hoor en uiteraard is voeding het belangrijkst van alles.
                            Vraag me toch af wat je zélf eigenlijk van as weet, of neem je gewoon alles wat je trainer zegt en aangeeft?
                            Dat het resultaat er hoe dan ook mag zijn is duidelijk.

Comment

ik weet wel wat van AS, niet zoveel als sommige op deze forum, maar ik weet dat die jongen waar ik bij ga, er wel heel veel van weet, en men begeleiding en adviezen krijg ik van iemand die toch eind jaren 90 veel nationale en internationale
                              wedstrijden heeft gedraaid. dus volgens mij zit dat wel goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X