Sus,test,windstrol en deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sus,test,windstrol en deca

wie kan eens helpen met kuur samen te stellen met de volgende AS, sust, testoviron, windstrol, en deca?

Tja, hoelang wil je kuren? Wat heb je aan hoeveelheden in huis?
    Iets in de trant van dit misschien:

-week 1 t/m 5 sustanon
    -week 6 t/m 10 testoviron
    -week 1 t/m 10 deca
    -week 10/11/12 winstrol
    -week 13 -->? nakuur

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Is misschien handig als je typt wat je van ieder aan hoeveelheden hebt. Zou persoonlijk of sus of testoviron en de winstrol op 6 weken houden maar dit hangt af van wat je in huis hebt.

Greetz.
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

nee het is eerst voor en bekende van mij, maar ik ben het denken voor over een tijdje met hetzelfde te starten,
          is voor 12 weken, en we moeten nog bestellen.
          men vraag was eigenlijk, wanneer ik het beste met de windstrol kon beginnen?
          en of test.et of testoviron, het beste kan pakken in cominatie met sustanon.

Comment

Zou de testoviron er lekker uit laten en de sust dus 10 weken doen. Verder zoals Mr. Symmetrey aangeeft.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 15 2005,11:58)]nee het is eerst voor en bekende van mij, maar ik ben het denken voor over een tijdje met hetzelfde te starten,
              is voor 12 weken, en we moeten nog bestellen.
              men vraag was eigenlijk, wanneer ik het beste met de windstrol kon beginnen?
              en of test.et of testoviron, het beste kan pakken in cominatie met sustanon.
              Patrick, je weet toch wel dat sustanon test is? Waarom zou je test met test combineren? Dat zie ik ff niet.
              Wel snap ik dat iemand die met lange esters kuurt, daar de eerste paar weken test prop bij zet, om eerder resultaat te merken, of om een kickstart met dianabol te vermijden, eerder ideale bloedwaarden te creëren etc.

Winstrol is ideaal om in de 'loze weken' na je laatste testo-injectie of andere lange ester te gebruiken. Kun je toch nog even een week of 3/4 knallen op een 'nieuwe' stof en vervolgens meteen daarop je nakuur beginnen.  

Comment

ik weet dat sustanon gewoon 3 varianten in 1 zijn van test, maar dacht dat deze toch ideaal zijn voor de combineren.
                wat zijn dan de verschillen en tussen test et, en test prop en testoviron? en welke heeft volgens jullie de voorkeur.

Comment

Nee, sustanon bestaat uit 4 verschillende esters, geen varianten. Test is test. Mijn mening; als je nog nooit met test gekuurd hebt, neem dan sustanon. Juist door die verschillende esters heb je minder kans op bijwerkingen en houd je in de praktijk minder vocht vast. Test suspension (waterbasis) is de kortste ester die te krijgen is en cypionaat de langste. Testprop injecteer je meestal eens per 2 dagen, cypionaat 1x per week en sustanon vaak eens per 3 of 4 dagen. Testoviron is bij mijn weten gewoon test enanthaat.

Comment

Testoviron is een mix van twee verschillende esthers namelijk propianate en enanthate. Bij testoviron 250 is 50 mg prop en 200mg enanthate.

Comment

Je hebt 2 soorten Testoviron,Banaan...

De ene is idd wat jij aangeeft 200mg enth en 50mg prop maar je hebt ook Testoviron die 250mg enth bevat.

Comment

Is hartstikke waar!

Comment

Dacht ik ook eens wat slims te posten   . Is inderdaad zo ja heb het net gelezen bij steroid.com komt als enanthate in 100 en 250 mg depots.

Greetz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X