Dianabol dosering verhogen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol dosering verhogen ?

Hallo. Ik zit aan het einde van mijn tweede week dianabol only kuur. Ik gebruik 30 mg per dag en t is mn eerste serieuze kuur. Tot nu toe zijn de resultaten goed. Ik ben van 90 kilo naar ongeveer 97 kilo gegaan. Dit komt mede doordat ik nog nooit zo goed en veel heb gegeten. Hier moet een hoop vocht bij zitten dat kan niet anders en t is met deze kuur natuurlijk nog maar afwachten wat ik ga vasthouden.
    Wat ik me afvraag : Ik heb genoeg pillen om mn dosering tot 35 of 40 mg te verhogen voor de laatse vier weken. Denken jullie dat dat zin heeft en niet onverstandig is ?  De bijwerkingen zijn nu nihil. Reacties worden gewaardeerd.

groeten  

Als het al zo goed gaat met 30 mg waarom dan verhogen? lekker zo doorgaan en bewaren voor de volgende kuur
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ja. misschien komt het maximale er nu ook al uit op die 30 mg. Zou inderdaad niet denken dat het nog beter kan. Ik zou het willen voor krachttoename want die valt tot nu toe beetje tegen, maar heb ook nog vier weken.

groeten

Comment

Zou zeker niet verhogen nu. Als het de laatste 2 weken minder gaat kan het altijd nog maar zolang je deze gains behaald niet doen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sluit ik me bij aan.

Het gaat goed zo dus het niet nodig om te verhogen.

Comment

Merk dat ik inhalig word van die gains, maar geloof dat jullie gelijk hebben.

Groeten

Comment

lekker dat je zo goed vooruit gaat sander, maar als dit de eerst keer is dat je goed eet, had je denk ik naturel ook nog wel verder kunnen komen..
              Maar de resultaten vallen niet tegen, hoop voor je dat je ook veel vast kan houden..

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

30 mg. is beslist niet weinig. De meesten gaan er als een speer op, als het de eerste maal d'bol is.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ja klopt mijn eerste kuurtje was ook dboll en kwam er 13 kilo van aan (zat misschien een beetje vocht bij...... ).
                  Succes Sander en 7 kilo in 2 weken
                  Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,08:17)]Ja klopt mijn eerste kuurtje was ook dboll en kwam er 13 kilo van aan (zat misschien een beetje vocht bij...... ).
                    Succes Sander en 7 kilo in 2 weken
                    hoeveel heb je vast kunnen houden van die 13 kg??
                    Who's the Chef

Comment

6 kilo is dus niet slecht we hadden toen (en nu ook trouwens) bionabol van de balkan pharma. We zetten er toen wel 200mg deca bij per week en dit voor 8 weken. Je hoeft als eerste kuur dus echt niet veel te pakken om goed aan te komen.

Greetz.

Comment

dank voor alle vriendelijke reacties
                        @ banaan Valt me op zich wel tegen; zelfs als je dus 200 mg deca erbij neemt raak je dus nog misschien de helft weer kwijt ?!
                        Moet je trouwens voor tweede kuur meteen al doseringen flink hoger of volstaan kleine verhogen meestal wel om weer goed te groeien ?

groeten

Comment

Met dboll zit er bij je gains veel vocht bij en dit verlies je na je kuur. Ik zelf ga bij dboll nooit hoger als 40mg ED (dus niet EOD ) en niet langer als 6 weken.

Dit is nu de derde keer dat ik kuur met dboll en gaat nog steeds goed met deze hoeveelheden.

Comment

ja ik weet t van dianabol en dat vocht, maar dacht dat deca erbij zetten zorgde dat je wel meer kon vasthouden dan de helft. Pak jij nog steeds diana deca stacks of doe je er meer bij ?

groeten

Comment

Ik ben nu met deze kuur bezig link doe er nu dus sustanon bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X